نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ویژگی مهدی قایدی حرف‌شنوی‌اش از سرمربی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی مهدی قایدی در ایرانجوان بوشهر به خبرورزشی گفت: مهدی در زمین فوتبال به شدت حرف‌گوش‌کن است و هر نکته‌ای که سرمربی تیم ملی به او بگوید را عیناً در زمین پیاده می‌کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سعید مفتخر همان مربی‌ای است که در فصلی که مهدی قایدی در تیم ایرانجوان بوشهر برایش توپ می‌زد با ۱۰ گل زده در سن ۱۷ سالگی پدیده فوتبال لیگ یک شد. او در خصوص درخشش مهدی قایدی در استقلال و تیم ملی برای دقایقی با ما همکلام شد.

شاگرد سابق‌تان اولین گل ملی‌اش را در سن ۲۱ سالگی زد.
بله! این باعث خوشحالی من و اهالی بوشهر است. البته من کمترین نقش را در این باره داشتم چون بعد از من در این چند سال مربیان زیادی به او فوتبال را آموختند و البته خودش هم استعداد ذاتی و ویژگی‌های خودش را دارد. 

چه ویژگی‌هایی؟
او در زمین فوتبال به شدت حرف‌گوش‌کن است و هر نکته‌ای که سرمربی تیم ملی به او بگوید را عیناً در زمین پیاده می‌کند و شاید این مهمترین ویژگی‌اش است که در کنار استعداد ذاتی‌اش کمک کرده تا اینقدر سریع پله‌های ترقی را طی کند. 

فکر می‌کنید او باز هم بیش از این پیشرفت کند؟
قطعاً! او بازیکنی است که ذاتاً فوتبال بلد است و حالا که حاشیه‌هایش را هم کنار گذاشته، روز به روز بهتر می‌شود و حتی می‌تواند یکی از نوابغ فوتبال ایران در آینده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج US ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    با اختلاف خوش تکنیک ترین بازیکن دودهه اخیر فوتبال ایران خودتی نیمار آسیا
  • سرخابی IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    یه چی می خواهم بگم به این تیفوسی آ اعم از کیسه و لنگ وغیره من هردوتیمودوست دارم مثل منم زیاده از برد هر دوتیم خوشحال و هم ناراحت می شوم باشوی آبی فوتبال ایران راهم دوست دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی