نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۴
جواب عجیب سرمربی مهدی طارمی به خبرنگاران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پورتو مجددا به سئوال خبرنگاران پرتغالی در ارتباط با مهاجم ایرانی تیمش واکنش نشان داد و اعلام کرد که ترکیب تیمش را بر اساس درخواست هواداران انتخاب نمی‌کند.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ باوجود گذشت ۶ هفته از لیگ فوتبال پرتغال و دو هفته از لیگ قهرمانان اروپا، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم پورتو هنوز به مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم به صورت ثابت بازی نداده و طارمی اغلب به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است.

این مسئله از ابتدای فصل انتقاد بعضی از هواداران پورتو و سئوال خبرنگاران پرتغالی را در پی داشته است که چرا کونسیسائو همچنان به مهاجم ایرانی برای قرار دادن وی در ترکیب اصلی اعتماد نمی‌کند.

این سئوال مجدداً امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی پورتو با المپیک مارسی در لیگ قهرمانان اروپا پرسیده شد. پورتو فردا شب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان المپیک مارسی است.

کونسیسائو در پاسخ به این سئوال که آیا عدم حضور مهدی طارمی مربوط به رفتار او است یا عملکرد فنی؟ گفت: دلیلش رفتار بازیکن نیست زیرا طارمی بسیار مودب است. او تلاش می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد با این حال طارمی مثل تعدادی از بازیکنان هنوز این فرصت را نداشته است که از ابتدا در ترکیب باشد.

سرمربی پورتو که از سوی بخشی از هواداران این تیم بابت بازی دادن به طارمی تحت فشار است، ادامه داد: من ترکیب خود را بر اساس درخواست هواداران انتخاب نمی‌کنم. بازیکنی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد که استحقاقش را داشته باشد. این بستگی به این دارد که بازیکنان چه چیزی می‌توانند به تیم اضافه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    طارمی باید به جای رفتن به پورتو به بنفیکا می رفت خیلی بهتر بود
  • .،. IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    دقیقا جوابی رو داد که سولشر درباره فن دبیک گفت به درخواست هوادارا ترکیب نمی چینه فن دبیک هم هنوز که هنوزه تو منچستر نیمکت نشینه
  • شیخ راسل IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    تحلیل یکی از کارشناسا این بود که کنسسائو مارگارو واسه این فیکس میزاره چون که معمولا مارگا در کنار کارای هجومی میاد خط میانی و به هافبکا کمگ میکنه و معمولا برای وینگر ها بازی سازی میکنه واسه همین کمتر به عنوان مهاجم نوک گلزنی میکنه اما طارمی خوراکش جاگیری مناسب تو نوک خط حمله و فرار کردن رو ضد حمله هست واسه همین هر وقت تیمش عقب می افته ناکاجیمارو به عنوان بازیساز و بعد طارمی رو برای گلزنی میاره البته کنسسائو خیلی دیر این تصمیم رو میگیره و تا طارمی میاد خودشو با تیم مچ کنه زمان بازی تموم میشه
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    مخصوصا مارگا خخخخخخخ لیاقتش فیکس شدنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی