نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرویز مظلومی: استقلال صد درصد بهتر خواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پیروز نشدن در دیدار نخست طی چهار فصل گذشته طلسم شده بود، اما امروز یک برد خوب کسب کردیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرویز مظلومی پس از برد 2 بر صفر استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی هفته اول همیشه سخت است. به هر حال در شرایطی بودیم که نمی‌دانستیم پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود یا نه و حتی تا دقایقی قبل از بازی هم کادر فنی بلاتکلیف بود، اما در نهایت تمهیداتی اندیشید و تیمی را به زمین فرستاد که از بازیکنان فصل قبل بودند.

وی افزود: پیروز نشدن در دیدار نخست فصل طی چهار سال گذشته طلسم شده بود، اما امروز یک برد خوب کسب کردیم و بابت این پیروزی به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. این تیم صد درصد بهتر از این خواهد شد.

سرپرست استقلال درباره پنجره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: پنجره باز شده بود، اما با توجه به اینکه فیفا شنبه و یکشنبه تعطیل است، باید یک نفر می‌بود که اجازه استفاده از بازیکنان را می‌داد. با تلاش هیئت مدیره و مدیرعامل و دوستانی که تلاش کردند، این اتفاق رخ داد. به هر حال تهیه یک میلیون دلار در این شرایط سخت است. انشالله که دیگر مشکلی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیون IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    پرویز سوبله چوبله هوهوهوهو
  • منصورخان اسطوره IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    این لنگی ها به پیام هایی که راجع به اتحاد و یکدلی پرویز و محمود هست رای منفی میدن!!!! البته حق دارن چون این اتحادی که روی نیمکت استقلال در این فصل هست مایه ی بدبختی لنگی ها خواهد شد. منتطر هفته هشتم هستیم!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی