نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اعتراض ناپولی رد شد؛ مجازات بازی نکردن با یوونتوس پابرجاست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرجام خواهی باشگاه ناپولی برای برگردان رأی صادر شده در مورد پرونده خودداری این تیم از سفر به تورین برای مصاف با یوونتوس مورد قبول واقع نشد.

خبرورزشی/ سری آ ایتالیا؛ اعتراض باشگاه ناپولی به درج شکست ۳ بر صفر در کارنامه این تیم به علاوه یک امتیاز منفی به عنوان مجازات عدم حضورش در خانه یوونتوس در هفته سوم سری‌آ  مورد پذیرش دادگاه استیناف ورزش ایتالیا واقع نشد.

ناپولی در تاریخ سیزدهم مهر ماه باید به تورین سفر می‌کرد تا در خانه بانوی پیر به میدان برود اما این تیم به بهانه منع شدن از سفر به تورین از سوی مقامات بهداشت محلی این کار را انجام نداد. در همین حالی یوونتوسی‌ها با انجام تمام تشریفات همیشگی بازی‌های سری‌آ به میدان رفتند و به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال ایتالیا ناپولی را بازنده این بازی اعلام و علاوه بر آن یک امتیاز هم از این تیم کسر کرد. باشگاه ناپولی به دادگاه استیناف شکایت کرد اما اکنون این نهاد هم ادله تیم آبی‌پوش شهر ناپل را نپذیرفته است.

در بیانیه صادر شده از سوی دادگاه استیناف درباره رد اعتراض ناپولی آمده است: ناپولی سزاوار این مجازات بوده چرا که برای این باشگاه حضور در این بازی به طور مطلق غیرممکن نبوده است و در عوض این باشگاه خود و به صورت عامدانه شرایط را به سمت و سویی برده است که امکان برگزاری این بازی فراهم نشود و بهانه‌ای برای عدم برگزاری بازی به وجود آید.

با وجود رد اولین اعتراض باشگاه ناپولی به حکم صار شده، این باشگاه اعلام کرده که برای برگرداندن این حکم دست بردار نخواهد بود و پرونده را به کمیته ملی المپیک این کشور ارجاع خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • parazit IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    نمیدونم چرا اینقدر کشورهای غربی عقب افتاده هستن و حکومت تبیعض قائل میشه بین تیم هاشون , از ما یاد بگیرید به بهانه کرونا (ترس از باخت ) هروقت دلشون خواست بازی میکنن تازه طلبکار هم هستن. با اصالت های دو ستاره خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی