نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پرویز مظلومی: وریا غفوری و مسعود ریگی دیگر چه کنند تا به تیم ملی دعوت شوند؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرپرست استقلال گفت: سوال من این است که مسعود ریگی دیگر چه کاری باید بکند تا به تیم ملی دعوت شود؟

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلال هفته نخست را با سربلندی در تهران پشت سر گذاشت و موفق شد در گام نخست تیم نارنجی‌پوش رفسنجانی را با دو گل شکست بدهد تا هواداران این تیم بعد از سال‌ها به روند شاگردان فکری امیدوار شوند. درخصوص این دیدار و برخی اتفاقات و حاشیه‌های مربوط به استقلال ازجمله زمان باز شدن پنجره‌ها، دیدارهای هفته دوم لیگ برتر، شایعه دردسر قرارداد میلیچ و آماده نبودن دیاباته و البته عدم دعوت نشدن برخی بازیکنان استقلال به تیم ملی با سرپرست استقلال صحبت کردیم. گفت‌وگو با پرویز مظلومی را در ادامه می‌خوانید.

استقلال بعد از ۴ فصل در هفته اول لیگ برتر پیروز شد و این نوید را داد که امسال می‌تواند سال استقلال باشد.

با یک برد نمی‌شود در رویاها خوابید. بله، طلسم شکسته شد اما باید تلاش را بیشتر کرد تا به موفقیت رسید. الان تازه یک بازی به پایان رسیده و ۲۹ مسابقه دیگر باقی‌مانده و نباید در باد این برد خوابید و فکر کنیم با این برد همه چیز تمام شده بلکه باید ۲۹ بازی دیگر را ببریم تا به خواسته‌مان که قهرمانی است برسیم. در اولین استارت‌مان با وجود آن همه کمبود موفق بودیم. هفت هشت تن از بازیکنان استقلال در این بازی بیرون بودند و دست کادر فنی هم برای انتخاب بهترین ارنج بسته بود و دیدید که ما از پنج تعویض فقط دو تعویض توانستیم انجام دهیم که یکی از آن دو نیز در دقایق پایانی اتفاق افتاد. در هر حال گام اول را محکم برداشتیم. این تیم بسیار خوب است و بچه‌ها تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

موضوع پنجره‌های استقلال طبق آخرین اخبار به کجا رسید؟

طبق اطلاعاتی که مسئولان باشگاه به من انتقال می‌دهند من هم آن را به هواداران انتقال می‌دهم. در هر صورت پول شفر پرداخت شده و همه اقدامات نیز انجام شده و منتظر هستیم تا اقدام بعدی یعنی باز شدن پنجره انجام شود. وکیل سرمربی آلمانی نیز گویا اوکی نهایی برای اعلام به فیفا را داده و فقط به خاطر تعطیلات شنبه و یکشنبه در فیفا این امر محقق نشد و منتظریم تا دوشنبه فدراسیون جهانی موضوع را تایید کند در هر صورت با صحبت‌هایی که شده امروز پنجره استقلال باز خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود هفته دوم لیگ سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود اما روز گذشته اعلام شد بازی بعدی استقلال جمعه ۳۰ آبان برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد این موضوع با وجود بسته بودن پنجره‌ها به سود این تیم باشد.

به اعتقاد من هم این برنامه و عقب افتادن بازی‌های هفته دوم برای تیم ما خوب بود و بهتر بود که بقیه بچه‌ها هم با خیال راحت به بازی هفته بعد برسند، هرچند کم‌وکسری‌هایی داریم که ان‌شاءالله تا بازی فولاد برطرف شده و یک تیم کامل در اختیار کادر فنی باشد.

ارزیابی‌تان از بازی هفته دوم مقابل فولاد در اهواز چیست؟

بازی با فولاد در اهواز همیشه سخت بوده و مطمئنا بازی قشنگ خواهد شد اما متاسفانه چون بدون تماشاگر برگزار می‌شود لذتی نخواهد داشت، اما استقلال همیشه جلوی فولاد بازی‌های خوبی را انجام داده است. البته آنها هم یک مربی جوان و خوب به اسم نکونام دارند و مطمئنم بازی آسانی برای استقلال نخواهد بود با این حال کلا تیم ما همیشه در اهواز خوب بوده است.

یک ایراد بزرگ استقلال در این چند سال اخیر این مورد بوده که نتوانسته در چند هفته اول امتیازات کامل را جمع کند و آخر فصل دچار دردسر شده است.

تلاش ما این است که امسال بتوانیم به بهترین شکل این کار را انجام دهیم هرچند هیچ بازی در لیگ آسان نیست. مگر بازی‌های پارسال و سال‌های گذشته آسان بود که نتوانستند در هفته‌های اول امتیازات ابتدایی را جمع کنند؟ مقابل استقلال همه تیم‌ها باانگیزه و تلاش چند برابری به میدان می‌آیند و تیم‌های بزرگ‌ترش هم جلوی استقلال باانگیزه زیادتری نسبت به سایر دیدارها به میدان می‌آیند. بنابراین مطمئن باشید هیچ بازی در لیگ برتر برای استقلال آسان نیست.

وریا غفوری بازی بی‌نقصی را ارائه داد اما به تیم ملی دعوت نشد. این موضوع عجیب نیست؟

وریا یکی از بهترین دفاع‌ راست‌های ایران است اما اینکه چرا دعوت نشد را باید از سرمربی‌تیم ‌ملی پرسید. البته در لیست جدید سرمربی تیم ملی خیلی‌های دیگر هم دعوت نشدند و شاید او می‌خواهد برخی نفرات دیگر را محک بزند الان در تیم ما به‌جز وریا، فرشید اسماعیلی هم می‌توانست دعوت شود اما سوال من این است که مسعود ریگی دیگر چه کاری باید بکند تا به تیم ملی دعوت شود؟ او یکی از بهترین هافبک‌های ایران محسوب می‌شود و باید دقیقا در زمین چه کاری کند تا به تیم ملی دعوت شود؟ وریا هم به همین شکل واقعا تعجب می‌کنم آیا بهتر از اینها کسی هست که به تیم ملی دعوت می‌شود؟

جالب اینکه در همین پست مهدی شیری دعوت شده است.

در هر صورت این هم سلیقه سرمربی تیم ملی است اما به اعتقاد من وریا یک سروگردن از همه دفاع‌راست‌های ایران بهتر است حتی آنهایی که بیرون از ایران بازی می‌کنند.

در این چند روز درباره بازی کردن میلیچ حرف و حدیث‌های زیاد به راه افتاده. قراردادش مشکل‌ساز نمی‌شود؟

خیر، مشکلی نیست چون فسخ او اصلا ثبت نشده و فسخ را ارائه نداد و این مساله منتفی است.

شیخ دیاباته کی آماده می‌شود؟

ان‌شاءالله در ۱۰ روز آینده که باقی‌مانده شیخ هم آماده خواهد شد.

و صحبت پایانی؟

واقعا به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. تیم یک دل و یکدستی داریم و تمام سعی و تلاش بچه‌ها این است که هواداران را خوشحال کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    بله دیگه وقتی همه کاره تیم ملی شده وحید هاشمیان که سواد فوتبالی نداره و اسکوچیچ ازش اجازه میگیره همین میشه!!! آخه خود پرسپولیسیا مهدی شیری رو قبول ندارن اونوقت چطور دعوتش کردین!؟؟ وریا سالهاست بهترین دفاع راست ایرانه خدایی بنده خدا اسکوچیچ اصلا فوتبال بلده؟؟ از کجا آوردنش؟
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      وحید هاشمیان بالاترین مدرک مربیگری را داره کلاس مربیگری خود را در آلمان گذارنده بعدش هاشمیان بی سواد هست نه خیر شما بی سواد هستید که به کسی که بالاترین مدرک مربیگری را گرفته است می گویید بیسواد
    • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      دِِ آخه چی میگی واسه خودت؟؟ وحید هاشمیان چه زمان بازیش چه الان با پارتی اومده بود
  • امید اس اس واقعی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    برانکو کم بود فک و فامیل هاش هم اومدن مگه اینجا تالار خانوادگی کروات هاست؟؟
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    اسکوچیچ واقعا مربیه؟؟؟ صد رحمت به ویلموتس
  • امید اس اس واقعی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    برای بار هزارم تکرار میکنم هیچکدومتون که کمک نمیکنید حداقل بدونید ادمین عزیز این کامنت باید چاپ بشه تا خیلی مشکلات حل بشه تتلیتی میاد به اسم من کامنت میزنه بعد دوباره با اسم خودم به خودش جواب میده از زبون من به خودش میگه تتلیتی به اسم من کامنت نزار!! باید بهش بگم تتلی خودتو به حماقت نزن دیگه همه دنیا فهمیدن سایتو بهم ریختی اصلا کی تو رو حساب میکنه؟؟ تو چیزی به جز یه فیک عقده ای حسود نیستی که به اسم همه اعم از استقلالی و پرسپولیس کامنت میزنی بالاخره هویتت فاش شده بقول رفیقت تو حتی اسم خودتم نمیدونی بعد کدوم متوهم تر از خودت به تو گفته باهوش؟؟ هرکی بوده یه تختش کم بوده نمایش مزخرفت سایتو به گند کشونده ولی دوره تو بزودی تموم میشه ادمین عزیز لطفا رسیدگی کنید الان آقا امیر هم دیگه سر همین کارای تتلیتی کامنت نمیزنه دارم حرف میزنم میاد زیر پستم به اسم خودم به خودم میگه فیک!! من چجوری بگم من اون نیستم؟؟؟ هرکاری دوست داره میکنه خواهش میکنم یه پیشنهاد بدین
  • امید اس اس واقعی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    خطاب به تتلیتی عقده ای و تمامی دوستان افشاگری میکنم =بازی تموم شد تتلی جون فک میکنی نمیدونیم تتلیتی بیهوش متوهم هستی؟ واقعا ممنونم که اینقد نادونی که خودتو لو دادی تُوی بیسواد نه استقلالی هستی نه پرسپولیس فقط اومدی سایتو بهم بریزی یا به اسم من میای یا کیسه مافیا یا آقا امیر بعضی وقتا هم به اسم کاج دوچرخه... جدیدا ستارگان!! فقط حرف مفت و چرت میزنی دو دقیقه بعد به اسم من دوباره به اسم کیسه مافیا و....خب بچه جون داری میسوزی چرا از رو عقده و حقارت دست به همچین کارایی میزنی ساقیت کیه؟؟ چقد تو رو داری هدفت چیه؟؟؟ الان یه حرف مفتی زدی تموم شد بعدش چی؟ شبا خوابت نمیبره که فردا به اسم من بازار گرمی کنی؟؟ ببین دوره تو دیگه تموم شده نادان بیسواد الان چه استقلالی چه پرسپولیس ازت متنفرن دوستان همه شاهد باشید این به اسم هممون کامنت میزنه الان پیشونی سفید شدی تو میخوای کمبود های خودتو به این وسیله جبران کنی از سایت محترم خبرورزشی میخوام این نادون رو از سایت بیرون کنن به اسم من کامنت میزنه بعد دوباره به اسم خودم به خودش جواب میده من چجوری بگم من اون نیستم؟!! هر دفعه به اسم من میگه ما کیسه گل شدیم!!
  • الن مورگان IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    سایت محترم خبرورزشی لطفا تتلیتی را بیرون کنید یا باهاش برخورد کنید اینجوری نمیشه لطفا بگید الان امید چیکار کنه؟
    • امید اس اس واقعی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      ممنون که بالاخره بعد کلی دادزدن یکی پشتم دراومد
    • محمد استقلالی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      ما ﻫمه پشتتیم داداش. بارها گفتم ک این کارا از سوزششونه لنگی سوخته.
    • امید اس اس واقعی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      عزیزی آقا محمد منتها این تتلیتی بیهوش به اسم دوستان پرسپولیسی هم کامنت میذاره البته بنده خدا بیماره
    • محمد استقلالی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      خدا شفا بده همه بیماران و متوهم ها و لنگیون رو!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    پس چرا روز هایی که پرسپولیس در فینال آسیا بود و استقلال ۶ گل از العین خورده بوده و پرسپولیس قهرمان لیگ می شد و استقلال نایب قهرمان نمی شد و سوم می شد بازیکنان بیشتری از استقلال دعوت می شد به تیم ملی اما بازیکنان کمتری از پرسپولیس دعوت می شدند دلیل اینکه بازیکنان استقلال بیشتر به تیم ملی دعوت می شدند دعوای برانکو و کی روش بود کی روش اگر واقعا سرمربی خوبی بود نباید از روی دعوا با برانکو بهترین بازیکنان پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نکند کی روش هیچ برنامه و پلنی نداشت بازی با ژاپن معلوم شد کی روش چه مربی هست فرانکو در ۴ سال ۷ جان گرفت اما کی روش چی ۸ سال سرمربی ایران بود ایران ۱ بار قهرمان جام‌ ملت ها نشد
    • امید اس اس واقعی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      کاری به برانکو ندارم الان فک و فامیل هاش اومدن مربی شدن ولی کی روش یه مربی کاملا موفق و سطح بالا بود که به فوتبال ایران نظم و ثبات داد منتها فدراسیون طاقت حرفای حقشو نداشت درضمن بعد از حشمت مهاجرانی در سال 1976 هیچ مربی ایرانو قهرمان آسیا نکرد که اون هم به لطف زحمات سپهبد خسروانی وزیر ورزش وقت ایران بود که تونست میزبانی رو برای ایران بگیره و همچنین ایرانو به قهرمانی برسونه وگرنه در هیچ دوره ای میزبانی نداشتیم!!
  • محمدطاها IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    میخوام بگم هم وریا هم رامین رضاییان شایستگی دعوت شدن به تیم ملی رو دارند وریا آماده ترین دفاع راسته در حال حاضر واقعا با جوون و دل بازی میکنه هم وریا هم رامین از لحاظ ذهنی و فنی آماده هستند پس فنی نیست.. وریا بخاطر مردمی بودن دعوت نمیشه فکر کنم رامین هم بخاطر جنجالش دیگه بی فایده س اینا رفتن تو لیست سیاه آخر و عاقبت ورزشکاری که از مردم حمایت کنه همین میشه، ادمین جااان خواهشاً کامنتم رو سانسور نکن دیگه به این قشنگی گفتم..
  • پرسپولیس IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    زمان کی روش هم دعوت نمیشد چرا اون موقع ایراد گرفته نمیشد؟
    • امید اس اس واقعی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      چون اون زمان کی روش اشتباه کرد ولی اسکوچیچ باید اشتباهشو تکرار کنه؟
  • 000 IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    جالبه.خیلی جالب .وقتی که تیم ملی باهنروتجربه سیدجلال به جام جهانی صعودکرد وکیروش بانامردی خطش زد ازتصمیم کیروش حمایت می کردندومی گفتندسلیقه سرمربی یه وبادیبهش احترام گذاشت.حالاچی شده؟دیگه نبایدبه سلیقه سرمربی احترام گذاشت؟اصول فوتبال عوض شد؟یانگرش تون کامل ترشد؟رک وراست بگید.بازیکن استقلالی بایدباهرفشاری درتیم ملی باشه وبازیکن پرسپولیس نباشه.منافع ملی وتیم ملی هم به درک
  • ابرام US ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    برو پرویز خان (جمع کن) ٬ غریبم من ننه بس کن .............. بسا ط ات( جمع کن )گفتم ٬ برو جا ی دگر پهن کن======== =======اگر قُمپُز فراوان است ٬ دلار از ما گریزان است .............. حوالت شد تورا روزی ٬ حیا کن ٬ رو دگر بس کن======= =======اگر « ریگی» نمی داری ٬ به پای خویشتن خانا ٬............... بگو ٬ریگی بود بهتر از آن کس٬ یا که این ٬بس کن======== =====بتو گویم که اُسْکُتْ لا تخف ٬ ایمن مشو زائد ................ سه تا در ده دقیقه ده نفر ٬ یاد آور و بس کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی