نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
محمد علیپور: شکاری را تنبیه می‌کنیم، حتی اگر به تراکتور برگردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: این مدیربرنامه‌ها هستند که بیشتر این بازیکنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. به آنها وعده‌های آنچنانی می‌دهند و این بازیکنان جوان را وسوسه می‌کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فسخ یک طرفه قرارداد رضا شکاری از سوی این بازیکن و مدیربرنامه هایش به سوژه اصلی باشگاه تراکتور تبدیل شده است. حالا محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور در این باره حرف هایی دارد که در زیر می خوانید؛

*ما در مذاکره با مدیربرنامه‌های رضا شکاری صلاح دیدیم که امسال در تیم تراکتور باشند، چراکه سال آسیایی تیم ماست و برای او هم خوب است. شاید به این شکل بتواند پیشنهادهای بهتری داشته باشد. در ابتدا این پیشنهاد اسپانیایی مطرح شد ولی در ادامه منتفی شد. مگر اینکه دوباره پیشنهاد داده باشد که من از آن اطلاعی ندارم.

*بازیکنان در یکی، دو سال اخیر قراردادهایی امضا کرده‌اند که با توجه به افزایش قیمت ارز خواهان تغییر آنها شدند، می‌خواهند قراردادشان اصلاح شود یا افزایش پیدا کند و از این قبیل حرف‌ها. به او گفتم سرفرصت در این مورد صحبت می‌کنیم ولی این اتفاقات رخ داد و نشد که با هم صحبت کنیم. من بعید می‌دانم غیر از رای به‌نفع باشگاه رای دیگری صادر شود ولی باز هم کمیته تعیین وضعیت باید تصمیم بگیرد.

*این مدیربرنامه‌ها هستند که بیشتر این بازیکنان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. به آنها وعده‌های آنچنانی می‌دهند و این بازیکنان جوان را وسوسه می‌کنند. به‌نظر من شکاری اشتباه کرده است و از این کارها نتیجه نمی‌گیرد. اگر نتیجه نگیرد هم برگشت دوباره به تیم تراکتور برایش سخت خواهد بود. ما برایش برنامه تنبیهی داریم و از طرفی بازیکنی که چنین کارهایی می‌کند قطعا به‌درد تیم نخواهد خورد. او خودش این مشکلات را به‌وجود آورده است. بعد از فسخ و زمانی که هنوز موضوع رسانه‌ای نشده بود، متوجه اقدام شکاری شدم. به او گفتم برو فسخت را پس بگیر و قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد به تمرینات برگرد ولی قبول نکرد. اتفاقی است که رخ داده و باید منتظر تعیین‌تکلیف ازسوی دوستان در کمیته تعیین وضعیت باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    عجب ، باشه وایستا تا بیاد که تو تنبیهش کنی خخخخ
  • جواد آقائی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    این مشکل تنها مختص به تراکتورسازی نیست! تمامی باشگاههای ایرانی جوری قرارداد میبندند که بازیکنها هر وقت دلشون خواست، راحت فسخ می کنند و به باشگاه ضربه می زنند! ! برعکس باشگاههای اروپایی با بازیکن جوان قرارداد یکساله میبندن و با بازیکن سی ساله قرارداد چهار پنج ساله! ! متاسفانه دلالهای لعنتی به تمام حوزه‌ها رسوخ کردند و به هر قبرستونی که نگاه بندازید، اثری ازشون می بینید! ! هر جا که بوی پول به مشام برسه، محاله که ردی از دلال ها مشاهده نشه! ! وقتی که در بهشت زهرا و قبرها نفوذ کردن، دیگه چه انتظاری دارید که در فوتبالی که سرشار از ثروت و درآمده حضور نداشته باشند! ! تا موقعی هم که باشگاههای ایرانی از وکیل های مجرب و کارکشته و متخصص در امور بستن قرارداد استفاده نکنند، وضع به همین منوال خواهد بود و اگر اوضاع از این بدتر نشه، مطمئن باشید که هرگز بهتر نخواهد شد! !!!!!!
  • ابرام US ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    استاد ٬ حا لا اگر بر نگشت چی ؟ این « حتی» به این قشنگی را برای اوّلاش یا آخر ها ش در نظر گرفته اید . حا لا اگر یه ذره جلو برویم و دوتا سؤال برای روشن کردن ذهن سوت و کور لا مصب خودمون هم بکنیم میگن ببین داره یارو تیکه ها ی قومی قبیله ای می اندازه و حالا که این طورشد یا ما با ید خفه شیم و به یاوه های تا سیون و ژاپنوفیل ها لام تا کلام پا سخ ندیم یا این که نشیم و معلوم هم نیست این همه کلاس های پرسش و پا سخ رو برا چی راه انداختند . نشیم که چی بشه . ؟
  • امین IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    شماها بذارین باشگاه کارشو کنه در ضمن کمیته تعیین وضعیت هم مال دردانه های پایتخت کار میکنه دگ ولی مطمن باشین دست از پا درازتر برمیگرده باشگاه و مجبور جزای عملش رو بکشه
  • Perspolis IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    پرسپولیس خودش بازیکن جوان خوب داره مال بد بیخ ریش صاحبش البته نه اینکه بد باشه نه ولی بدرد تیم ما نمیخوره بازیکنی ک نتونه طبق قرارداد حرفه ای ک بسته عمل کنه هر باشگاهی دیگه هم بره همین بلارو سرش میاره کاش قانونی میزاشتن برا بازیکنهایی ک بی دلیل فسخ میکنن و یکسال محروم و ب همون اندازه قرارداد غرامت پرداخت میکرد اون موقع کسی جرات میکرد راحت فسخ کنه؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی