لیست جدید یحیی گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس لو رفت‌ 
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی پس از پایان نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارائه کرده تا در فاصله‌ای که به اتمام نقل و انتقالات باقی مانده، بازیکنان مدنظر او جذب شوند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ به‌نظر می‌رسد با توجه به رد فرجام‌خواهی باشگاه پرسپولیس برای بخشیده شدن عیسی آل‌کثیر این باشگاه باید هرچه زودتر مهاجم جنوبی خود را از لیست تیم خارج کند. یک شادی گل از سوی مهاجم خوزستانی باعث ایجاد کلی حاشیه و دردسر برای خودش و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شد و این بازیکن را شش ماه محروم کردند. عیسی آل‌کثیر دقیقاً تا روز ۱۲ فروردین حق بازی برای پرسپولیس یا هیچ تیم دیگری را ندارد و تنها می‌تواند همراه با سرخپوشان تمریناتش را ادامه دهد. البته مشخص نیست بعد از پایان محرومیت، با چه میزان از آمادگی به زمین بازمی‌گردد. شاید قبل از بازی سایپا و پرسپولیس خیلی‌ها معتقد بودند فینالیست لیگ قهرمانان آسیا پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده نیاز به یک مدافع کارکشته و باتجربه دارد اما پس از تساوی بدون گل سرخپوشان یحیی گل‌محمدی دچار تردید شده است. اینکه نیاز اولیه تیم پرسپولیس مهاجم ششدانگی است که موقعیت‌های زیاد قرمزپوشان را تبدیل به گل کند. کاری که وحید امیری تخصص آن را ندارد و مهدی عبدی تجربه‌اش را!

در جلسه‌ای که قبل از بازی با سایپا بین سرمربی پرسپولیس با جعفر سمیعی برگزار شد مدیرعامل باشگاه از گل‌محمدی درخواست کرد فهرست بازیکنان مدنظر خود را در اختیار باشگاه قرار بدهد تا اقدامات لازم برای تقویت تیم انجام شود. براین اساس گل‌محمدی هم پس از پایان نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر این فهرست را به باشگاه ارائه کرده تا در فاصله‌ای که به اتمام نقل و انتقالات باقی مانده، بازیکنان مدنظر او جذب شوند. شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که یحیی گل‌محمدی اسامی کدام بازیکنان را به باشگاه ارائه داده است؟ شنیدیم سرمربی پرسپولیس اسامی زیر را در اختیار مدیران باشگاه گذاشته است. 

۱- ایمان سلیمی‌؛ این مدافع ۲۴ ساله که از لیگ هجدهم به تراکتور پیوسته بود، امروز و بعد از حضور در سازمان لیگ قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. سلیمی پیش از تراکتور سابقه بازی در تیم‌های پارس جنوبی، فجر سپاسی و آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه‌اش دارد. او طی دو فصل گذشته ۴۸ بازی برای تراکتور در دفاع وسط انجام داد و دو گل برای این تیم به ثمر رساند. سلیمی سابقه بازی در تیم نوجوانان ایران و همچنین دعوت به تیم ملی ایران را هم دارد. یحیی گل‌محمدی اعتقاد دارد ایمان سلیمی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اما مشکل اینجاست که مدافع فصل گذشته تراکتور دوست دارد لژیونر شود!

۲- فرشاد فرجی‌؛ مدافع مازندرانی شهرخودرو در هفته اول لیگ برتر به شکلی عجیب برای تیمش بازی نکرد تا شایعه پیوستن او به پرسپولیس قوت بگیرد. فرجی یک مدافع سرزن، گلزن و سرعتی است که فوتبالش شباهت‌های زیادی به شجاع خلیل‌زاده دارد و تجربه کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی را نیز در کارنامه دارد. 

۳- رضا قوچان‌نژاد؛ مهاجم باتجربه زوله هلند در سال‌های اخیر همواره در لیست خرید پرسپولیس بوده است. گفته می‌شود خود رضا قوچان‌نژاد هم تعلقاتی به رنگ قرمز دارد اما مشکل اینجاست که همسرش تمایلی به زندگی در تهران ندارد! گفته می‌شود دلیل اصلی عدم حضور گوچی در فوتبال ایران همین مخالفت خانواده بوده است!

۴- رضا شکاری‌؛ کاپیتان سابق تیم ملی جوانان کشورمان هم شرایطی مشابه ایمان سلیمی دارد. شکاری چند سالی است به عنوان یک استعداد در فوتبال ایران مطرح شده اما به قول علیپور مدیرعامل تراکتور تبریز بیشتر گرفتار ایجنت‌ها و حاشیه بوده تا اصل فوتبال! رضا شکاری بازیکن مستعدی است اما آخرین بازی خوب و درخشان او را کسی به یاد نمی‌آورد. در واقع این هافبک تهاجمی با قابلیت بازی در خط حمله در حال حاضر بازیکنی مشابه امیر روستایی است و نه بیشتر! شاید همین افت محسوس و عدم اطمینان از کیفیت بازی شکاری مانع حضورش در پرسپولیس شود. 

نکته اول‌: پرسپولیس ۷ سهمیه بزرگسال لیگ برتری خود را پر کرده اما می‌تواند با خارج کردن اسم عیسی آل‌کثیر یک بازیکن جدید بزرگسال به تیم اضافه کند. 

نکته دوم‌: اگر رضا قوچان‌نژاد بتواند یا بخواهد به نحوی پس از جلب رضایت باشگاه زووله پرسپولیسی شود سهمیه لیگ برتری محسوب نخواهد شد. بنابراین او می‌تواند یک خرید ایده‌آل برای سرخپوشان باشد چون از خارج از کشور به‌عنوان بازیکن آزاد می‌آید. 

نکته سوم‌: خرید ایمان سلیمی یا رضا شکاری به معنای شروع یک جنگ رسانه‌ای و حقوقی جدید میان پرسپولیس و تراکتور تبریز خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    جنگ حقوقی با تراکتور عالی هست اگر تراکتور زرنگ بود در پرونده مظاهری برنده می شد فقط رضا قوچان نژاد برای حمله برای خط دفاع هم ایمان سلیمی پرسپولیس هر طور شده سلیمی را بیاور
    • تاجی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      گل محدی زور نزن چیزی گیرت نمیهد یعنی دسنگاه نظارتی نمیذاره دیگه پول دلالی گیرت بیاد . یعنی با اینکه تاجیم ولی تیم پیروزی رو یحی نابود کرد
  • صمدقلی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    چرا می گوییم خبرورزشی بازوی رسانه ای باشگاه استقلال است. از ابتدای عقد قرارداد مظاهری با تیم استقلال، خبرورزشی با شدت و حدت و حتی مصمم تر از خود مظاهری و استقلال در گزارش ها و اخبار این دروازبان را دروازبان استقلال می نامید در حالی که هنوز هم حکم کمیته تعیین وضعیت صادر نشده است. ولی همین نشریه الان نگران بازیکن گرفتن پرسپولیس از تراکتور سازی است و تلویحا پرسپولیس را به جنگ حقوقی و رسانه ای تهدید می کند. چون جدا از اینکه از تقویت پرسپولیس می ترسد سعی دارد عمل ناجوانمردانه استقلال در ترغیب و گول زدن بازیکن تحت قرارداد تراکتورسازی را لاپوشانی کند و اختلافات سطحی بین پرسپولیس که با جوانمردی و اخلاق در دوره محرومیت تراکتورسازی از این تیم بازیکن نگرفت و تراکتورسازی را در راستای منافع استقلال تشدید کند.
    • لنگی پلاک قرمز IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      اگه اینجور که میگی باشه جای تعجب داره برات؟ شما سایتی رو دنبال کن که هوادار لنگ باشه....
    • حمید IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      از اینکه خبر ودزشی طرفدار کیسه بی افتخاره که شکی نیست .تو انتقال مهدی پول پرست هم سابقه درخشانی داره و ایضا در سر دبیر هایی که انتخاب میکنه .ولی خوشم میاد خبر قهرمانی های تیمم رو تو این روزنامه میبینم .ای حالی داره
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    دوستان متاسفانه انتقال قوچان نژاد به پرسپولیس منتفی شد ! به نظرم باید بابایی رو بگیریم و کار رو یکسره کنیم ! کاش ایمان سلیمی جذب شه . به نظرم پرسپولیس دوسال پیش و امسال در فینال آسیا هیچ فرقی با هم ندارند اصلا انگار محرومیت با نبود محرومیت برای پرسپولیس فرق نمی کنه ! ضمنا بازیکن ها جدید ما پول نگرفتند !سودی از تبلیغات محیطی پرسپولیس ‌نمی بره‌ ! کلا هم ۷میلیون پول داریم ! بعد می گید چرا شجاع خلیل زاده مثلا فسخ می کنه ! فقط یه عده دم از وزیر پرسپولیسی می زنند سلطانی فر هم‌ علی برکت الله سه تا عابر بانک برای اونوری ها گذاشته ! طوری نیست بذار مولتی میلیاردر برا اونا بذاره ببینم چیزی نصیبشون میشه یا نه ؟!!! طوری نیست حاضرم قول بدم ۴۵امتیاز نیم فصل دوم رو بگیریم به همراه ۱۵امتیاز نیم فصل اول بازم قهرمانیم بهتره فقط یحیی احتیاط کنه همین ابزاری که‌داریم رو حفظ کنیم ! بعضی ها دادشون بلنده چرا پاتوسی مثلا رفت و جاش دیاباته اومد !!! ماچی آقای گل ACL رو محروم کردید حالا باید دعا کنیم عبدی تجربه اش بیشتره ! جای شجاع و ترابی و علیپور پر شد ولی عیسی آل کثیر چی ؟!دوستان وطن فروش ! آسیا و لیگ مال ماست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      قوچان نژاد اگر نمی آید پیمان بابایی گزینه خوبی برای خط حمله هست ایمان سلیمی هم بهترین گزینه برای جانشینی شجاع خلیل زاده
    • لنگ کیسه نمادچرکپولیسه IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      خخ،الکی تا حالا لنگ شده وطن
  • امید اس اس SE ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    افتخار ده سالمون شده لایی قایدی و محرومیت ال کثیر نتیجه چیه؟ نتیجه اینه اونها برای قهرمانی اسیا تیم می بندند ما برای کیسه گل شدن جلوی پاختاکور و ترتر! این خیلی آزارم میده
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      درسته جمله سنگینی گفتی خخخخخ ولی ای فیک دست از سر همه بردار
  • پارسه RO ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    شکاری استوکس وطنی هست پس باید بیخیالش شیم، قوچان نژاد عالیه ولی خیلی بعیده، سلیمی یعنی دوباره وزوز هاچ زنبوری و دارو دستش، پس همون فرجی برا دفاع و اعتماد به عبدی و رمضانی برا حمله.
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    سره مردمو هروز با خبرهای تکراری گرم کردن خسته شدیم دیگه هروز همین حرفارو میگید..هروقت حتمی شد خواهشا خبرشو بدید
  • كيسه سوز IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    يرسيوليس واقعا اكه ميخاد بابت رضايتنامه كوجي هزينه كنه كه متاسفانه كلا هفت ميليون توي حساب باشكاس،،،رضايتنامه زاهدي رو بكيرن كه خودش از خداشه،بياد يرسيوليس،،،واسه دفاع،،هم جذب سليمي دردسر داره،،ماهم زورمون اندازه كيسه كشا نيس،،كه واسه بازيكني كه هنوز فصل تموم نشده تيم رو ول ميكنه ميره!!حكم بازي بكيره،،مظاهري اصلا قراردادش يه ساله بوده،،نيمه نهائي حذفي و فينال رورهم جزء سال بعد حساب كردن!!??واسه دفاع فرجي خوبه اون نشد ،،اين جوون كه با كيسه كشا فسخ كرد،،حداقل ذخيره خوبيه،،و فك كنم سهميه زير بيست سه ساله!!!
  • عدالت نایاب است FR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    چقدر جماعت لنگی هوچی گری رو دوست داره . هر سال ثبات تیمی داشتید امسال که دوتا بازیکنتون لژیونر شده نصف لیگ و خریدید و هنوز این خریدها ادامه داره در ضمن تیم مافیاییتون افتخار ایران نیست ‌. خودتون می تونید باهاش عشق کنید ولی اسم ایران و رو تیم منفورتون نگذارید
    • ارتش سرخ تیفوسی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      آخه هوچیگری که لقب کیسه آل سعوده یه نگاه به خریدهای تیم کیسه بکن همشون تحت قرار داد باشگاه قبلیشون بود ولی خوب وقتی وزرات دوتا عابر بانک می زاره تو هیئت مدیره کیسه باید اینجوری شاخ بازی دربیارید
    • عدالت نایاب است FR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      اصلا به همون جمله مشهور استاد بسنده میکنیم ( اینا نمیخوان لنگ قهرمان شه ) این جمله بالا اسم رمز موفقیتهای لنگیاس
    • عسل IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      نه افتخار ایران شما ۶ تایی ها هستین برید ۶ تا از العین و ۴ تا هم از السد گل بخورید راستی دسته سه یادتون نره
  • بهنام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    رضا شکاری خطش هافبک هستش و اگه بازیکن خوبی بود تو تراکتور بازی میکرد واصلا بدرد تیم ما نمیخوره الان تو این لیست فقط فرشاد فرجی و قوچی میتونه به تیم کمک کنه تامام
  • ناشناس IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    فعلا که افتخار ایران تو فیناشال آسیاست پس لطف سکوت!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی