چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
۰ |
۰
امیر قلعه‌نویی: یاوری در اصفهان تنهایم نگذاشت
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید زمانی که در سپاهان شرایط خوبی نداشت، مرحوم محمود یاوری جویای احوالش می‌شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره درگذشت محمود یاوری و آشنایی وی با این مربی پیشکسوت اظهار کرد: ایشان که مربی تیم ملی شد، من هم دعوت شده بودم. سن کمی داشتم. بعد ها ایشان را بیشتر شناختیم. وارسته و منضبط بود. واقعا یک جناب سرهنگ بود. انسان اخلاق‌مداری بود. 

او ادامه داد: یک خاطره دارم که اولین بار است می‌گویم. زمان‌هایی که در اصفهان نتیجه نمی‌گرفتیم مرتب به من زنگ می‌زد و تنهایم نمی‌گذاشت. اما در مواقعی که موفق بودیم زیاد در تماس نبودیم. بحث استاد و شاگردی بود و در بدترین شرایط حال شاگردش را می پرسید. از او ممنونم. این خاطره بزرگی است که چند سالی که بودم هر وقت بردم چیزی نگفت اما چند هفته آخر که شرایط سختی بود با من تماس می‌گرفت. حالا یه روزی راجع به آن شرایط صحبت خواهم کرد که چه اتفاقاتی افتاد. آقای یاوری دو، سه روز یک بار جویای حالم می‌شد. به واقع استاد اخلاق و معرفت بود.

او درباره پیروزی برابر سپاهان در هفته اول هم توضیح داد: سپاهان تیم بزرگی است و من برایش آروزی موفقتی می‌کنم. تیمی است که قدمت و قهرمانی‌های زیادی دارد و تنها باشگاه ایرانی است که در جام باشگاه‌های جهان حضور داشته است. در آن بازی مخصوصا در نیمه دوم بازیکنان ما شجاعانه، با برنامه و تاکتیکی بازی کردند. از موقعیت‌ها استفاده کردیم و سه امتیاز را گرفتیم. از ۳۰ فینال، یک فینال را گذراندیم. الان اول کار هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا ان‌شاءالله یک جایگاه خوب و ثبات تیمی داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی