نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
۸ |
۴
ما تیمی را بردیم که هلند را متوقف کرده بود؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران برد ارزشمندی را برابر حریف اروپایی خود کسب کرد اما نباید این تصور را داشته باشیم که تیمی در حد اندازه هلند یا ایتالیا را بردیم.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ بوسنی در لیگ ملت های اروپا حضور دارد و در سطح اول این بازی‌ها با تیم های مطرحی هم گروه است. آن ها در این رقابت‌ها موفق شدند هلند و ایتالیا را متوقف کنند و قدرت خود را به رخ تیم‌های سطح اول فوتبال اروپا بکشند اما تیمی که برابر ما بازی کرد همان تیمی است که موفق شد از هلند تساوی بگیرد ؟

به ترکیب تیم ملی بوسنی در بازی با هلند که نگاهی بیندازید و سپس ترکیب اصلی آن‌ها برابر ایران را نگاه کنید که فقط به ۴ نام مشابه می رسید. سانیجانین، گویاک، پیانیچ و تاتار چهار بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی بوسنی در هر دو دیدار دیده می‌شوند اما از این جمع بین دو نیمه و زمانی که بازی بدون گل مساوی بود دو بازیکن زمین را ترک می‌کنند. پیانیچ کاپیتان این تیم و گویاک از زمین بازی خارج می‌شوند تا فقط دو بازیکن از ۱۱ بازیکن اصلی حاضر در بازی با هلند در زمین باقی بمانند.

تیم ملی ایران برد ارزشمندی را برابر حریف اروپایی خود کسب کرد و این نتایج می‌تواند لرزه به اندام حریفان آسیایی ایران بیندازد اما نباید این تصور را داشته باشیم که تیمی در حد اندازه هلند یا ایتالیا را بردیم. ما فقط تیمی جوان و ناهماهنگ را شکست دادیم که کاپیتان‌های اول و دوم خود را نداشت، دروازه‌بانش با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و رهبر خط میانی آن از زمین خارج شد. نیمه دوم فرصت خوبی بود تا این تیم جوان را از پا در بیاریم که بازیکنان باتجربه تیم ملی مثل وحید امیری از این فرصت استفاده کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    بوسنی با همه ستاره هاشم به ایران‌میباخت، همون طور که به لهستان و ارمنستان و لیختن اشتاین باخت، در ضمن ایرانم پنج تا بازیکن اصلیشو نداشت
    • ناشناس IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      ایران بوسنی رو نبرد ایران قهرمان جهان رو برد
    • پیمان IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      دژاگان گفت ما باید اقتصادی تر بازی می کردیم. این بازی اقتصادی از دید دژاگان یعنی چی. اصلا اقتصادی بازی کردن چه معنی میده. یکی توضیح بده
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    خبرورزشی از شکست بوسنی از ایران ناراحته،
  • مهدی موسوی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    البته تیم ما هم خیلی از مهره هاش رو نداشت....
  • فرزاد IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    تیم ملی خوب بازی کرد، تیم کم کم داره خوب و منسجم میشود پاسکاری تیم بهتر شده جای امید هست از اسکوچیچ حمایت بشه نتایج خوبی می گیریم به امید صعود تیم ملی به جام جهانی.
  • آریا IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    چه عجب یکی به این نکته اشاره کرد درواقع این بازی تدارکاتی برای بوسنی بود تا ما ! البته وقتی هیچکس با ایران بازی نمیکنه و مربی با روابط خودش بازی جور کنه نتیجه بهتری عاید مون نمیشه!
  • صمدقلی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    خبرورزشی قبلا بدلیل نبودن کیروش جون دلش با تیم ملی نبود الان اینقدر شآن خودش را پایین آورده که بخاطر عدم دعوت بازیکن مورد علاقه اش چگوارای پلاستیکی به تیم ملی صرفا برای یک بازی دوستانه از برد تیم ملی خیلی روشن اظهار ناراحتی می کنه . می نویسه که تیم ملی بوسنی خیلی از بازیکن های اصلیش نبود ولی از اینکه اکثریت بازیکنان اصلی تیم ملی هم حضور نداشتند حرفی نمی زنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی