نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
صادق ورمزیار: برای انتخاب جانشین علی کریمی خیلی دیر شده
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم الان برای پیدا کردن گزینه مناسب که یک طراح خوب برای استقلال باشد، دیر شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ جدایی سیروس دین‌محمدی از استقلال و همچنین پیدا کردن یک جانشین مناسب برای علی کریمی از محوری‌ترین بحث های امروز استقلال است. در این باره صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال به نکته های زیر اشاره کرد:

*استقلال با محمود فکری رفته‌ رفته در حال شکل گرفتن است و امیدوارم پنجره نقل‌وانتقالاتی هم باز شود تا پازل‌های خالی در تیم پر و استقلال با یک ترکیب کامل راهی مسابقات شود. فکر می‌کنم اگر به این تیم فرصت کافی داده شود و نقل‌وانتقالات نیز به خوبی صورت بگیرد، محمود فکری می‌تواند به استقلال کمک کند.

*کریمی یک طراح خوب بود و تیم را در میانه میدان به خوبی هدایت می‌کرد. او در زمین برای استقلال نقش یک لیدر را بازی می‌کرد و استقلال هم به او عادت کرده بود. با این وجود نمی‌توان به دلیل جدایی از علی کریمی ایراد گرفت. به هر حال او برای تأمین آینده‌اش قطر را انتخاب کرد، اما باید بدانیم که این جدایی یک ضرر بزرگ برای استقلال بود. باشگاه باید زودتر تکلیف کریمی را مشخص و برای پیدا کردن جانشین او اقدام می‌کرد.

*جا دارد از عبدیان به‌عنوان یک طرفدار استقلال تشکر کنم که به تیم می‌خواهد کمک کند، اما اینکه نادری بدون دریافت رضایت‌نامه از باشگاه بلژیکی قرارداد بسته است، نمی‌تواند منطقی باشد. شاید از ابتدا قرار بوده که خود نادری رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، چون گفته شد رابطه خوبی با باشگاه بلژیکی دارد. برخی مواقع امضای قرارداد منوط بر این می‌شود که رضایت‌نامه توسط خود بازیکن گرفته شود. اگر این اتفاق در قرارداد نادری رخ داده، الان این بازیکن باید رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. فقط امیدوارم این موضوع در قرارداد ثبت شده باشد.

*سیروس دین محمدی از مربیان خوب ماست و من این افتخار را داشتم که با او در آکادمی استقلال کار کنم. او یک مربی خوب و کاربلد است و روزمه خیلی خوبی هم دارد، برای همین دین‌محمدی می‌توانست به تیم کمک خیلی زیادی کند. دلیل جدایی او را نمی‌دانم، ولی باید بگویم دین‌محمدی مربی کاربلد و باتجربه‌ای است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    صادق ورمزیار همراه با مرتضی فنونی زاده پرسپولیس در توهم هستند امیر حسین صادقی هم گنگش بالاست هم پر از توهم هست علی پروین هم استاد با تجربه امیر حسین صادقی هست و بدتر از اون هست
    • محمد استقلالی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      تو خوبی گلم.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    خبر ورزشی من در خواست دارم اگر با علی پروین خواستید مصاحبه کنید ازش بپرسید چرا جام های پرسپولیس را پس نمی دهد
  • اس اسی IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    برخلاف نظر خیلی ها باید بگم امسال آرش رضاوند دیگری رو در استقلال خواهید دید امسال با پاسهای گلش لذتی دیگر خواهیم برد
  • ناشناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    پول که تو باشگاه فراوونه مهندس لیگ محسن مسلمان رو بگیرید،بمب هم ترکوندید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی