نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
۸ |
۳
سیاست جالب یحیی گل‌محمدی در قبال محمد انصاری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس در مورد مدافع چپ پای تیمش، تصمیم جالبی اتخاذ کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بالاخره بعد از چند روز کش و قوس، یحیی گل‌محمدی قبول کرد که محمد انصاری مدافع سرخپوشان به تمرینات این تیم بازگردد و با اینکه مصدومیت را هنوز به صورت کامل پشت سر نگذاشته، در کنار سایر بازیکنان، کار را دنبال کند.  

این اتفاق، برای هواداران پرسپولیس جالب توجه بود زیرا آنها اعتقاد دارند زمانی که انصاری از چین پیشنهاد داشت، به خاطر پرسپولیس در این تیم ماند و حالا هم باشگاه و کادرفنی باید قدردان او باشند و رای به حفظ محمد در تیم بدهند. البته انصاری با باشگاه قرارداد دارد ولی این قرارداد به لحاظ مالی سفید است و فقط زمان در آن قید شده؛ به این معنا که برای تمدید، بر سر ارقام باید دوباره جلساتی برگزار شود.  

یحیی گل‌محمدی برای حفظ انصاری، چند هدف را  دنبال کرد. او متوجه شد که جذب بازیکن در شرایط فعلی بسیار سخت است و نمی‌تواند به سرعت، بازیکنانی در حد پرسپولیس را به تیمش اضافه کند. از این رو، از انصاری خواست تا به تمرینات بازگردد اما به این شرط که این بازیکن نیز هر چه زودتر به شرایط بازی بازگردد. همچنین مهم‌ترین کمبود حال حاضر پرسپولیس، عدم جذب بازیکن در دفاع مرکزی و سمت چپ خط دفاع است که انصاری در هر دو پست می‌تواند به تیمش کمک کند.  

با این شرایط، یحیی برای بازگرداندن انصاری، دلایل زیادی در ذهن خود داشت و در نهایت نیز سیاست مهمش را به انجام رساند و شماره ۱۵ را در پرسپولیس حفظ کرد تا هم دل هواداران را به دست بیاورد، هم هزینه‌های باشگاه و دردسر جذب بازیکن جدید را کاهش دهد و هم در دو پست متفاوت، تیمش را تقویت کند.   

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    یه روز میگن به درد ما نمیخوره پرتش میکنن بیرون، یه روز میبینن بازیکن ندارن،داستان سرایی میکنن و قهرمانش میکنن یهو.. بیچاره انصاری
    • ستارگان سرخ ایران و اسیا IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      بیچاره انصاری که باید نصف پول قراردادشو به این دلال مومصنوعی بده
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    کنار گذاشتن انصاری خیلی اشتباه بزرگی بود !!!ان شا الله جواب معرفتش رو که پیشنهاد چین رو رد کرد با قهرمانی آسیا حاجی انصاری می گیره و همین طور آقا یحیی که تصمیم درستی گرفت
  • رضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    خبر ورزشي كه دستت باشه، به اخبار در مورد پرسپوليس كه مي رسي مي بيني هم تصميمات چقدر عاقلانه و منطقي گرفته شده چقدر همه چيز گل و بلبله، همه رفيق جون جوني و پر قدرت و كوبنده! به اخبار استقلال كه مي رسي ، اي واي اين چه تصميمات ضد ورزشي و نارفيقانه ! چرا همه با هم دشمن هستن و پته همو رو اب مي ريزن، چقدر حيف و ميل و بي تفاوتي و بي خردي! آره شما خوبين، ولي پس چرا تو زمين كه مي رسه شيش تايي مي شين جيگرا !!!
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      متوهم تو یک بازی که مساوی شده رو با پنالتی ها جمع می بندی بعد میای راجب سرورت اظهار نظر میکنی! واقعا حق تونه که چند ساله هیچی نمیشید
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      این عدد 6 بد کابوسی برا کیسه کشا شده
  • 000 TW ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    تصمیم خوبیه.ای کاش دربراه ربیع خواه هم همین تصمیم گرفته می شد.بازیکنی که هم ذخیره دفاع آخرمیبودوهم ذخیره دفاع چپ
  • 000 TW ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    تصمیم خوبیه.ای کاش دربراه ربیع خواه هم همین تصمیم گرفته می شد.بازیکنی که هم ذخیره دفاع آخرمیبودوهم ذخیره دفاع چپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی