نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
۱۷ |
۳
عیسی آل‌کثیر شانس تبرئه شدن دارد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیسی‌ها در انتظار خبر خوش دادگاه ای‌اف‌سی و تبرئه عیسی آل‌کثیر هستند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ خوشحالی همیشگی عیسی آل‌کثیر که هیچ‌وقت در ایران حتی توجه طرفداران را جلب نکرده بود، در آسیا دردسری بزرگ را برای او و تیمش به وجود آورده است. او در حالی به خاطر انجام این شادی پس از گل در مقابل پاختاکور شش ماه از فعالیت حرفه ای محروم شد که حتی در همان تورنمنت و بازی قبلی برابر الشارجه هم این حرکت را انجام داد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمی در این خصوص نگرفت.

آنطور که در گراندز حکم عیسی آل‌کثیر آمده بود، «شکایت یک فرد» سبب شد تا پرونده به کمیته انضباطی ای‌اف‌سی برود و با اتهام «حرکت نژادپرستانه» او به کمترین میزان مجازات محکوم شود. اگرچه توجه‌ها به ۶ ماه محرومیت معطوف شده اما آل‌کثیر ۱۰ هزار دلار نیز باید بابت این حکم پرداخت کند که معادل ۳۰۰ میلیون تومان است؛ رقمی قابل توجه برای یک فوتبالیست ایرانی که البته مشخص نیست باشگاه باید آن را بپردازد یا آل‌کثیر.

نکته جالب درباره پرونده عیسی آل‌کثیر، نظرات ضد و نقیضی است که حقوق‌دان‌ها در این باره می‌دهند. بسیاری از آن ها معتقد بودند که عذرخواهی آل کثیر در خصوص شادی پس از گل، می‌تواند در روند پرونده تاثیرگذار باشد و به تبرئه او یاری برساند. از طرف دیگر حقوق‌دان‌های ورزشی نیز هستند که با این موضوع مخالفت دارند و معتقدند که عذرخواهی آل کثیر «قبول نیت نژادپرستانه» در انجام این شادی گل است و باتوجه به این که ای اف سی حداقل محرومیت را برایش در نظر گرفته، اثرگذار نخواهد بود. جالب این که مدیرحقوقی جدید پرسپولیس هم جزو دسته دوم است.

با این حال اما خبری که امروز در فضای رسانه‌ای انتشار یافت، پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرده است. نواف الاسیوی خبرنگار مشهوری سعودی در گفت‌وگوی رادیویی که داشته، گفته که «آل کثیر تبرئه خواهد شد و ای‌اف‌سی این حکم را به زودی اعلام خواهد کرد». این در حالی است که البته خبرنگاران سعودی در این مدت اخبار ضد و نقیض بسیاری را منتشر کرده‌اند و چندان نمی‌توان اعتبار زیادی را برای‌شان قائل بود.

قرار است امشب هم جلسه ای در باشگاه پرسپولیس برای هماهنگی بیشتر در اردوی سرخ‌ها برگزار شود؛ عیسی آل‌کثیر، سعید آقایی، ابراهیم شکوری و امیر ساعد در این جلسه حضور خواهند شد تا مواضع را برای جلسه فردا صبح هماهنگ و در واقع یک دادگاه تمرینی را برگزار کنند.

اکنون حدود ۱۲ ساعت تا برگزاری جلسه آنلاین استیناف خواهی در پرونده عیسی آل‌کثیر باقی مانده و پرسپولیسی‌ها امیدوارند همانطور که در پرونده النصر به پیروزی رسیدند، این بار هم برنده ماجرا شوند و مهاجم خود را علاوه بر فینال لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ برتر هم همراه داشته باشند.

نکته مهم این که مخالفت ای‌اف‌سی با استیناف خواهی سرخ‌ها، ممکن است حتی فهرست پرسپولیس را دستخوش تغییر کند چرا که فعلا آل‌کثیر تا فروردین ۱۴۰۰ از حضور در میادین محروم خواهد بود و شاید نیاز قرمزها به خرید لیگ برتری، شرایط را تغییر بدهد؛ به هر حال فردا ساعت ۹ آغاز جلسه‌ای است بسیار تاثیرگذار برای باشگاه سرخپوش پایتخت.

بیشتر بخوانید: خبر خوش خبرنگار عربستانی برای پرسپولیسی‌ها: عیسی آل‌کثیر تبرئه شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    طبق قانون اسم اون فرد باید گفته بشه . چون الان میشه شاکی خصوصی نه عمومی البته پرسپولیس میتونه به cas شکایت کنه و در اونجا اسم فرد گفته خواهد شد
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      آره واقعا موافقم این آدم با نشر اکاذیب باید مجازات فوتبالی شه حتی بازداشت شه چون با احساسات میلیون ها هوادار پرسپولیس بازی کرده است
    • YasserDivaR IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      باید تیم شیشپولیس تنبیه بشه و عیسی آل کثیر هم محروم بشه به خاطر حرکتی که کرده. دوستانی که دنبال شکایت کننده می گردن نیازی نیست بگردن. آقا اصلا من بودم چیکار می خواید بکنید. از حقوق خودم دفاع کردم. وقتی عیسی آل کثیر محروم شد عشق کردم. الان توی فینال نیست اونجا شیشپولیس می بازه و کلی ما حال می کنیم. پس دیگه حرف نزنید.
    • TRACKER IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      خدا کنه آل کثیر محروم بشه چون روی بعضیا خیلی کم می شه.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      خطاب به تراکر چه محروم بشه چه نشه ما قهرمان آسیا میشیم چون جواب ظلم رو خدا می ده و ان شا الله قهرمان آسیا میشیم تا چشت درآد !!!!!!
  • M IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    وکلیش کاربلد نشون داده ولی خب باید منتظر موند و دید
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    من می خوام یک تبریک به کانالهای هواداری استقلال بگم خداوکیلی هیچ آدمی به مغزش هم نمی رسید شادی عیسی آل کثیر حالتی شبیه نژاد پرستانه باشه نه پاختاکوری ها نه ما پرسپولیسی ها حتی روح هوادارای استقلال هم فکر نمی کرد این شادی گل شبیه حالت نژاد پرستی باشه ! یعنی چنان دروغی گفتید که AFC باور کرد و محروم کرد ایشون رو ! والا چنین دروغ بزرگی گفتن هنر می خواد ! حتی دفاع از این پرونده بسیار مشکله ! فقط به خدا دلتون اومد عیسی آل کثیری که تازه در ۲۹سالگی ستاره شد رو زمین بزنید تا ۶ماه هم محروم شه ؟! آیا تضمینی هست عیسی بعد از ۶ماه همون عیسی سابق شه ؟!!!!! شما نه تنها به پرسپولیس بلکه شاید به تیم ملی هم ضربه زدید ! واقعا مغز های متفکر خوبی پشت سناریو محرومیت دارند کار می کنند خداقوت ! ولی ان شا الله آقای ساعد وکیل سناریو های شما رو خنثی می کنه
    • مجهول الهویه IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      مغزهای متفکر ''بدی'' پشت سناریوی محرومیت کار میکنند.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      ان شا الله فردا دفاعیه خوبی از عیسی و آقای امیر ساعد وکیل ببینیم و به قول خبرنگار سعودی عیسی محرومیتش بخشیده می شه اما چه فایده که کانال های هواداری داخل کشور هنوز راحت دارند کارشان را می کنند و کسی هم کاری بهشون نداره توهین های نژادی در ورزشگاه ها ، درگیری های دوفصل پیش هواداران تیم های مدعی و حالا محروم شدن عیسی آل کثیر و دروغ جذب غیرقانونی بازیکنان ! فوتبال ما داره از داخل کشور ضربه می خوره خداوکیلی کانال پاختاکور رو من سرچ کردم دیدم هیچ حرفی درباره عیسی آل کثیر نزده بود . آخه این چه کانالهای هواداری هست که ما داریم الهلالی ها که به ناحق هم کنارشون گذاشتند شوخی با النصری ها داشتند ولی دیگه خبر از تضعیف رقیب نبود آخه این چه رسمیه ما داریم که به موفقیت های رقیب حسادت می ورزیم !
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      آره به قول تو اینا خوب نیستند همان هوش سیاه هستند
  • سعید IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    برودنبال درس ومشقت،دروغ،جعل،سرقت وتقلب کارشماست،مگه اعضای ای اف سی مثل شمابی سوادن که هرچیزی روبپذیرن،شما که ۸نفربه تیم اضافه کردیدومیدونیدکه این کارواقعاغیرانسانی بود،البته قبلا هم سرزده اماخبرورزشی ازاعلام واقعیت تفره میره،اسم اون طرف هم بگید،محسن خلیلی جاسوس گفت کارپیشکسوت هاست منم میگم کارپیشکسوت پرسپولیسه پس ببندیدلطفا
    • ققنوس IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      از نظر شما کی راست میگه و حرفش سنده ؟ پرسپولیس ها که دروغ و ... ، خبرورزشی که میدونه اما از اعلام واقعیت طفره میره !! راستی کار غیر انسانی و نسل کشی که پرسپولیس کرد چی بوده جناب با سواد ؟! آها اینکه ی تیم فوتبال بازیکن جذب کنه و بازیکن بفروشه غیر انسانیه ، یا چون ۸ بودن غیر انسانی و وحشیانه است ؟؟ اگه ۶ تا بود خوب بود ؟ بعد اگه بخاطره شکایت النصر در مورده جذب بازیکن در زمان غیر قانونی پرسپولیس رو تبرئه کرده باشن ( که کردن و نمیدونم این بنده خدا ساکن کدوم غار از غارهایه النادیه که انقدر بد مسیر و دوره ، طفلی از همه چی بی خبره ) اونوقت ای اف سی مثل ما بی سواده ؟؟؟!
    • اظهار فضل IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      دروغ های شما همینجا مشخص میشه، که همش تاکیید دارید 8 بازیکن خریده، در حالی که 7 تا بودند...
    • ابرام US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      آها ی قره قوش٬ تو قره قوروت هم نیستی ! قعلا برو آخر ها ی قروردین بیا اما جون هرچی قره موش و قره جوشه دیر نیا که اوضا خیلی قاراشمیشه ٬
  • سرخ IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    جالبترين قسمتش اينه كه بخاطر شكايت يه فرد،باعث اين محروميت شده،،حالا اون فرد صب تا شب استوري ميزاره و با هزارتا قسم و آيه كه من كارى نكردم!!!!!! باشه،،ما به همه كفتيم كه تو كارى نكردي،،شمام بكيد نكرده،،،خوبيت نداره!!!!!ملتفيتيد كه........!!!!!!!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      به نظرم بهتره تهمت نزنیم شاید ایشان نبوده باشند
    • لنگیون IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
      میگن علی پروین گفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی