نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فریدون اصفهانیان: در بازی ذوب‌آهن و فولاد، داور اشتباه داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست کمیته داوران گفت: طبق گزارش ناظران، قضاوت های خوبی را از داوران در هفته اول شاهد بودیم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته اول لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: با توجه به اینکه کلاس های آموزشی توجیهی پیش فصل داوران را به صورت وبینار انجام دادیم و همچنین تست های آمادگی جسمانی در استانها گرفته و نتایج آنها به کمیته داوران اعلام شد. عملکرد داوران در هفته اول را مثبت ارزیابی می کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به گزارش های ناظران مشکلی خاصی در بازیها وجود نداشت، بجز یک مورد که در بازی ذوب آهن و فولاد خوزستان، متاسفانه داور اشتباه داشت. در این هفته ترکیبی از داوران جوان و با تجربه را کنار یکدیگر قرار دادیم که خوشبختانه به خوبی توانستند به وظایف خود عمل کنند.

سرپرست کمیته داوران در پایان خاطر نشان کرد: مانند گذشته جلسات آنالیز را برگزار و مسابقات را بازبینی و آنالیز خواهیم کرد. امیدوارم رفته رفته عملکرد داوران در زمین مسابقه بهتر شود و شاهد قضاوت های بهتری هم از آنها در آینده باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    براي هفته اول عملكرد داوران بصورت نسبي خوب بود، و جا داره كه به مسئولين كميته و داوران زحمتكش تبريك بگوييم. اگر چه در مسابقه فولاد و استقلال داوران اشتباهاتي داشتند ولي براي هفته اول خوب بود. بعنوان يك تماشاچي اميدوارم داوران خوب ما بهيچ وجه توصيه و تاثير پذير از هيچ قدرتي نباشند و مطمئن باشند كه در اين صورت مردم و تماشاچيان انها را حمايت خواهند كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی