بوژیدار رادوشویچ: قراردادم حتی نزدیک ۶۰۰ هزار یورو هم نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر کروات پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بارها اعلام کردم که من فقط احترام می‌خواهم، الان هم به هواداران می‌گویم بدون اینکه طلبم پرداخت شود و پولی بگیرم، به ایران برمی‌گردم. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال پرسپولیس مدتی است تمریناتش را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آغاز کرده ولی خبری از رادوشویچ گلر کروات این تیم نبود. رادو که بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به کشورش رفته، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گلایه داشت و حتی برای این موضوع به فیفا نامه زد تا آنها را در جریان پرداخت نشدن حقوقش قرار دهد. ابتدا اعلام شد رادو چهارشنبه به ایران برمی‌گردد ولی وقتی با او تماس گرفتیم، اعلام کرد جمعه به تهران می‌آید.

هواداران نگران غیبت‌های طولانی تو هستند. بالاخره کی به ایران برمی‌گردی؟ 
هواداران همیشه به من لطف دارند و من بارها علاقه‌ام را به آنها نشان دادم. همه پرسپولیسی‌ها می‌دانند من چقدر این تیم و طرفداران را دوست دارم و ایران کشور دوم من به حساب می‌آید. بارها اعلام کردم که من فقط احترام می‌خواهم، الان هم به هواداران می‌گویم بدون اینکه طلبم پرداخت شود و پولی بگیرم، به ایران برمی‌گردم. 

اعلام شده بود چهارشنبه به ایران می‌آیی. چرا دوباره این موضوع به تأخیر افتاد؟ 
خب این عوض شدن تاریخ‌ها به دلیل شرایط خاص کرونایی است. من ابتدا باید تست بدهم و بعد از مشخص شدن نتیجه آن به تهران سفر کنم. اگر اتفاقی نیفتد، جمعه در تهران خواهم بود. 

پس بازی مقابل سایپا را از دست خواهی داد؟
بله متأسفانه به بازی اول نمی‌رسم. امیدوارم تیم لیگ را به خوبی شروع کند و با برد مقابل سایپا استارت خوبی در فصل جدید بزنیم. 

مدت‌هاست با تیم تمرین نکردی. این موضوع برایت مشکل ایجاد نمی‌کند؟ 
درست است با تیم تمرین نکردم ولی اینجا در کرواسی به طور منظم تمریناتم را انجام دادم و به لحاظ آمادگی هیچ مشکلی ندارم. 

طی چند روز اخیر مدیریت باشگاه هم عوض شد. با آنها صحبتی نداشتی؟ 
فقط یک بار با ابراهیم شکوری حرف زدم و به آنها گفتم بدون اینکه پول بگیرم، حاضرم به تهران بیایم ولی فقط درخواست دارم تمام طلبم به صورت رسمی روی کاغذ بیاید. آنها قول همکاری دادند و امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

شایعاتی هم درخصوص مبلغ قراردادت منتشر و اعلام شد با پرسپولیس قرارداد ٦٠٠ هزار یورویی بستی. این موضوع درست است؟ 
نمی‌دانم این شایعات از کجا مطرح می‌شود ولی این موضوع اصلاً درست نیست و مبلغ قراردادم بسیار کمتر از این مبلغ است حتی می‌توانم بگویم نزدیک به ٦٠٠ هزار یورو هم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید DE ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    احسنت بر تو بهترین رادو با تعصب
    • ROCKY IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      چرا باید به این لنگی انقدر پول بدن ما که راضی نیستیم
    • تاج IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      ما استقلالی ها واقعا به یک چیز اعتراض شدید داریم و اون اینه که اسم استقلال رو به تاج باید تغییر دوباره بدند . ما هوادار ها بر این باوریم که اسم تیم پیروزی که به پرسپولیس تغییر داده شده یک جورایی هدفمند بوده و با سیاست اسم تیم را تغییر دادند ، چون میدونستند مردم به هخامنشیان و آثار باستانی های مربوط به اون دوره علاقه و ارادت خاصی دارند و بخاطر اسمش هم که شده میتونه طرفدار های بیشتری به دست بیاره ... . حالا ولی در طرف مقابل تیم تاج با اون همه قدمت و تاریخچه و اصالت ، اسم تیم رو از تاج به استقلال تغییر دادن . اصلا اسم استقلال واقعا معنی و مفهوم خاصی نداره و کاملا معلومه که با کج سلیقگی و یا با سیاست این اسم رو گذاشتن که بتونن به خواسته هاشون برسن و مطمئنیم که فقط و فقط خواستن تیم تاج یا همون استقلال منحل کنن و یا حداقل زمین بزنن که طرفدارهاش کمتر بشن ولی زورشون به مردم و طرفداراش نرسید نمونه ش همون قانون من دراوردی که باعث شد استقلال رو بفرستن دسته ۳ . . حالا ما هوادار های تاج و یا همون استقلال خواستار تغییر مجدد اسم تیممون هستیم دوستان تاجی نشر بدید
  • Amir perspolisi IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    جونمممممم رادوی با تعصب ❤❤❤❤
  • شما IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    6 یورو هم برات زیاده.
  • حسین IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    نزدیک 18 میلیارد برای یه دروازه بان ذخیره. چه کاریه آخه. من راضیم با 200 میلیون بیام رو نیمکت بشینم. منو قبول ندارید یکی از خودتون بذارید پول تو جیب غریبه نره. اگه جای بهتری داشتی مطمئنم نمیموندی فوق فوقش تو کشورای دیگه یا حتی کشور خودت 200000 تا ارزش داشته باشی.
  • اس اس IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    پولی که به این بابا بزن بهادرو بادیگارد پرفسور بخاطر نیمکت نشینی میدن از شیخ دیاباته که آقای گل شد بیشتره ای ننگ بر لنگ و لنگی
  • مرتضی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    آقای محمد بنا کجایی داد بیت المال بزنی تیمهای دیگه اگه پول به دلار میدن میارن ازش بازی میگیرن ولی تیم حکومت برا رو نیمکتش هم دلار و یورو ریخت و پاش میکنه هواداراشم دهنشون بسته نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی