چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
۰ |
۰
مربی بوسنی: هدف‌مان در بازی با ایران فقط پیروزی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی فوتبال بوسنی گفت: در بازی با ایران می‌خواهیم به بازیکنانی شانس حضور در میدان را بدهیم که کمتر بازی کرده‌اند یا برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بوسنی دعوت شدند.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ اسلاون موسی، مربی تیم ملی فوتبال بوسنی در نشست خبری پیش از بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: نتیجه در این بازی برای ما مهم است و این را در ترکیب بوسنی خواهید دید. سعی می‌کنیم بهترین ترکیب را روانه میدان کنیم تا بتوانیم مقابل ایران به پیروزی برسیم.

وی در ادامه افزود: در بازی با ایران می‌خواهیم به بازیکنانی شانس حضور در میدان را بدهیم که کمتر بازی کرده‌اند یا برای نخستین بار به اردوی تیم ملی بوسنی دعوت شدند. به هر ترتیب بدون توجه به این مسائل هدف‌مان در بازی با ایران فقط پیروزی است. پیروزی حتی در دیدار دوستانه برای بوسنی مهم است.

مربی تیم ملی فوتبال بوسنی گفت: ما آماده بازی فردا می‌شویم. آماده‌سازی بوسنی براساس سطح بازی حریف صورت گرفته است. البته نمی‌توانیم دو بازی بعدی با ایتالیا و هلند را فراموش کنیم. شرایط بازی در آمستردام را می‌دانید و یک پیروزی احتمالی می‌تواند به صعودمان در لیگ ملت‌های اروپا کمک کند.

در ادامه عرفان هاجیچ، بازیکن تیم بوسنی گفت: نسبت به گذشته تجربه بیشتری دارم و خوشحالم که در اردوی تیم ملی هستم. امیدوارم در بازی‌های پیش‌روی تیم ملی بوسنی فرصت حضور در میدان را پیدا کنم. قرار است در نخستین بازی به مصاف ایران برویم و همه تلاشم را برای گل‌زنی در این بازی انجام می‌دهم.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران فردا شب (پنج‌شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی بوسنی می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی