نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
۱۵ |
۰
سیروس دین‌محمدی: شأن و شخصیت من در استقلال حفظ نشد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر به من می‌گفتند برای استقلال رایگان کار کن من این موضوع را قبول می‌کردم ولی وقتی می‌بینم بین اعضای کادر فنی فرق گذاشته‌اند نمی‌توانم بپذیرم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با رادیو ایران، درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال اظهار داشت: اصلا بحث قرارداد زیاد مطرح نبود، آنقدر این مسائل برای من مهم نیست، آنقدر با بی‌پولی، نبود رختکن و ... بازی کردیم که مسائل مالی چندان مهم نبود.

وی افزود: من مدیون هواداران استقلال هستم ولی شان و شخصیت ما حفظ نشد. ای کاش شان من حفظ می شد. من ۵ روز است به تمرین نمی‌روم. ای کاش یک زنگ به من می‌زدند وی می‌گفتند شما چرا ناراحت هستی؟

مربی اسبق استقلال تاکید کرد: نمی خواهم مسائل را زیاد باز کنم ولی دوست دارم شان ما پیشکسوتان استقلال حفظ شود. سیروس دین‌محمدی خیلی سال‌ها برای این باشگاه زحمت کشیده ولی یک بخش از اتفاقات مسائل مالی بوده اما همه چیز نبوده است. اگر به من می‌گفتند برای استقلال رایگان کار کن من این موضوع را قبول می‌کردم ولی وقتی می‌بینم بین اعضای کادر فنی فرق گذاشته‌اند نمی‌توانم بپذیرم.

وی با اشاره به اینکه یک بار هم در تیم ملی در زمان جلال طالبی این اتفاق برای او تکرار شده است عنوان کرد: ای کاش قبل از این اتفاقات ما صحبت از قرارداد را می‌کردیم ولی فکر می‌کردیم باشگاه استقلال می‌دانست سیروس دین‌محمدی چه کسی است و شان او را حفظ می‌کرد.

دین‌محمدی در خصوص اینکه کادر فنی استقلال ابتدا شلوغ بود ولی حالا خلوت شده است عنوان کرد: حالا فکر می‌کنم شرایط بهتر شد! ای کاش قبل از رفتن به حل تمرین یک صحبتی با ما می‌کردند و می‌گفتند رقم ما این است. الان همه می‌گویند سیروس دین‌محمدی پولکی است. یادتان باشد دین‌محمدی در بی‌پولی این باشگاه بازی کرده و در حالی که تمام تیم‌های ایرانی او را می‌خواستند به خاطر هواداران از این تیم جدا نشد.

مربی اسبق استقلال در خصوص اینکه قرار بود در این تیم چه کمکی انجام دهد گفت: همیشه ۳ فکر بهتر از ۴ فکر است. ما در نساجی هم با همین کادر فنی موفق شدیم.اگر باشگاه با ما تماس می‌گرفت و می‌گفت با همین دستمزد سال قبل کار کن من با کمال میل می‌پذیرفتم و حتی مانع هم در زمین چمن برای این تیم می‌چیدم.

وی تصریح کرد: آرزوی من موفقیت استقلال است چون ما در خیابان با همه حرف می‌زنند. من در فینال آسیا گل زدم و هر وقت تیم قهرمان نشده همه به ما انتقاد می‌کنند. خدا کند امسال استقلال قهرمان شود و مردم خوشحال شوند. با من یا بدون من فرقی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    آقای دین محمدی ما شما رو خیلی دوس داریم. ولی کاری که شما کردید منو یاد دوران مدرسه انداخت که یکی از بچه ها برگه امتحانی من رو میدید، بعد میگفت منم مثل این نوشتم چرا نیم نمره کمتر به من دادید! شنیدم 300 میلیون برای یک سال به شما میدادن. حتما یکسری فاکتورهایی رو برای این مسئله در نظر گرفتن. یادتون هم باشه کار کردن در استقلال و پرسپولیس هم یک تجربه متفاوته، هم اسم شما کنار اسم یک برند میاد. به نظرم کار شما قشنگ نبود. الان درسته بازیکنا هم بیان قراردادشونو با هم مقایسه کنن بگن چرا به اون اینقدر دادید به من اینقدر؟
    • پدرام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      سیروس جان برگرد به استقلال و به تیم کمک کن. همین 300 میلیون رو اگه به من پیشنهاد بدن رو هوا قبول می کنم. اگه قبول نکنی و نتونی تا یکسال تیم پیدا کنی همین 300 میلیون از دستت رفته. از ما گفتن بود.
  • محمدم IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    اخ اخ چشمتون زدن که....یه تریلی ادم اوردین یه دونه یه دونه که دارن میرن از استق لال
  • حمید علوی CA ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    حرف آقا سیروس درسته. بایست در رقم قرارداد هر شخص منطق و انصاف رعایت میشد. مسلمه که وقتی ایشون میبینه برای وحید فاضلی که هیشکی جز فکری نمیشناسدش و‌ هیچ سابقه ای نداره، دو برابر خودش (که سالها برای استقلال و تیم کلی بازی کرده و سالها مربی بوده)، دستمزد زدن، ناراحت میشه. بنظرم آقای فکری اولین اشتباه بزرگ حرفه ای رو از زمان اومدن به استقلال مرتکب شد. فکری بایست این رو بدونه که بسیاری از ما هواداران “عملکرد” رو در نظر میگیریم نه صرفا اسم و رسم آدما رو. آدمایی با اسمای بزرگ بدلیل اشتباهات مکرر حذف شدن، از جمله علی منصور، مجیدی و...
    • ابرام US ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      ................حمید خان من دوروزی پیش ٬سلامی داده و رفتم ******بگفتم تا رسانند بر تو آنرا٬ بی چک و چانه.................................. ................ولیکن باز دیدم٬چون گذشته٬ سخت ترسیدند *******سلا مم را رسانند بر تو ٬ با پُستِ در خانه...................................... ................ولی ما مخلصیم جانا خودت دانی که بی مایه ******* فطیر است ٬ آنچه ما پختیم ٬ تنور سرد در خانه .................
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    کیسه شخصیت هیچ کس را حفظ نمی کند کسانی که به کیسه می آیند به دلیل پول هست کیسه قهرمان دسته سه هست
  • ناشناس IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    بهترین کار رو کردی داداش.شان و شخصیت خودت رو حفظ کردی.
  • 000 US ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    کیسه جای تونیست سیریوس.توخیلی باصفایی.
  • عباس شهمرادی US ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    واقعاحیف شد که سیروس رفت کاش نگهش میداشتن ابن مربی های استقلال همه استقلالی ومحبوب هستن خیلی خوشحال بودم استقلالیها مربی تیم ما شدن ولی خیلی از رفتن سیروس ناراحت شدم
  • ابرام US ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    نه شأ نم حفظ شد آنجا ٬ نه کس دادی مرا شا نه ******* نه آئینه ٬ نه بیژامه ٬ فراوان توی هر خانه ..................... ............اگر دستم رسد روزی ٬ به آنانی که می گفتند*******چه شوتها میزنی سیروس ٬ چه زیبا و چه جانانه............... ............بگویم ٬ لا مروتها ٬ برون کردند مرا گفتند ******** برو بیرون ازین خانه ٬ دگر بس کن چک و چانه ............... ............عراقی عا رف نامی٬ چو زددرب یکی منزل******** به او گفتند عراقی٬ جا نداریم ما٬ تویِ خانه............. ............چه کا ر کردی عراقی جان ٬ تو بیرون از درِخانه******** که حا لا اومدی اینجا٬ بیای کشکی تویِ خانه........... ........... ولی من توی اسقلال٬ درون خا نه ام بودم******** اینا گفتند به من یاالله ٬ برو بیرون ازین خانه............... ...........حا لا وقتی که برگشتم٬ هنوز بیرون٬ نه در خانه ****** ببستند درب را گفتند٬ نداریم جا توی خانه!.............. .........نمیدا نم که را گویم ٬ نه مستم من٬ نه دیوانه *****بدین بی ما یه گی من را ٬ کجا هست جای در خانه؟
    • حمید علوی CA ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      دمت گرم عامو ابرام
  • ناشناس IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    خوب کاری کردی .اینا فوتبال که بلد نیستند دست بزن هم دارن
  • deep blue IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    سلام با توجه به این که افاضات بزرگوار کوچک شاخک های مرا تیز می کند ولی با توجه به رفتاری که با سیروس دین محمدی عزیز صورت گرفته است به عوامل اجرایی و جناب فکری یادآوری کنم که اگر می خواهید ماندگار شوید ، رفتاری را پیشه کنید که نامتان را به نیکی ببرند ، اگر در بازیها و یا در انسجام تیمی موفق نباشیدو نتیجه نگیرید ، از ضعف فنی تیم نیست ، از عدالت ماورایی سرچشمه می گیرد که برای لحظه ای آرامش نخواهید داشت ، چون منیت و خودخواهی شما بر مناعت طبع و بزرگ منشی و رفتار انسانی شما در جفظ حرمت افراد دچار خدشه شده است ...... گذشته چراغ راه آینده است ، چرا بزرگواران کوچک تا ابد جایگاهی در دل هوادران راستین تیم ها ندارند ؟.. خود دانید .
    • ابرام US ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      دیپ بلو گرامی با درود ٬ نمیدانم !! خیلی خنده دارست . حقیقت این که بنده علیزغم دانش اندک خودم در کا ر با کا مپیوتر ٬ و قرار گرفتن در ردیف و ستون جوانان قدیم ! و تنبل در فراگیری حد اقل های این پدیده شگرف عصر ما با وجود نیاز فراوان ٬ معهذا لایک و دیسلایک کا منت هارا با یک کلیک ساده آموخته ام . اما در عرص ۲ا سا عت گذشته ۲ بار جهت لایک کامنت سرکا ر آمدم اما دریغ از کلیک نا بکار و لایک شما که هردو از ما دریغ شدند . لایک شمارا مجاز اندر مجاز در دل دارم و کلیک میکنم اما این لایک حقیقی عالم مجا زی اتان برای بنده حقیر که میسر نشد . قربان شما : قفلید !!. والسلام .
  • deep blue IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    سلام ..... ابرام خان عزیز ،کاملن بدرستی تشخیص دادید ، به همین دلیل من به پیگیری طنازی شما و نقطه نظرات جناب علوی مشغول بودم و اظهار نظری نمی کردم ، ولی با پیش بینی وقایع اتفاقیه ، گاهی دست به قلم می شدم و با اخبار مرتبط با باند قندلی و دلالی ، تلنگری می زدم و همیشه ، انتشار نظر من ، آخرین نظر منتشره بود که خواننده ای نداشت ، واگر گزنده و بر اساس واقعیت ملموس بود،نظرم را نمی پسندیدند ومهر غیر قابل انتشار می زدند ولی قطعن در حافظه های افراد و رایانه ایشان وجود دارد، ذیل هر خبری از بزرگوار کوچک که نظری بایگانی شده دیدید ، آگاه باشید که نقطه نظر من است ، همین برای من کافی است که بدانند امثال من فراوانند و زد و بندهای اظهر من الشمس را باز نشر می دهند ، برای من جالب است که با تشکیلات عریض و طویلشان تماس گرفته و شماره ی تلفن گذاشته ام ولی دریغ از یک جوابگویی ساده ، می دانم که خبرنگاران و ممیزان بیشتر از من و شما از این زشتی ها خبر دارند ، ولی افسوس که غم نان دارند و لب فرو می بندند و در این دنیای وانفسا ، خونین دل و قلم شکسته به دنبال رزق حلالند و آیا بزرگان این رسانه بیدارند؟...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی