نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمود فکری: بازیکنانم کم نقص بازی کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما در مجموع با توجه به اینکه شروع بازی‌ها بود، برای‌مان شرایط خوبی به وجود آمد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر فوتبال (اینجا ببینید) اظهار داشت: خسته نباشید به بازیکنانم می‌گویم که با تمام وجود بازی کردند و کم نقص بازی کردند. در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما کمی استرس باعث شد در نیمه اول از فرصت‌ها استفاده نشود. در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما در مجموع با توجه به اینکه شروع بازی‌ها بود، برای‌مان شرایط خوبی به وجود آمد. مس رفسنجان هم تیم خوبی است و مطمئنم که بازی‌ها و نتایج بهتری می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها US ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    جونمممممم استقلال:)) شروع خوبی بود نیمه دوم تیم خوب بازی کرد این برد تازه با پنجره بسته بود باز بشه هیچکس حریف استقلال‌ نیست:))))
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      چه قدر جوگیری هنوز یک هفته از لیگ گذشته این گلرشون و خط دفاعیمون افتضاح بود ! دروازه بان سایپا مقابل پرسپولیس واکاشی زوما بود
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    فرق استقلال و پرسپولیس این هفته فقط استفاده از فرصت ها بود استقلال از مهاجمان با تجربه بهره برد پرسپولیس برعکس با این حال پشت عبدی هستیم و با این شرایط باید ساخت ! تبریک مجدد به هواداران با منطق استقلال ! به شخصه از آقای فکری خوشم میاد باید با تفکری که کانالهای هواداری استقلال درباره اینکه بردمون مال خودمونه باختمون مقصر یکی دیگه که در بازیکنان استقلال تا حدی نمادینه شده مقابله کنه که باتوجه به روحیات محمودخان فکری این اتفاق شدنیه و رخ خواهد داد تیمش هم به شدت پرسپولیس انصافا خوب بازی نکرد ولی حس می کنم استقلال فکری بهتر از این میشه مثل پرسپولیس یحیی ! با درخشش یحیی درآسیانظرم درباره مربی ایرانی کاملا عوض شد باید‌به مربی ایرانی هم مثل مربی خارجی فرصت داد مطمئنم اگه هواداران استقلال فکری رو تنها نگذارند با این مهره ها موفق میشه (البته من دوست ندارم موفق شه چون پرسپولیسی ام ) ولی استقلال قوی برای همه ما خوبه ! امسال پرسپولیس ، استقلال و احتمالا گل گهر شانس های اصلی قهرمانی اند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی