فریدون اصفهانیان: در بازی ذوب‌آهن و فولاد، داور اشتباه داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست کمیته داوران گفت: طبق گزارش ناظران، قضاوت های خوبی را از داوران در هفته اول شاهد بودیم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: با توجه به اینکه کلاس های آموزشی توجیهی پیش فصل داوران را به صورت وبینار انجام دادیم و همچنین تست های آمادگی جسمانی در استانها گرفته و نتایج آنها به کمیته داوران اعلام شد. عملکرد داوران در هفته اول را مثبت ارزیابی می کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به گزارش های ناظران مشکلی خاصی در بازیها وجود نداشت، بجز یک مورد که در بازی ذوب آهن و فولاد خوزستان، متاسفانه داور اشتباه داشت. در این هفته ترکیبی از داوران جوان و با تجربه را کنار یکدیگر قرار دادیم که خوشبختانه به خوبی توانستند به وظایف خود عمل کنند.

سرپرست کمیته داوران در پایان خاطر نشان کرد: مانند گذشته جلسات آنالیز را برگزار و مسابقات را بازبینی و آنالیز خواهیم کرد. امیدوارم رفته رفته عملکرد داوران در زمین مسابقه بهتر شود و شاهد قضاوت های بهتری هم از آنها در آینده باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    براي هفته اول عملكرد داوران بصورت نسبي خوب بود، و جا داره كه به مسئولين كميته و داوران زحمتكش تبريك بگوييم. اگر چه در مسابقه فولاد و استقلال داوران اشتباهاتي داشتند ولي براي هفته اول خوب بود. بعنوان يك تماشاچي اميدوارم داوران خوب ما بهيچ وجه توصيه و تاثير پذير از هيچ قدرتي نباشند و مطمئن باشند كه در اين صورت مردم و تماشاچيان انها را حمايت خواهند كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی