نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۲۴
لژیونرهای فوتبال ایران را بهتر بشناسید؛ این ۳۸ نفر
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

حاصل هشت سال حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران ۳۸ لژیونری است که در سرتاسر قاره‌های آمریکا، اروپا و آسیا حضور دارند و نمایندگان فوتبال ایران در خارج از کشور محسوب می‌شوند.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ زمانی که کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی هدایت این تیم را در دست گرفت تعداد لژیونرهای فوتبال ایران به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسید اما حاصل هشت سال حضور او در فوتبال ایران ۳۸ لژیونری است که در سرتاسر قاره‌های آمریکا، اروپا و آسیا حضور دارند و نمایندگان فوتبال ایران در خارج از کشور محسوب می‌شوند. از کشورهای آمریکا و انگلستان گرفته تا بنگلادش و آذربایجان، فوتبال ما نماینده ‌دارد هرچند پایین آمدن ارزش ریال در برابر دلار نیز در ترغیب فوتبالیست‌های ایرانی برای بازی در خارج از کشور بی‌تأثیر نبوده است. با هم نگاهی به وضعیت ۳۸ لژیونر فوتبال ایران در لیگ‌های مختلف بین‌المللی می‌اندازیم.

۱- سردار آزمون، زنیت سن‌پترزبورگ روسیه

سردار را می‌توان بهترین لژیونر سال فوتبال ایران هم نامید. بعد از سفر چند ساله در شهرهای مختلف روسیه و بازی برای تیم‌های متفاوت لیگ این کشور که با روبین کازان شروع شد و با روستوف و دوباره روبین کازان ادامه یافت، حضور در تیم قدرتمند زنیت سنت پترزبورگ جایی بود که سردار را به خواسته‌هایش رساند. این انتقال که در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ صورت گرفت، برای هر دو طرف به بهترین نحو جواب داد. زنیت که از سال ۲۰۱۵ دستش از جام قهرمانی لیگ روسیه کوتاه مانده بود و فصل ۱۸-۲۰۱۷ را با رتبه پنجم به پایان رسانده بود، متحول شد و  دو فصل متوالی قهرمانی در لیگ برتر روسیه را از آن خود کرد.  درخشش سردار در فصل اول با ۱۲ گل (شامل ۹ گل در لیگ  و ۳ گل در لیگ اروپا) همراه بود. اما فصل قبل او هماهنگی فوق‌العاده‌ای که با آرتم زوبا، مهاجم روسی و زوج خود در خط حمله زنیت به دست آورد ،توانست با ۱۷ گل زده در کنار زوبا مشترکا عنوان آقای گلی روسیه را به دست بیاورد؛ با این توضیح که او ضربات پنالتی تیمش را هم نمی‌زد! آقای گلی در روسیه با پیشنهادهای اروپایی چشم‌گیر برای سردار نیز همراه بود اما او ترجیح داد چالش جذاب خود در شهر زیبای سنت پترزبورگ با تیم قهرمان روسیه را همچنان ادامه دهد.

سردار آزمون در زنیت

۲- علیرضا جهانبخش، برایتون انگلیس

علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی کشورمان اگرچه خوب تمرین می‌کند اما زیاد در ترکیب تیم برایتون انگلیس قرار نمی‌گیرد. جهانبخش گل‌های بسیار مهمی برای برایتون به ثمر رسانده اما سرمربی فعلی این تیم او را نیمکت‌نشین کرده و تنها برای دقایقی در بعضی بازی‌ها میدان می‌دهد. جهانبخش به عنوان آقای گل لیگ هلند راهی برایتون شده بود.

علیرضا جهانبخش در برایتون

۳- سامان قدوس، برنتفورد انگلیس

سامان قدوس هافبک تیم ملی به تازگی راهی برنتفورد انگلیس شده است. در تیم آمیان فرانسه بازی می‌کرد و حالا راهی دسته اول انگلستان شده و در چند بازی حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرده است. پرونده محرومیت و جریمه سامان مربوط به نحوه انتقالش از تیم اوسترشوندس سوئد به آمیان تا چند روز پیش هم در دادگاه CAS باز بود، که به نظر می‌رسد او از جریمه سنگین فرار کرده.

۴- رایان تفضلی، هال‌سیتی انگلستان

رایان تفضلی مدافع دورگه هال‌سیتی در حال حاضر هفت بازی برای این تیم انجام داده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. رایان تفضلی تا پیش از شروع لیگ برتر ایران به شدت مورد توجه باشگاه تراکتور بود.

۵- مهدی طارمی، پورتو پرتغال

مهدی طارمی هم از جمله ستارگان فوتبال ایران است که فصل گذشته به همراه تیم ریوآوه آقای گل رقابت‌های لیگ پرتغال شد و با یک قرارداد بسیار خوب به تیم پورتو رفت. طارمی در چند بازی این فصل با پورتو فقط در دقایق پایانی وارد میدان ‌شد و هنوز نتوانسته جایی در ترکیب ثابت این تیم بزرگ اروپایی پیدا کند. 

مهدی طارمی در پورتو

۶- امیر عابدزاده، ماریتیمو پرتغال

امیر عابدزاده سنگربان تیم ملی بهترین عملکرد را در تیم ماریتیمو پرتغال داشته، در اکثر بازی‌های این تیم درخشش بسیاری از خود نشان داده و حتی تا اینجای کار بهترین دروازه‌بان لیگ پرتغال از نگاه آمار و ارقام بوده است. گل زدن به فرزند احمدرضا عابدزاده در لیگ پرتغال کار آسانی نیست. 

۷- علی علیپور، ماریتیمو پرتغال

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل پیشین فوتبال ایران قبل از شروع لیگ پرتغال راهی ماریتیمو شد. علیپور در دو، سه بازی پیشین ماریتیمو تنها برای دقایقی به میدان رفته و هنوز نتوانسته خودش را با شرایط این تیم و فوتبال پرتغال وفق دهد.

۸- میلاد محمدی، خنت بلژیک

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی دومین فصل حضور خود را در خنت بلژیک سپری می‌کند و انصافاً عملکرد بسیار خوبی داشته است. یک مدافع سرعتی که کادر فنی باشگاه خنت علاقه زیادی به سبک بازی او دارد و بعضاً در تیم منتخب هفته بلژیک هم قرار گرفته است. 

۹- کاوه رضایی، شارلروا بلژیک

کاوه رضایی مهاجم تیم ملی یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ما در فوتبال بلژیک است که گل‌های زیادی را برای این تیم به ثمر رسانده و از جمله گلزنان برتر لیگ بلژیک محسوب می‌شود. کاوه فصل گذشته بازیکن اف‌سی بروز بلژیک بود که به صورت قرضی در شارلروا بازی می‌کرد اما شرایط برای حضور قطعی او در شارلروا فراهم شد و حالا او گلزن اول این تیم در لیگ بلژیک است. 

۱۰- علی قلی‌زاده، شارلروا بلژیک

علی قلی‌زاده هافبک تیم ملی یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان لیگ فوتبال بلژیک است که در شارلروا توپ می‌زند. پاس‌های طلایی او به کاوه رضایی و سایر بازیکنان شارلروا همواره مورد توجه قرار داشته و از جمله بازیکنان ثابت این تیم به حساب می‌آید. 

کاوه رضایی و علی قلی‌زاده در شارلروا

۱۱- علیرضا بیرانوند، آنتورپ بلژیک

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی اوایل فصل راهی تیم آنتورپ بلژیک شد. او در حال حاضر به سختی تمرین می‌کند تا جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کند اگر چه هنوز نتوانسته در فهرست ۱۱ نفره تیمش جایی داشته باشد.

۱۲- سعید عزت‌اللهی، وایله دانمارک

سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی به تازگی راهی تیم وایله دانمارک شده است. او بازیکن ثابت وایله است و چند گل حساس هم برای تیمش به ثمر رسانده و از جمله ارکان اصلی واله در لیگ دانمارک محسوب می‌شود.

۱۳- شهریار مغانلو، سانتاکلارا پرتغال

شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پیکان اوایل فصل راهی تیم سانتاکلارا پرتغال شد. او تنها در دو، سه بازی تیمش به میدان رفته و هنوز نتوانسته خود را با شرایط فوتبال در پرتغال همراه کند. 

۱۴- رضا قوچان‌نژاد، زووله هلند

رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی تنها لژیونر ایرانی در لیگ هلند است و در اکثر بازی‌های زووله در فصل گذشته و فصل جاری در ترکیب اصلی حضور داشته و چند گل حساس هم زده است. قوچان‌نژاد در ۷ بازی لیگ هلند به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده است.

رضا قوچان‌نژاد در زووله

۱۵- سیدمجید حسینی، ترابزون اسپور ترکیه

مدافع مستحکم تیم ملی دومین فصل حضورش را در لیگ ترکیه سپری می‌کند. او تابستان در رادار سمپدوریا ایتالیا قرار گرفته بود اما مسئولان باشگاه ترابزون با تیم ایتالیایی به توافق نرسیدند. در حال حاضر مجید حسینی یکی از ارکان اصلی ترابزون اسپور در لیگ ترکیه محسوب می‌شود.

۱۶- شهاب زاهدی، المپیک دونتسک اوکراین 

شهاب زاهدی یکی از موفق‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ اوکراین است که گل‌های حساسی را برای تیم المپیک دونتسک به ثمر رساند. او در ۹ بازی گذشته ۶ گل وارد دروازه رقبای تیمش کرده است. زاهدی فصل گذشته از جمله گلزنان برتر لیگ اوکراین بود. 

۱۷- اللهیار صیادمنش، زوریا اوکراین

اللهیار صیادمنش چند هفته پیش از تیم فنرباغچه راهی تیم زوریا شد و به صورت قرضی برای این تیم بازی خواهد کرد. صیادمنش دو بازی برای زوریا انجام داده که یک گل به ثمر رساند و در لیگ اروپا هم مقابل براگا پرتغال ۹ دقیقه بازی کرد. 

۱۸- کریم انصاری‌فرد، آاک آتن یونان

کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی فصل گذشته در السیلیه قطر بازی می‌کرد و در ابتدای فصل راهی آاک آتن یونان شد. او ۵ بازی در لیگ یونان به میدان رفته و دو گل هم زده است. در انتخابی لیگ اروپا هم دو بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و از جمله مهاجمان برتر تیمش محسوب می‌شود.

کریم انصاری‌فرد در آاک آتن

۱۹- محمدرضا آزادی، پانتولیکوس یونان

محمدرضا آزادی مهاجم جوان فوتبال ایران راهی تیم پانتولیکوس شده اما هنوز در لیگ یونان به میدان نرفته است. 

۲۰- صادق محرمی، دینامو زاگرب کرواسی

صادق محرمی مدافع پیشین پرسپولیس در تیم دینامو زاگرب کرواسی توپ می‌زند و هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی جایی برای خودش دست و پا کند. اگرچه او در ۹ بازی گذشته دینامو زاگرب سه بازی حضور داشته، در تلاش است خودش را به مربیان تیم دیناموزاگرب ثابت کند. 

۲۱- یونس دلفی، گریتسا کرواسی

یونس دلفی مهاجم جوان فصل پیش شارلروا که به صورت قرضی در تیم گریتسا کرواسی توپ می‌زند در سه بازی گذشته یک گل و یک پاس گل داده و در تلاش است خودش را در فوتبال کرواسی نشان دهد. 

۲۲- محمدمهدی مهدی‌خانی، واراژدین کرواسی

محمدمهدی مهدی‌خانی در تیم واراژدین کرواسی طی ۵ بازی این فصل گل نزده اما در جام‌حذفی کرواسی یک گل به ثمر رساند. 

۲۳- مرتضی پورعلی‌گنجی، شنزن چین

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فصل گذشته در لیگ قطر توپ می‌زد و حالا دوباره به لیگ چین برگشته و این بار پیراهن شنزن را پوشیده است. پورعلی‌گنجی از زمانی که در ترکیب اصلی شنزن قرار گرفته در تمام بازی‌های این تیم حضور داشته و حتی یک گل حساس نیز به ثمر رسانده است.

۲۴- سوشا مکانی، میوندالن نروژ

سوشا مکانی سنگربان سابق تیم ملی یکی از ارکان اصلی تیم میوندالن نروژ محسوب می‌شود که عملکرد خوبی در این تیم داشته و در اکثر بازی‌های میوندالن توانایی‌هایش را نشان می‌دهد. 

۲۵- استیون بیت‌آشور، کلرادو راپیدز آمریکا

استیون بیت‌آشور مدافع اسبق تیم ملی این روزها در تیم کلرادو راپیدز آمریکا توپ می‌زند و در لیگ این کشور حضور دارد. بیت‌آشور همواره جزو بازیکنان ثابت تیمش بوده و در اکثر بازی‌های تیم کلرادو حضور دارد. 

۲۶- خالد شفیعی، باشوندرا بنگلادش

خالد شفیعی مدافع سابق سپاهان و تراکتور راهی لیگ بنگلادش شده و در تیم باشوندرا بازی خواهد کرد. او سابقه بازی در لیگ کره‌جنوبی را هم در کارنامه دارد. 

۲۷- رضا اسدی، سنت‌پولتن اتریش

رضا اسدی بازیکن سابق تراکتورسازی راهی تیم سنت‌پولتن اتریش شده و قرار است در این تیم آرزوهای خود را در فوتبال اروپا دنبال کند. 

۲۸- علی قربانی، سومقاییت آذربایجان

علی قربانی مهاجم سابق استقلال در تیم سومقاییت آذربایجان توپ می‌زند و عملکرد بسیار خوبی هم داشته به طوری که از سوی سرمربی تیم ملی آذربایجان به این تیم دعوت شده و برای آذربایجان بازی کرد. 

۲۹- آدام همتی، سومقاییت آذربایجان

آدام همتی هافبک سابق پرسپولیس هم راهی سومقاییت آذربایجان شده و در ترکیب اصلی این تیم توپ می‌زند.

۳۰- سامان نریمان‌جهان، نفتچی آذربایجان

سامان نریمان‌جهان هافبک سابق تیم پرسپولیس و تراکتور در تیم نفتچی آذربایجان توپ می‌زند و عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و در اکثر بازی‌های نفتچی به میدان رفته است.

۳۱- مهرداد محمدی، العربی قطر

مهرداد محمدی هافبک تیم ملی فصل گذشته در لیگ پرتغال بازی می‌کرد اما امسال به عربی قطر پیوست. او بازی‌های خوبی در این تیم انجام داده و گل‌های حساسی هم به ثمر رسانده است.

۳۲- رامین رضاییان، الدحیل قطر

رامین رضاییان مدافع تیم ملی فصل گذشته در الشحانیه توپ می‌زد و گل‌های حساس او برای تیمش باعث شد با وجود سقوط الشحانیه با یک قرارداد بسیار خوب راهی الدحیل شود و در حال حاضر هم از جمله بازیکنان تأثیرگذار تیمش محسوب می‌شود.

۳۳- مهدی ترابی، العربی قطر

مهدی ترابی از پرسپولیس راهی العربی قطر شد. او مدتی است که از مصدومیت رنج می‌برد اگرچه در چند بازی که برای العربی به میدان رفته عملکرد بسیار خوبی داشته است.

۳۴- امید ابراهیمی، الاهلی قطر

امید ابراهیمی فصل گذشته در لیگ بلژیک توپ می‌زد و حالا دوباره به تیم الاهلی بازگشته و بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو می‌بندد. امید ابراهیمی یکی از ارکان اصلی الاهلی در لیگ ستارگان قطر محسوب می‌شود.

۳۵- علی کریمی، قطر اس‌سی قطر

علی کریمی هافبک تیم ملی و سابق استقلال به تازگی راهی تیم القطر شده و قرار است برای این تیم بازی کند. 

۳۶- شجاع خلیل‌زاده، الریان قطر

شجاع خلیل‌زاده مدافع فصل گذشته پرسپولیس که با این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد با عقد قراردادی به تیم الریان قطر پیوست و یک بازی هم برای این تیم انجام داده است.

شجاع خلیل‌زاده در الریان

۳۷- روزبه چشمی، ‌ام‌صلال قطر

روزبه چشمی مدافع سابق استقلال به تازگی به عضویت تیم قطری درآمده و در چند بازی این تیم حضور یا در ترکیب اصلی قرار داشته است. 

۳۸- پژمان منتظری، الخریطیات قطر

پژمان منتظری فصل گذشته هم در تیم الخریطیات بازی می‌کرد و با این تیم از دسته پایین‌تر راهی لیگ ستارگان قطر شد و حالا هم از جمله بازیکنان تأثیرگذار الخریطیات است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    بالا رفتن تعداد لژیونرهای ایران ربطی به کی روش نداره، ایران معدن استعداده که بخشی از این استعدادها هر ساله لژیونر میشن مثل استعدادهای علمی
    • تاجی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      ترتیبش خیلی چرت بود . بعد از آزمون و جهانبخش باید کاوه و قلی زاده می بودن
  • .،. IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    مرسی کیروش امیدوارم اسکوچیچ هم بتونه کاری کنه لژیونر تو اروپا داشته باشیم اگه چارتا دورگه مث دلاهو ایراندوست (جوانان سوئد) حسین زمانی (جوانان جنوا) امیر علی درزی (گلر جوانان تاتنهام) جذب کنه عالی میشه امیدوار قائدی هم بتونه اروپا بره لیاقتشو داره بهترین بازیکنامونم لژیونر هستن گل سر سبدشونم سردار آزمونه که قیمتش تو بازار نقل و انتقالات ۲۰ ملیون یورو تخمین زده شده یعنی بالا تر از ویلیام آرسنال
  • سعید پرسپولیسی IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    عجب....مطلبتونو جوری شروع کردین که انگار مثل بیست سال قبل تو بایرن و بوندس‌لیگا، یا مثل دوره‌ی آندو و اشکان، تو لیگ برتر بازیکن ثابت داریم. سردار، طارمی، جهانبخش و مجید حسینی رو فاکتور بگیریم‌، بقیشون رفتن تیمایی که در حد استقلال و پرسپولیس خودمونن. پیشرفت بود این؟
    • شیخ راسل IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      داداش همچین هم در حد استقلال و پرسپولیس نرفتن دیناموزاگرب و خنت و برنتفورد در حد استقلال و پرسپولیس هستن؟؟؟
  • محمدرضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    انشالا برامون افتخار کسب کنن و موفق باشن سعی کنیم آرزوی موفقیت داشته باشیم
  • فرزاد RU ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    اصلا مطلبتون سراسر جانب داری از کیروش هست ولاغیر خیلی از اینا از قبل کیروش اروپا لودن خیلیاشون اصلا سن و سالشون به دوره کیروش نمیخوره بجز چنتا که دوران کیروش رفتن بقیه همه یا از قبل بودن یا سنشون پایین بوده رفت اروپا برا پیشرت بعدم القطر تینه یا تیم دلفی عزت الهی پژمان چشمی و خیلیای دیگه کیروش رفت کیروشو ول کن از تیم ملیت حمایت کن جالبه یه مطلب زدید که بردن بوسنی کار شاقی نبوده
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    از کیروش پول گرفتی اینا رو نوشتی لژیونر شدن بازیکنا ربطی ب اون اقا نداره ی عده اشون ک کلا شاغل اون لیگا بودن و هستن بعضی ها شونم بعداز کیروش رفتن ی سه چهارتا بازیکن فقط ب دلیل اینکه کیروش ب لیگ ایران اهمیت نمیداد رفتن لژیونر شدن ک دعوت بشن تیم ملی حرف الکی نزن خواهشا
    • .،. IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      کیروش بهترین کارو میکرد به لیگ مزخرف ایران اهمیت نمیداد تو کل دنیا نگا میکنن ببینن کجای اروپا بازیکن دارن همونا رو تو اولویت دعوت میکنن مگه پرسپولیس و استقلال کی هستن که باید بازیکنای تیم ملی از این دوتا تیم باشن؟ خدایی داشتم بازی چند وقت پیش ژاپن رو دنبال میکردم یه دونه محض رضای خدا یه دونه از بازیکناشون از لیگ‌های آسیایی یا لیگ داخلی خودشون نبود همه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ژاپن بلا استثنا تو اروپائن حتی نیمکت ذخیره هاشون واقعا چرا باید بازیکن های تیم ملی خودمون از لیگ داخلی باشند؟اونم در شرایطی که خودمون تو اروپا بازیکن داریم ولی بازم اکثرا بازیکنای لیگ دوزاری ایران دعوت میشن! پس فردا تو جام جهانی جلو تیمای مزخرف آفریقایی میخوریم و بعد میبینیم که بازیکنای همونا دارن تو اروپا پیشرفت میکنن و به تیمای تاپ میرن ولی بازیکنای ما باید تو لنگ و کیسه و سوراختور و زردگ و..... باشن و بعد امثال شما و تتلیتی میاید میگید پس چرا ما بازیکن تو اروپا نداریم ولی اونا که از ما ضعیف ترن دارن؟! با وجود بعضی هوادارا که چشم بسته و متعصبانه نظر میدن نباید هم جایی بازیکن داشته باشیم
    • .،. IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      ضمنا یه تار موی آقای کی‌روش می ارزه به کل تیم بی ریشه ای مث پرسپولیس باز کی روش رو کل جهان میشناسه چون سرمبی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال و مربی منچستر یونایتد اون زمان بوده و اگه سه فصل بیشتر صبر میکرد به جای سرالکس بزرگ سر مربی اونجام میشد ولی اومد ایران و تیم ملی رو از رده ۵۰ فیفا در اورد و بعد ۸ سال که می خواست از ایران بره تیم ملی رده ۲۰ فیفا بود و فقط عده ای نمک نشناس مث بعضی از پرسپولیسی ها جای تشکر اون رو با توهین بدرقه کردن و حتی آرزوی باخت تیم ملی رو تو جام جهانی داشتن ولی هر کاری بکنن بازم نمیتونن این مرد بزرگ رو تخریب کنن پس لطفاً در باره ی بهترین سرمربی ایران در طول تاریخ درست قضاوت کن
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    اولا ک کسی ارزوی باخت تیم ملی و نکرد دوما کیروش هیچی نبود برانکوی عزیز فوتبال ایران و متحول کرد بعداز اون هوادارای پرسپولیس میخاستن ک شان کاپیتانشون حفظ بشه ک کیروش لیاقت نداشت ک سید و تو تیمش داشته باشه ی چیزه دیگه میلیون میلیون کیروش فدای اسم پرسپولیس
    • .،. IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      خخخخخ گلم ملیون ملیون فدای یه تیم آسیایی خب پس منم یه کشور آسیایی بزا مثال بزنم محمدان بنگلادش خوبه؟؟؟ ملیون ملیون پپ گواردیولا فدای نام محمدان بنگلادش!!!!! الان فک کنم عدالت رعایت شد به نظر خودت خنده دار نیس ی جور داری حرف میزنی انگار تیمت بایرن مونیخه مگه شما فکر کردید پرسپولیس کیه؟؟؟؟ کجای دنیا این تیمو می شناسن جز فوتبال سطح پایین اسیا؟؟ فینال آسیا ر که رفته اصلا ایشالا قهرمانم بشه( که البته برام اهمیت نداره) تیم قهرمان آسیا یا آفریقا الان اسماشون میره کنار تیمای بزرگ جهان؟؟؟ هرسال اصلا پرسپولیس بره جام باشگاها جهان بازم تو اصل موضوع تغییر ایجاد نمیشه پرسپولیس یه تیم آسیاییه هر چقدر هم بزرگ باشه به گررررد پای کیروش که هدایت رئال و تیم ملی پرتغال رو داشت نمیرسه ضمنا برانکوی عزیزتون رو کی و کجای دنیا میشناسن؟؟؟ها؟؟؟کیروش اون موقع یه مربی سرشناس بود و اومد ایران تیم ملی فوتبال یه کشور رو از رده ۵۰ در اورد و تا رده ۲۰ رسوند کار مفید برانکو ی عزیزتون برای فوتبال ملی چی بود جز اینکه مزاحم سرمربی تیم ملی بشه چ کار کرد؟؟؟ یعنی یه تیم باشگاهیی ارزشش از یه تیم ملی که متعلق به یه کشوره بیشتره
    • .،. IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      نمک نشناسی تا چه حد؟؟؟ برانکو رو داریم می بینیم انقدر سرشناسه که هدایت تیم کهکشانی عمان رو بهش دادن خخخخ و کیروش انقدر سطح پایین بود که الان سرمربی تیم درپیت رده ۱۰ فیفا یعنی کلمبیا شده!!! مرز های توهم رو شماها جا ب جا کردید حالا خوبه داریم می بینیم بعد از فوتبال ایران برانکو کجا رفت و بعد کیروش کجا رفت!!! بازم میان طرفداری کسی رو میکنن که داشت مزاحم تیمی میشد که متعلق به یه ملت بود! بی خیال بزا اتمام حجت کنم بات ملیون ها ملیون برانکو و پرسپولیس فدای نام تیم ملی فوتبال ایران وسلام
    • تاج سلطان DE ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      شما آرزوی باخت تیم ملی رو نکردید؟ عجبا! پس کیا بودن به خاطر لج کردن دلال کروات با کیروش لج کردن و می گفتن آرزو میکنم جلو پرتغال و اسپانیا سوراخ سوراخ بشیم؟؟؟
    • تاج سلطان IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      جناب ارتش سرخ درضمن سال جام جهانی معمولا بازیکنای جوون رو می برن جام جهانی که دیده بشن و بتونن ترانسفر بشن اروپا نه بازیکنای پیر تیم ملی فقط یکی دوتا با تجربه می خواست انتظار داشتی سید جلال با ۳۵ سال سن دعوت بشه؟ باز منتظری یکی دوسال جوون تر از سید بود برا همین دعوت شد وگرنه بازیکنای جوون مث مجید حسینی و عزت‌اللهی به کار تیم ملی میومدن که الان اروپان
    • ضد لنگ و کیسه IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      ارتش لنگ داری جابه جا میگی ملیون ملیون لنگ فدای اسم کیروش که البته اگه لیاقت داشته باشه
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    میبینم ک اسم پروفسورم تنتون و میلرزونه ک اینجوری همتون جبهه گرفتین الان بیشتر ب این نتیجه رسیدم ک کاره برانکو درسته و درست بوده ک همتون و سر جاتون نشونده خدایا شکرت ک پرسپولیسی هستم میلیون میلیون کیروش وامثالش فدای تیم ملی و پرسپولیس عزیزم فینالیست واقعیه اسیا
    • شیخ راسل IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      البته ما وطن فروشای واقعی رو شناختیم خوش باش چون که یه ایرانی واقعی هیچ وقت آرزو باخت تیم ملی رو به خاطر یه تیم بی ریشه نمیکنه ضمنأ از ته قلبم دعا میکنم پرسپولیس تو فینال آبروش بره
    • شیخ راسل IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      معلومه که بدجور سوختی البته ما وطن فروشای واقعی رو شناختیم خوش باش چون که یه ایرانی واقعی هیچ وقت آرزو باخت تیم ملی رو به خاطر یه تیم بی ریشه نمیکنه ضمنأ از ته قلبم دعا میکنم پرسپولیس تو فینال آبروش بره
    • شیخ راسل IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      ضمنا بیخود پش سر هم رو منفی نزن چون تعداد بازدید هارو داریم می بینیم مشکل فنی سایته که همه باید منفی بخورم که تو لایک بخوری
    • .،. IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      خخخ مرسی شیخ راسل جناب لنگی برانکو چی داره که ما باید بابتش خون خودمونو کثیف کنیم؟؟؟ اصلا برانکو ارزش اینو نداره که ما ازش انتقاد کنیم داریم میبینیمش سرمربی چه تیم داغونیه همین برانکورو خود عمانی ها هم نمیشناسن برانکو هیچ کاری برای تیم ملی نکرد ولی کیروش به ایران عزت و آبرو داد پس لنگی ها باید بشینن سر جاشون
    • .،. IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      شما اصلا حق اینو که از تیم ملی حمایت کنید ندارید چون ایرانی نیستید شمالیاقتتون همون حمایت از پرسپولیسع نه ایران
  • .،. IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    ضمنا لیاقت لنگ و کیسه همون لیگ دسته سه که البته اونام از سرشون زیاده منم مث شیخ راسل آرزو میکنم لنگ به بدترین شکل ممکن ببازه چون بعضی از هواداراش وطن فروشن
  • .،. IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    الانم بشین سرجات و بسوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی