جزئیات جدید از کتک‌کاری رایان گیگز با نامزدش و دخالت پلیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حاشیه‌ای که پیرامون رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز پیش آمده باعث شده حتی شایعه اخراج او توسط فدراسیون فوتبال کشورش هم منتشر شود.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ معمولاً در دنیای فوتبال اخبار حاشیه‌ای از ستاره‌ها درباره آشنایی با همسران‌شان یا جدایی از آنها و البته تفریحات لاکچری‌شان است. این یکی اما جدید بود. زد و خورد یا کتک‌کاری در یک رابطه که بخواهد علنی شود و همه را خبردار کند، اتفاقی نبود که همیشه رخ داده باشد. به خصوص اینکه سرمربی تیم ملی یک کشور هم باشی تا مسئولیت و بازتاب خبرهایت چند برابر شود. 

گیگز وسط ماجرا
سرمربی تیم ملی ولز با انواع و اقسام حاشیه‌ها در زندگی شخصی خود فوتبالش را تمام کرد و به دنیای مربیگری روی آورد. رایان گیگز برای اینکه به نیمکت تیم ملی ولز برسد دستیاری فان‌خال در منچستریونایتد را تجربه کرد. حالا سر یک اتفاق که معلوم هم نیست چقدر از طرف او بوده تا یک قدمی از دست دادن نیمکت تیم ملی رفته است. 

کتک‌کاری با همسر
یک‌شنبه شب از خانه رایان گیگز صداهای عجیبی شنیده می‌شد. فریادهای یک زن و مرد همراه با عصبانیت باعث شد همسایه‌ها گوششان تیز شود و از نگرانی با پلیس تماس بگیرند. ورود پلیس به ماجرا باعث شد آن زن از همسرش بابت خشونت و کتک‌کاری شکایت کند. پلیس هم آن مرد را که مشخص شد رایان گیگز بوده به دلیل وارد کردن جراحات به نامزدش کیت بازداشت کرد. 

همکاری گیگز با پلیس
آن‌طور که پلیس و شاهدان عینی به روزنامه سان گزارش داده‌اند گیگزی با پلیس نهایت همکاری را داشته و سوار بر ماشین پلیس به منطقه می‌رود. گیگز طی صحبت با پلیس عنوان می‌کند که این درگیری چیزی بیش از یک مشاجره خانوادگی نبوده و مشکل خاصی وجود ندارد. 

رایان گیگز و نامزدش کیت گرویل

حال کیت خوب است
بعد از معاینات پزشکی روی کیت نامزد رایان گیگز مشخص می‌شود درگیری آنچنان هم بالا نبوده و میزان آسیب‌دیدگی او سطحی بوده است. کیت همان کسی است که قبلاً به‌ واسطه فعالیت اداری در هتل‌هایی در دبی و منچستر با گیگز آشنا شده بود. آشنایی که در اواخر ۲۰۱۷ کلید خورد و ۸ ماه بعد به طور علنی در رسانه‌ها لو رفت. 

زندگی شخصی پرحاشیه و ترس نیمکت ولز
این خبر حتی اگر با بزرگنمایی همراه بوده باشد ممکن است به قیمت از دست دادن نیمکت تیم ملی ولز برای رایان تمام شود. گیگز نشان داده زندگی شخصی پرحاشیه‌ای دارد که به هیچ عنوان قادر به کنترل آن نیست. او زمانی که با همسر سابقش استیسی ازدواج کرده بود دوبار سابقه خیانت به طور علنی را داشت. یک‌بار با ایموگن توماس مجری برنامه‌های تلویزیون رابطه برقرار کرد و بار دیگر در اتفاقی عجیب با همسر برادرش یعنی ناتاشا یک رسوایی اخلاقی بزرگ را رقم زد. حالا بعید نیست داستان درگیری با کیت با فشار رسانه‌ها همراه شود و نیمکت ولز را از او بگیرد. البته مدیربرنامه‌های رایان گیگز هرگونه درگیری را تکذیب کرده و مدعی شده رایان به خوبی در حال همکاری با پلیس منطقه است. 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی