تقسیم بازیکنان میان مربیان استقلال 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دستیاران فکری در کادر فنی استقلال در جریان بازی با مس هر کدام جدا از بحث تاکتیکی، چند بازیکن را نیز به صورت اختصاصی زیر نظر داشتند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری از اولین دیدار تدارکاتی پیش فصل خودش سیاست جدید و جالبی را در استقلال مدنظر قرار داد که به موجب آن، هنگام انجام مسابقات دوستانه بازیکنان را به چند دسته تقسیم کرد و هر دسته را در اختیار یکی از دستیاران خودش می‌گذاشت تا در خلال بازی نکات تاکتیکی مورد نظر را به آنها گوشزد کنند.

این شیوه در جریان جدال رسمی مقابل مس رفسنجان نیز در دستور کار قرار گرفت به طوری که تمام همکاران فکری هر کدام جدا از بحث تاکتیک کلی، چند بازیکن را نیز به صورت اختصاصی زیر نظر داشتند و نکات فنی مورد نظر و اشتباهاتشان را سریع به آنها گوشزد می‌کردند. این روش به نوعی در خلال تمرینات استقلال نیز انجام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    خب خوبی شلوغ بودن کادر فنی تخصصی کار کردن مربیان با بازیکنا هست برای هر پستی یکی هست حنیف برای دفاع، آرش برای فوروارد، یه جور خاصی این کادر فنی خوبه اگر این شیوه نتیجه بده ساپورت چند ساله داره برای تیم..ولی بعضی وقت ها هم شلوغی لب خط باعث آشفتگی ذهنی بین بازیکنا میشه کنار زمین شلوغ میشه..
  • ابرام US ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    تقسیم نموده ٬ شا هکاری ....... رو کرده چنین٬ راهکاری ژنرال زِدور ٬ رو ی تپه ............ آچمز شده ٬ در پی شکاری یا د است مرا تورا فراموش ...... گربه است و تما م فکر او موش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی