نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
وحید فاضلی: نساجی ۸۰ درصد تغییر داشته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه «ترکیب نساجی ۸۰ درصد دستخوش تغییر شد»، گفت: جزو سه تیم پایین لیگ برتر در جذب بازیکن هستیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از مدیریت و مالک باشگاه نساجی تشکر می‌کنم و از سویی خوشحالم که آلومینیوم را که در سال ۹۳ از لیگ ۲ به لیگ یک و سال قبل حضوری هرچند کوتاه داشتم.

وی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر گفت: این وضعیت نبود تماشاگران در بازی‌ها از پایان لیگ برتر بود و چیز جدیدی نیست ولی امیدواریم با ریشه‌کنی کرونا شاهد حضور طرفداران باشیم، البته با این شرایط تا حدودی تیم‌ها سازگار شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: از نبود تماشاگران آسیب جدی می‌بینیم، چراکه نساجی از نظر طرفداران خود، جو وطنی مثال‌زدنی دارد و بسیاری آرزوی بازی رو در روی این تیم با آن هیجان تماشاچیان و فضای بازی مردم خونگرم مازندران را دارند.

فاضلی خاطرنشان کرد: شناخت کافی از تیم آلومینیوم ندارم اما می‌توانم بگویم این تیم سال‌ها زحمت کشیده و با مربی بزرگی که در اختیار دارد و بازیکنانی که سال‌هاست در کنار هم بازی کرده‌اند از نام بزرگ آلومینیوم دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از بازیکن خارجی گفت: در کوتاه مدت به این موضوع مثبت است چرا که سبب می‌شود یک سری مربی و بازیکن بر اساس شایسته‌سالاری وارد شود و اگر مربی توانایی داشت می‌تواند در این شرایط جایگاه خود را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به وضعیت نساجی در لیگ برتر افزود: مطمئنا هدف ما هدفی بزرگ است، هیچ مربی ولو حرفه‌ای نیست که قولی بدهد البته ما بازیکنان جوان و باتجربه بزرگی  مانند "حامد شیری" و "مهدی نظری" را داریم و تمام تلاشمان گرفتن نتایج بهتر و خوب است و قول دادن حرفه‌ای نیست ولی سختکوش خواهیم بود.

فاضلی عنوان کرد: به لحاظ بودجه جذب بازیکن جزو سه تیم آخر لیگ برتر باشیم و شاید بتوان گفت بودجه جذب ما در مقایسه با آلومینیوم که گفتند ۱۹ میلیارد خرید داشته نصف این رقم باشد اما بازیکنان ارزشمندی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی اضافه کرد: نگاهمان به دعای مردم، به ویژه قائمشهری‌ها و بازیکنان تیم است و امیدوارم با تلاش تیمی بتوانیم بازی تحسین برانگیزی داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی