وینفرد شفر: به استقلال گفتم پول پسرم را ۶ ماه دیگر بدهد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: از وزیر ورزش می خواهم برخی مسایل را در استقلال پیگیری کند زیرا اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وینفرد شفر درباره اینکه مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند وی باید تا پایان ساعات اداری امروز نامه دریافت طلب خود را به فیفا ارسال کند، گفت: نمی‌دانم چرا برخی ها اصرار به گفتن حرفهای نادرست دارند. من چند روز قبل با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و از او خواستم اجازه ندهد برخی‌ها فضا را مه آلود کنند و به سمت نادرستی پیش ببرند.

وی افزود: برخلاف میل باطنی و پس از مصاحبه امروز آقای خلیل زاده در تلویزیون ایران، ناچارم این را بگویم که او چند هفته قبل قسم خورد در ۲ روز مطالبات من پرداخت می‌شود اما ۲ روز، نزدیک ۲ هفته طول کشید و من هیچ اعتراضی نداشتم و صحبتی نکردم زیرا به حرفهای رد و بدل شده احترام گذاشتم و استقلال را دوست دارم، هرچند این مساله هنوز هم به طور کامل برطرف نشده است.

سرمربی اسبق استقلال یادآور شد: ایشان امروز در تلویزیون گفته برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، من گفته ام باید پول پسرم پرداخت شود. این حرف بسیار مرا شوکه کرد و فکر می کنم باید برای این ادعای نادرست، سند و مدرک ارائه کند زیرا هرگز چنین حرفی نزدم.من از وزیر ورزش، آقای سلطانی فر می خواهم این مسایل را پیگیری کند زیرا چنین اظهارات غیر واقعی به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد می کند.

شفر با تاکید بر اینکه دیدگاهش به استقلال بر مبنای احترام بوده است گفت: در باشگاه استقلال بیش از یک سال به من دروغ گفتند اما من دوباره نهایت همکاری را با آنها داشتم زیرا اهل احترام و همکاری هستم و این کار را به خاطر استقلال، دوستانم، هواداران و خاطرات خوبی که از حضور در ایران دارم، انجام دادم. من به طور مستقیم به مدیرعامل باشگاه گفتم پول قرارداد پسر من را ۶ ماه دیگر پرداخت کنید و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی ادامه داد: واقعا درک نمی‌کنم فایده این اظهارات نادرست چیست و چه لزومی برای آنها وجود دارد، زمانی که همه چیز به خوبی پیش می رود و نزدیک به پایان است و با مدیرعامل هم صحبت های خوبی داشتم. شاید می‌خواهند تقصیرها را گردن افراد دیگری بیندازند.

سرمربی اسبق استقلال در پایان گفت‌وگو تصریح کرد: من می‌دانم زمان برای استقلال اندک است اما بیش از یک سال است که من همیشه در دسترس باشگاه بوده ام و با ۳ مدیرعامل هم ارتباط داشته ام و همیشه برای همکاری مناسب اعلام آمادگی کرده ام اما از سوی طرف مقابل پاسخی نگرفتم. هواداران استقلال لیاقت بهترین ها را دارند امیدوارم بهترینها برای این باشگاه و هوادارانش اتفاق بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    من تبریک میگم قهرمانی کیسه را در لیگ دسته سه را قهرمانی در دسته سه افتخار بزرگی هست خخخخخخخخخخخخ
    • ستارگان جعلی آمریکایی عبده IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      خیلی حرف مفت میزنی
    • امید اس اس IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      واقعا خیلی چرت میگی بشین سرجات
    • شاهین IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      ان شالله پنجره استقلال باز نمی شود!
    • آبی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      خخ دهه نوری، تازه به دوران رسیده
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      کیسه قهرمان دسته سوم هست و یکی از افتخاراتش قهرمانی در لیگ دسته سه باز هم تبریک می گویم قهرمانی در دسته سه را به هواداران استقلال هم امید اس اس و هم ستارگان جعلی هر دو حرف هایشان مفت هست
    • تاج کبیر IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      سوخت پوشان یکی گفتی یکی گوش کن تیم‌ما با عوضی بازی یه لنگی که اون سال یه طرح تفکی داده بود واسه اینکه تیمهای شهرستانی هر سال میرفتن دسته پایینتر یه تیم تهرانی که تو جدول اخرین تیم تهرانی که تاج بود وبین دوازده تیم پنجم شد و بین پنج تیم تهرانی تاج پنجم شد واسه همین اوت شد دسته دو اون سال دسته دو برگزار نشد تیم از دسته سه شروع کرد مثل تیمهای دیگه علی الخصوص لنک که همیشه عزیز دردونه مقامات بود و ازش کاملن حمایت میکردن و میکنن وخواهند کرد اصلن حمایت نشد ولی طوفان تاج کبیر از همین جا شروع شد قهرمان دسته سه همونسال قهرمانی دسته یک سال بعد ودر نهایت به کوری چشم لنگیا سال بعدش قهرمان اسیا شد افتخاری که فقط تاج کبیر وپاس بدبخت تهران دارند وتیمهای دیگه که دارن له لهش رو میزنن اینا اون سال میخاستن بلایی که بعدن سر پاس اووردن رو سر تاج بیارن که احمقا نمیدونستن که اصالت به ریش نیست به ریشه بود وتاج موند و به کوری چشم حسودا میماند و این تاریخ است وبه تو که اگر سواد داری و وجدان برو تاریخ رو بخون با یه کلیک ساده تو اینتر نت ببین در مورد چه تیمی داری صحبت میکنی و بعدش سکوت کن تو تنهایی خودت
    • لنگ کبیر IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      لنگی اسنپی
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      کیسه کبیر
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      کیسه اسنپی
    • امید اس اس IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      سرخپوشان دهنت رو ببند نزار بگم کی حرف مفت میزنه
    • ستارگان جعلی آمریکایی عبده IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      سرخ پوشان خواهش میکنم حرف مفت و کذب و چرت نزن از دهنت استفاده نکن
    • تاجی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      حاشیه سازای های لنگیون ادامه دارد . تو ثابت شده ای جنتلمن لنگی ها از ترس بلند شدن دوباره تاج مثل چی میترسن
    • جانباز ES ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      استقلال قهرمان دسته سه شد لنگ از سال 42تا سال 46 لیگ دسته سه دست وپا زد با خرید امتیاز تیم دیگه از لیگ سه نجات پیدا کرد وگرنه هنوز دسته سه دست وپا میزدمیگی نه از اسطوره تیم خودتان مرحوم ابراهیم آشتیانی سوال کنید فیلمش هست
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    امید سی سی حاجی قندش بالاست ستارگان جنگی امریکا باز داری شلوغ بازی در میاری، قرار شد بشینی سر درس و مشقت پسره گلم
    • لنگی مستاصل IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      خیلی دلم براتون میسوزه .جام باشگاه اسیا ندیده ها هاهاهاها
  • محمدطاها IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    عجبااا حیرتااا..دوشنبه دیگری هم گذشت و پنجره ای که همچنان بسته است و مثل اینکه اراده‌ای برای باز کردنش وجود ندارد، بیچاره هوادار که بازیچه دست مدیران نالایق شده، لیگ داره شروع میشه تکلیف بازیکنامون مشخص نشده، دوشنبه ای که باشگاه وعده داده بود تموم شد آیا کسی هست هنوز از این هیئت مدیره حمایت کنه به نظرتون؟!
  • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    نادری خودش پرداخت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی