نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
خیانت بزرگ در حق یک تیم پرطرفدار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داماش یک برند خاص در فوتبال گیلان است ک از پرداخت دیون باشگاه خرمشهری که مبلغی ناچیز در این فوتبال محسوب می شود عاجز بود و هیچ ارگانی نیز در رشت پیدا نشد تا مانع حذف امتیاز لیگ یکی داماش شود.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ پس از اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مبنی بر بازگشت امتیاز لیگ یکی کارون اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان به خوزستان و اعتراض باشگاه داماش نسبت به رای صادره و تجدیدنظرخواهی در خصوص این رای از سوی کمیته استیناف، در نهایت رای به سود باشگاه اروند خرمشهر اعلام شد.

باشگاه داماش گیلان در مدت زمانی که باشگاه خرمشهری امتیاز لیگ یکی خود را به آن واگذار کرده بود، به تعهدات مالی خود عمل نکرد. شنیده ها حاکی از این است که باشگاه خرمشهری به دلیل مشکلات مالی قصد واگذاری  مجدد امتیاز را دارد.

***

این خبر تلخی است که از داماش داریم؛ از تیمی که چند سال پیش کمر به نابودی آن بسته شد تا اینکه هواداران خوب و وفادارش با کمک چهره های فوتبالی و گیلانی، برای بلند شدن دوباره داماش زحمات فراوانی را متحمل شدند.

داماش یک برند خاص در فوتبال گیلان است ک از پرداخت دیون باشگاه خرمشهری که مبلغی ناچیز در این فوتبال محسوب می شود عاجز بود؛ با این همه هیچ ارگانی در رشت پیدا نشد تا مانع حذف امتیاز لیگ یکی داماش شود.

ناراحت کننده است که بگوییم داماش، تنهاترین تیم این روزهای فوتبال کشور است. تیم های صنعتی که برای کسب روزی، هیچ مشکلی ندارند و تنها دغدغه شان، گرفتن پرچم قهرمانی از غول های پایتخت است. سرخابی ها برای رفع پنجره های بسته و تپه های قراردادهای خارجی می کوشند و سایر تیم های شهرستانی حداقل یک بزرگتر و دلسوز دارند اما درد ساده داماش، پرداخت پول امتیاز کارون اروند خرمشهر بود.

عجب دلخوشی کوچک و ساده ای از مردم رشت گرفته شد؛ چه سرنوشت غریبانه ای در انتظار این تیم بود. معلوم نیست آیا همچنان در رشت، کسی این وضعیت بغرنج را پیگیری می کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی