افشین پیروانی: ساعت ۳ بعدازظهر پنج‌شنبه متوجه محل بازی با سایپا شدیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من همیشه سعی کرده‌ام به داوران احترام بگذارم و کمتر درباره این عزیزان صحبت کنم اما به نظرم آقای اکرمی نسبت به بازیکنان و حتی کادر فنی ما مهربان نبود. 

خبرورزشی/ مهدی یکتا؛ با افشین پیروانی که تماس گرفتیم خیلی تمایل نداشت در خصوص اتفاقات بازی با سایپا صحبت کند. سرپرست تیم پرسپولیس معتقد بود گفتنی‌ها گفته شده و یک مقدار سختگیری بیش از حد داوری اعصاب بازیکنان تیمش را به هم ریخته است اما...  

اولین بازی پرسپولیس درحالی به تساوی انجامید که شخص شما روز قبل از این دیدار نسبت به محل مسابقه اعتراضاتی داشتید؟
شما به این نکته توجه کنید که ما تا ساعت ۳ بعد از ظهر (‌۱۵) روز پنج‌شنبه نمی‌دانستیم ورزشگاه محل بازی با سایپا کجاست؟!

از اول گفته بودند ورزشگاه پاس‌قوامین برگزار می‌شود.
نه! اول به ما خبر دادند که این دیدار در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می‌شود. ما هم چنین تصوری داشتیم تا اینکه اتفاقات دیگری افتاد. شما می‌دانید ساعت نشست هماهنگی بازی چرا از ساعت ۱۱ روز پنج‌شنبه به ساعت ۱۵ موکول شد؟

نه، چرا؟
 چون واقعاً خود مسئولان برگزاری مسابقه هم نمی‌دانستند بازی قرار است در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود اما ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه محل بازی عوض شد. 

این روی کار فنی پرسپولیس تأثیر داشت؟
صد درصد همین طور است. ورزشگاه پاس قوامین خیلی با شهدای شهر قدس فرق می‌کند. البته ما هرگز دنبال بهانه‌جویی نبوده و نیستیم ولی کاش مسئولان سازمان لیگ زودتر این موضوع را به اطلاع ما می‌رساندند. فوتبال ما مثلاً حرفه‌ای است اما در این فوتبال به ظاهر حرفه‌ای محل برگزاری یک بازی مهم تا یک روز قبل معلوم نیست!

بازی با سایپا چطور بود؟
من در حال حاضر سرپرست تیم هستم و درباره مسائل فنی سعی کردم کمتر صحبت کنم ولی حق ما در این دیدار برد با حداقل اختلاف ۲ گل بود. دروازه‌بان تیم حریف اکبر منادی یک روز فوق‌العاده داشت و شاید جلوی ۳ گل مسلم ما را گرفت. 

یحیی گل‌محمدی و اغلب بازیکنان پرسپولیس از نحوه قضاوت حسن اکرمی، داور بازی با سایپا گلایه داشتند. نظر شما چیست؟
من همیشه سعی کرده‌ام به داوران احترام بگذارم و کمتر درباره این عزیزان صحبت کنم اما به نظرم آقای اکرمی نسبت به بازیکنان و حتی کادر فنی ما مهربان نبود. 

چطور؟
شما ببینید به یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری و حتی محمد عسگری اعضای کادر فنی ما تذکر و کارت داد. با بازیکنان ما هم خیلی بد صحبت می‌کرد و این اصلاً جالب نبود. 

سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم درمصاحبه با ما مدعی شد داور بازی با سایپا با همبازیانش از جمله بشار رسن بَد صحبت کرده است؟
خُب یکی از دلایلی که بچه‌های ما عصبی شدند همین موضوع بود. شما ببینید وحید امیری که اصولاً فوتبالیست آرام و کم حرفی است هم عصبی شده بود یا اینکه کریم باقری هم عصبی شد. آقای اکرمی از داوران خوب و الیت فوتبال کشورمان است و انتظار بیشتری از او می‌رود. 

فعلاً که مسابقات لیگ دو هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی به تعویق افتاده است؟
به هرحال تیم ملی در اولویت است و ما هم برای تیم کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم. امیدواریم تیم ملی ایران بتواند از گروه خود بالا رفته و ان‌شاءالله به جام جهانی‌ صعود کند. پرسپولیس همیشه بهترین و بیشترین همکاری را با تیم ملی داشته و خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    سرت اگه تو وظایفت باشی و به فکر فرش و قالی نباشی ساعت سه متوجه نمیشی. منه هوادار فوتبال از دوهفته قبل میدونستم دستگردیه بازی ولی چون میخواستید بارانت و فشار زمین بازی رو عوض کنیددد تا لحظه اخرهم نمیدونستی بازی کجاست
    • شمسعلی SE ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      تتلیتی منفور جای من کامنت ننویس جناب پیروانی سالها در راه موفقیت تیم ملی فعالیت کرده و برای تیم ملی بازی کرده درسته در تیم رقیب بازی می کنه ولی مورد احترام ما استقلالی ها هم هست فیلترشکن را روشن کردم که مشخص بشه کامنت بالا کامنت من نبوده
    • پیام پرسپولیسی CA ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      هنوزم چشمت دنبال اون فرشه!!!!میگم اقا افشین لول شده اون فرش رو تقدیمت کنه....
    • زندگی نامه ام ننگینه چون لنگیم IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      دوباره هوچیگری ها شروع شد . اسم کلمه رمزشونه اینه که میگن (امسال نمیخوان ما قهرمان بشیم ) خخخخخ . اینو سید جلال تا اینو میگن همه چی به صورت اتوماتیک وار واسشون ردیف میشه . پس باید از هوچی گران ترسید
    • تیم هندبال سپاهان IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      فک کنم داره نقشه میکشه واسه شهر فرش .
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    مرد همیشه طلبکار و مدعی= ممدعلی فرشچیان
  • تاج کبیر آسیا US ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    محض رضای خدا دست از این هوچیگری و فرافکنی و بازی با افکار عمومی بردارید من که یه هوادار عادیم به قران از ده روز قبل میدونستم بازیتون تو دستگردیه توکه سرپرست تیمی چطور یه ساعت قبل بازی فهمیدی؟یعنی اگه ساعت ۳ فهمیدی انقد زرنگ بودی که تو اون یه ساعت رختکن و همه چیو مرتب چیدی؟ بسه دیگه
  • سید صابر FR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    اقای معلوم الحال .اگر به فرض که همینی که شما میگی درست باشه .وضعیت برای سایپا که نمیدونسته میزبان هست یا نیست میتونه تو زمین خودش بازی کنه یا نه به مراتب سخت تر و هاج و واج تره این حرفا جهت تحت فشار گذاشتن داوران و امتیاز مفت گرفتنه
  • علیمحمد US ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    سلام به روی ماهت استاد گرامی استاد فرشچیان دلار پور
  • مسعود IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    هوچیگری لنگیا تمومی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی