جواد قراب: با گل مطهری یاد گل خودم به هما افتادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: انتخاب فکری بعنوان سرمربی این فصل استقلال انتخاب بسیار خوبی بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ جواد قراب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از شرایط استقلال چیست، گفت: قبل از هر چیزی باید به انتخاب آقای فکری اشاره کنم. انتخاب فکری بعنوان سرمربی این فصل استقلال انتخاب بسیار خوبی بود و اکثر پیشکسوتان با این انتخاب موافق بودند. او در دوران بازیگری هم فرد متعصبی بود و هم خودش و هم دستیارنش، از خانواده استقلال هستند.

وی افزود: استقلال خریدهای خوبی داشته و ان‌شاءالله با تلاش کادرفنی و بازیکنان، این تیم در پایان فصل دل هواداران را شاد می‌کند. در بازی برابر مس رفسنجان اگر صادقانه بخواهم صحبت کنم، نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم ولی با صحبت‌های فکری در بین دو نیمه، استقلال نیمه دوم خیلی بهتر شد و دو گل بسیار خوب را به ثمر رساند. گل مطهری، من را یاد گلم به هما انداخت که روی پاس معینی زده بودم. کمی استرس در تیم بود که ناشی از بازی اول لیگ بود و فکر می‌کنم در ادامه این استرس کمتر شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هرچند که من معتقدم که نباید استقلال به داوری کار داشته باشد ولی عملکرد داور بازی با مس خیلی بد بود. او اصلا در حد و اندازه این بازی نبود و دو پنالتی استقلال را نگرفت و کارتی که به مطهری داد هم اشتباه بود. این نگرانی از الان برای ما ایجاد شده که نکند مانند فصول گذشته استقلال از داوری لطمه ببیند و به طور کلی نگران اشتباهات داوری علیه استقلال هستیم. امیدوارم فکری در این رابطه هم بشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی