نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
علیرضا فغانی از لیست بین‌المللی کنار گذاشته شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال تصمیم به کنار گذاشتن علیرضا فغانی از لیست الیت گرفته است.

خبرورزشیچهره‌ها؛ علیرضا فغانی، شاخص ترین داور ایرانی در سال های اخیر بوده که توانسته در تورنمنت های مهمی همچون جام جهانی، المپیک و جام ملت های آسیا سوت بزند. مهاجرت او به استرالیا در ماههای اخیر شایعه کنار رفتنش از لیست داوران بین المللی ایران را داغ کرده؛ اتفاقی که گفته می شود قطعی شده و نام موعود بنیادی فر به جای فغانی به لیست الیت اضافه شده است. 

فغانی که در لیگ استرالیا سوت می زند و فقط در مسابقات بین المللی با نام ایران قضاوت می کند، شانس زیادی برای راهیابی دوباره به جام جهانی داشت و یکی از شانس های اصلی در میان داوران آسیایی برای قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. 

در صورتی که کمیته داوران و فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به کنار گذاشتن فغانی از لیست الیت گرفته باشند، احتمالا هم این داور شانس قضاوت در جام جهانی را از دست می دهد و هم ایران شانس بسیار کمی برای داشتن نماینده در میان داوران قضاوت کننده در جام جهانی قطر خواهد داشت. 

در این میان شاید بیشتر از همه دو کمک داور همراه فغانی یعنی محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری متضرر شوند که به خاطر کنار رفتن فغانی از لیست الیت باید همراه موعود بنیادی فر شوند و تیم جدیدی را تشکیل دهند، اما دیگر مثل گذشته شانس قضاوت در رویدادهای مهم مثل جام جهانی را نخواهند داشت. 

فدراسیون فوتبال هنوز این خبر را رسما تایید نکرده و باید دید واکنش رسمی مسئولان کمیته داوران به حذف نام فغانی چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عارف IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    این هم کار عرب هاست که فغانی رو حذف کنن از شیخ ها بدتر تو همین فدراسیون می‌باشد و دیگه هی نگین عربها عربها ما خودمان از ریشه داریم فوتبال ایران را میزنیم و بس
  • جواد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    چقدر کوته فکر هستن، همونجور که تاج باعث شد یه کرسی توکنفدراسیون فوتبال آسیا از دست بدیم، الان هم دارن کاری میکنند که یه نماینده بزرگ داوری تو جام جهانی (که جام جهانی قبلی تو نیمه نهایی و فینال هم حضو داشت) رو از دست بدیم
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    چیز عجیبی نیست وقتی فردوسی پور دیگه دوشنبه شب ها نود رو اجرا نمیکنه وقتی امثال علی دایی و مهدوی کیا و‌دادکان رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیستند و انسانهای ناشناسی که هیچ نفعی برامون ندارند و در AFC با وجود داشتن پستهای حساس کاری درجهت منافع ایران صورت نمی دهند . وقتی که دندانپزشک وزیر و سلطانی فر ول کن استقلال و پرسپولیس نیستند . فغانی هم همینه ؟!!!! اینجا ایرانه فقط استعداد فراری میدیم انگار که نمی دونم افتخار آفرینی ایرانی ها برای یه عده به ظاهر داخلی دردناکه
  • MGH IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    این ایرانه که ضرر میکنه، نه فغانی. البته وضع کشورمون نشون میده واسه اینا ایران هیچ اهمیتی نداره.
  • فوتبال پاک IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    نمیدونم چرا چشم بسته فقط مخالفت میکنین آقای فغانی از ایران رفته و در جای دیگری زندگی میکنه خوب اگر داور تاپ و ممتازی هست همون کشوری که داره کار و زندگی و داوری میکنه باید انتخاب و معرفیش کنه الان ورزشکاران متعددی از ایران رفتن و اقامت دارن یا تابعیت گرفتن حالا اگه یه ایرانی تابعیت یه کشور دیگری رو بپذیره و برای تیم ملی اونجا بازی کنه خوب چه افتخاری برای ما داره و اینقدر برخی براش نگران هستن؟بعدش هم به نظر شما اگر به جای آقای فغانی یه داور دیگری رو که اینجا داره کار و زندگی میکنه و در خدمت این فوتباله پشتش بایستیم و حمایت کنیم بهتر نیست ؟ سوم هم اینکه یه تناقض آشکاری وجود داره چطور فدراسیون میاد قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی رو برای تیمهای داخل کشور میگذاره (نمونه اش استقلال که نتونست از استراماچونی استفاده کنه ) اما خودش میاد یه داوری که خارج از کشور زندگی میکنه رو کاندید داوری در مسابقات خارج از ایران میکنه !!!! من که خودم هم ملتفت نشدم اساس کارشون چیه !
  • عبدو بولينگي IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    كلا دارن هرچي لنگيه محروم و حذف ميكنن
  • آنالیزور FR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    مگه فغانی حساب ریالی تو ایران نداره!!!!!
  • m GB ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    شرم بر سانسور و سانسورچی
  • تاج IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    حقش نبود... فقط به درد داوری برای لنگ خوبه... لنگیها خدا را شکر کنید دیگه تمام هواسش تیم شماست
  • بی خیال IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    خوب خیال بازیکنان حاضر در جام جهانی راحت شد.کسی نیست گوشمالی شون بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی