نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۳ |
۰
حرف آخر| این تیم به جام جهانی‌ می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی نباید آن ۶ امتیاز لعنتی را به بحرین و عراق می‌داد اما آن اتفاقات نامبارک موجب شد ویلموتس سرمربی تیم ملی شود، با کمترین انگیزه تیم ما را هدایت کند و امتیازهای ما را به باد دهد.

خبرورزشیعلی جوادی؛ روزی که کارلوس کی‌روش تیم ملی ایران را تحویل گرفت، تعداد لژیونرهای فوتبال ایران از عدد انگشت‌های یک دست فراتر نمی‌رفت‌ اما حالا ۳۸ لژیونر آماده داریم که همه برای حضور در تیم ملی ایران، لحظه‌شماری می‌کنند.

جدا از اینها بازیکنانی در لیگ برتر داریم که همه کیفیت حضور در تیم ملی ایران را دارند. بازیکنانی که اگر از آنها استفاده شود، مثل کاوه رضایی و مهدی قایدی می‌درخشند. بازیکنانی که در نبود ستاره‌های ثابت ما مثل سردار آزمون و مهدی طارمی (که در اوج آمادگی به‌سر می‌برند) بوسنی را شکست دادند. این همان تیمی است که در جام جهانی‌ ۶ سال قبل تیم ملی ایران را با ۳ گل شکست داده بود. ما حق داریم به این تیم امید ببندیم. تیمی پر از ستاره‌های آماده. فوتبال ما در حال حاضر مجموعه‌ای از بازیکنان باکیفیت دارد که همگی بالاترین انگیزه را برای بازی در تیم ملی دارند و به این ترتیب بیشترین هیجان را به کادر فنی در راه انتخاب تیم اصلی می‌دهند.

این تیم نباید آن ۶ امتیاز لعنتی را به بحرین و عراق می‌داد اما آن اتفاقات نامبارک موجب شد ویلموتس سرمربی تیم ملی شود، با کمترین انگیزه تیم ما را هدایت کند و امتیازهای ما را به باد دهد. می‌توانیم این امتیازها را جبران کنیم و باید این کار را بکنیم. این تیم حتماً باید به جام جهانی‌ قطر برسد و حتماً می‌رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Kasra GB ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    بعد ازکیروش شتردرخواب بیند پنبه دانه زنگ بزنید ویلموتس بیاد با یک قرارداد ۸ میلیون یورویی دیگه
    • خانم فوتبالی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      اتفاقا میتونی بریم جام جهانی.... فقط سردار آزمون میتونه ایران رو ببره جام جهانی
  • .،. IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    نه فقط سردار بلکه همه لژیونرهامون ولی حساب سردار و طارمی و جهانبخش با بقیه لژیونرامون جداس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی