نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
۳ |
۴
حرف آخر| به ما نمی‌خندند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ایران مدت‌هاست حال و روز خوبی ندارد و شکایت‌های مربیان خارجی دارایی‌های باشگاه‌ها را به غارت برده است.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ یک لحظه فکر کنید دنیا به فوتبال ما چطور نگاه می‌کند؟ کسانی که از خارج اخبار فوتبال ایران را دنبال می‌کنند می‌گویند ایرانی‌ها یک داور مطرح بین‌المللی داشتند که همین یک نفر را هم از لیست الیت خط زدند (البته با فشار افکار عمومی و رسانه‌ها فغانی برگشت). مهاجم ملی‌پوش‌شان به خاطر بازی در تیم باشگاهی قید تیم ملی را می‌زند. قبل از آن در دربی‌هایشان فقط ۴۶ هزار نفر را در ورزشگاه صد هزار نفری راه می‌دادند! در ماجرای ویلموتس که خارجی‌ها فقط به سبیل ما نخندیدند؛ جایی که با یک مربی ۷۰۰، ۸۰۰ هزار دلاری قرارداد ۶ میلیون یورویی بستیم تا دو دستی تقدیم خودش و همسرش کنیم تا بی‌خیال‌مان شوند. تازه دوستان هنرمند می‌گفتند او مربی نجیبی است و قرارداد خیلی خوبی بسته‌ایم!

آنهایی که از بیرون به فوتبال ایران نگاه می‌کنند می‌گویند استقلال یک مربی ایتالیایی آورد که چون خوب کار کرد گفتند برو چون تیم را به صدر جدول بردی! در پرسپولیس یک مربی ۴ سال پشت سر هم قهرمان شد که پولش را ندادند و بعد ۱۳ میلیارد تومان پول رضایتنامه و قرارداد دادند تا یک مربی ایرانی بیاورند! خارجی‌ها می‌گویند مربی تیم ملی جوانان ایران که قراردادش ۳۰۰ میلیون است! سرپرستی یک باشگاه را به مربیگری تیم ملی ترجیح می‌دهد و آن تیم ملی ماه‌هاست که اصلاً چیزی به اسم مربی ندارد و اصلاً وجود خارجی هم ندارد.

خارجی‌ها تازه خیلی چیزهای دیگر را هم نمی‌دانند؛ مثلاً اینکه در فوتبال ایران درآمد یک دلال سرشناس از بیرانوند و طارمی و قایدی و... هم بیشتر است. در اروپا یکی از قوی‌ترین دلال‌ها (پاستورلا) ۱۰ ماه است که نتوانسته برای استراماچونی تیم پیدا کند اما اینجا یک دلال ۵ تا مربی را به تیم‌های لیگ برتری برده و برای ۱۵ بازیکنی که ۶ سال است فوتبال‌شان تمام شده، تیم پیدا کرده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کارفرما IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    پس هی نگین اینجا کار نیست کارهست حتی با عصا و بازنشستگی اما با شیتیل !
    • مانی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      آقای فرهاد اشراقی واقعا باغث تاسفه که بعنوان یک هوادار دو اتیشه استقلال مطلب منویسی لطفا بگو چه کسی به استرا گفت برو ؟
  • سروش IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    مشکل خود شما ها هم هستینا! اگه همه چیز رو شفاف اعلام کنین حداقل مردم میفهمن منظور شما رو! دوره ی ف.ک و.ن الف.ب و ط.ظ و یک دلال سرشناس گذشته! وقتی شما خودت اسم نمیاری یعنی یه چیزی هم به شما میماسه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی