نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پپ گواردیولا: با کلوپ درباره قانون تعویضی‌ها صحبت کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا می‌گوید دفاع کردن مقابل تیمی مثل لیورپول که با چند بازیکن حمله می‌کند، آسان نیست.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ منچسترسیتی در دیدار خانگی مقابل لیورپول موفق نشد پیروز شود و باز هم در لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست داد که این مسئله باعث ناراحتی پپ گواردیولا شد.

گواردیولا پس از بازی ابتدا درباره صحبت‌هایش با یورگن کلوپ توضیح داد: «درباره استفاده از پنج بازیکن تعویضی صحبت کردیم. اگر مردم می‌خواهند به ما میکروفن بدهند تا در این باره صحبت کنیم، آماده‌ایم نظرمان را بگوییم. در این بازی یک بازیکن انگلیسی، دفاع راست تیم ملی انگلیس، مصدوم شد. او اما تنها مورد نیست و کلی بازیکن دیگر مصدوم شده‌اند. در سراسر دنیا تیم‌ها مجاز به استفاده از پنج بازیکن تعویضی هستند و همین هم کلید موفقیت‌شان است، اما اینجا همه چیز کاملاً برعکس است. ما بارها درباره این موضوع حرف زده‌ایم. اینجا ما فکر می‌کنیم که از همه خاص‌تر هستیم (کنایه از مخالفت با پنج تعویض) و از بازیکنان‌مان محافظت نمی‌کنیم و خب به همین دلیل هم این یک فاجعه است. تقویم این فصل یک سال پیش تنظیم شده است و من امیدوارم که بازیکنان مصدوم برگردند، وگرنه ادامه این روند کار را سخت خواهد کرد.»

پپ درباره وضعیت تیمش هم اظهار داشت: «در دقایق ابتدایی بازی مشکل داشتیم، چون حریف در خط حمله‌اش چهار بازیکن داشت. مانه و صلاح بین خطوط بازی می‌کردند و بعد از آنکه ما تغییراتی در بازی‌مان به وجود آوردیم کنترل‌مان بر توپ و میدان بیشتر شد. شیوه بازی حریف و واکنشی که ما به آن نشان دادیم، باورنکردنی بود. من واقعاً به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تفاوت میان دو تیم این بود که آنها یک پنالتی را به گل تبدیل کردند و ما آن را از دست دادیم. دفاع کردن مقابل لیورپول کار آسانی نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی