هرجا هستید به یاد او باشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امسال «دوازدهمین» سالگرد آسمانی شدن ایرج‌خان تفاوتی اساسی با همیشه دارد. دیگر روز ۱۸ آبان قرار نیست دوستان و همبازیان و شاگردان سابق مهندس در آرامستان رشت دور هم جمع شوند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ هر سال وقتی به ۱۸ آبان می‌رسیدیم، یک خبر حتماً در گوشه‌ای از صفحات روزنامه چاپ می‌شد. با مقدمه‌ای در مورد پدر فوتبال گیلان و مؤخره‌ای که همیشه جملات ثابتی داشت «از ساعت فلان در آرامستان رشت به یاد او و همراه دوستانش جمع می‌شویم...»

امسال اما «دوازدهمین» سالگرد آسمانی شدن ایرج‌خان تفاوتی اساسی با همیشه دارد. دیگر روز ۱۸ آبان قرار نیست دوستان و همبازیان و شاگردان سابق مهندس در آرامستان رشت دور هم جمع شوند.

همه از شرایط ویژه‌ای که کرونا به کشورمان و زندگی مردم تحمیل کرده خبر داریم. نوع زندگی و مراسمات و تعاملات روزمره تغییر کرده و پروتکل‌های بهداشتی اجازه جمع شدن به کسی و خانواده‌ای نمی‌دهد. به همین دلیل و ضمن تشکر از کسانی که در تمام این‌ سال‌ها یاد ایرج زهرابی را زنده نگه داشته و پای ثابت این مراسم بودند، خانواده زهرابی برای همه هموطنان آرزوی سلامتی کرده و از یاران ایرج خواستند هرجا هستند یاد او را در دل زنده نگه دارند.

امیدواریم این ویروس نحس دست از سر دنیا بردارد تا از سال آینده دوباره بتوانیم مثل همیشه بر سر مزار ایرج زهرابی پذیرای دوستان و دوستدارانش باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    روحش شاد و یادش سبز تا همیشه..آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای بازماندگانش دارم..من هم امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود و از بین برود واقعا کرونا روزهای سختی رو برای مردم به وجود آورده آرزو می کنم همه مردم دنیا سلامت باشند و دوباره آرامش به زندگی همه برگردد و مثل قبل کنار هم باشند..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی