نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۳ |
۵
سایپا حریف محبوب پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حریف امروز پرسپولیسی‌ها، تیمی است که سرخپوشان از کسب امتیاز مقابلش خاطرات خوبی دارند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سرخپوشان پایتخت برای شروع کار خود در فصل بیستم باید مقابل سایپا به میدان بروند؛ دیداری که از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید دستگردی آغاز می‌شود.

حریف امروز پرسپولیس، تیمی است که در چهار بازی گذشته در لیگ، فقط یک تساوی داشته و سه مرتبه شکست را پذیرفته است. آنها در لیگ هجدهم با هدایت علی دایی، دیدار رفت را با حساب تساوی یک – یک به پایان رساندند. همان دیداری که پر از دردسر و حاشیه بود و درگیری شدیدی بین بازیکنان رقم خورد.

در دیدار برگشت، این پرسپولیس بود که ضیافت گل‌ها را به نام خود به اتمام رساند. قرمزپوشان در آن دیدار جذاب، سه مرتبه دروازه حریف را گشودند و با برتری ۳ بر ۲، کار را مقابل سایپا به اتمام رساندند. در آن فصل، برانکو چهار امتیاز در مسیر قهرمانی را از تقابل با سایپا به دست آورد.

در فصل گذشته هم، سایپا هر دو بازی رفت و برگشت را به پرسپولیس باخت. دیدار اول با حساب ۲ بر صفر به سود سرخپوشان تمام شد و در دیدار برگشت، کار با برتری ۳ بر صفر پرسپولیس تمام شد. در هر دو دیدار، ابراهیم صادقی روی نیمکت سایپا بود. او بازی اول را به گابریل کالدرون واگذار کرد و در دیدار دوم، دست‌هایش را مقابل یحیی گل‌محمدی به نشانه شکست بالا برد.

جالب اینکه یحیی هم در فصل هجدهم، هنگامی که سرمربی شهرخودرو بود، هر دو بازی رفت و برگشت را با پیروزی مقابل سایپا پشت سر گذاشت. او البته در نیم فصل اول لیگ قبلی همراه با شهرخودرو برابر سایپا با نتیجه بدون گل متوقف شد و حالا از رختکن پرسپولیس بیرون می‌آید تا تیمش را مقابل این حریف نارنجی‌پوش هدایت کند.

نتیجه بازی امروز را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟ شما می‌توانید از طریق بخش کامنت در قسمت پایین همین خبر، نظرتان در مورد تقابل دوباره پرسپولیس و سایپا را منعکس کنید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناصر پرسپولیسی IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    ایشالله میبریم
  • سیروس IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    به نظر بنده بازی 1_1 مساوی تموم میشه
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    با سایپا شروع میکنیم با بنز تمام....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی