نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نجاتی: اصلاً نمی‌خواستم در انتخابی کشتی بگیرم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرد اول انتخابی تیم ‌ملی کشتی‌فرنگی گفت: برای اینکه دوبنده تیم‌ملی رقابت‌های ‌جهانی را از دست ندهم، با همان کرختی و بی‌حالی، در انتخابی کشتی گرفتم و خدا را شکر اول شدم و به دوبنده تیم ‌ملی رسیدم.

خبرورزشیمهدی شیروانی؛ نفر سوم‌ ۶۰ کیلوی کشتی‌فرنگی جهان و مرد اول انتخابی تیم‌ملی به ‌دلیل ابتلا به کرونا، در خانه بستری شده و ضمن قرنطینه‌خانگی، تحت‌درمان قرار دارد. در همین رابطه با علیرضا نجاتی که با مدال برنز رقابتهای‌جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان سهمیه المپیک را برای تیم‌ملی کشورمان کسب کرده گپ‌وگفتی داشتیم که جوان شایسته قمی درپاسخ به‌سوالات خبرورزشی گفت:

* قبل ازانتخابی سرماخورده و مریض بودم. سرماخوردگی ساده ولی مرا خیلی کسل و بی‌حال کرده بود. تست کرونا دادم، گفتند منفی است ولی چون بی‌حال و کسل بودم، اصلا نمی‌خواستم در انتخابی کشتی بگیرم.

* اگر درانتخابی کشتی نمی‌گرفتم، تیم‌ملی را از دست می دادم، باتمام وجودم تلاش کردم تا بتوانم درانتخابی موفق شوم. قبل‌از انتخابی هم تست‌کرونا دادم که منفی بود. برای اینکه دوبنده تیم‌ملی رقابتهای‌جهانی را از دست ندهم، باهمان کرختی و بی‌حالی، درانتخابی کشتی گرفتم و خدا را شکر اول شدم و به دوبنده تیم‌ملی رسیدم.

* دو روز بعد انتخابی احساس کردم حالم خوب نیست و دوباره احساس ضعف داشتم. بازهم تست کرونا دادم، این‌بار گفتند کرونا دارم و به تشخیص پزشکان متخصص، مجبورم در منزل قرنطینه باشم و به‌درمان ادامه بدهم.

* پویا ناصرپور حریف خیلی‌خوبی است. چون از وزن پایین‌تر (۵۵کیلو) به ۶۰ کیلو آمده هنوز وقت و زمان می‌خواهد در وزن جدید جا بیفتد، ولی واقعا حریف مدعی و خیلی‌خوبی است. او قهرمان جوانان جهان و قهرمان آسیاست. ‌خیلی باهم رفیق هستیم و همین الان هم یکی از دوستانی است که همیشه پیگیر حال و سلامتی من است و هر روز با من درتماس است.  

* ماهم مثل اکثر اهالی کشتی‌دنیا، احتمال می‌دادیم امسال مسابقه قهرمانی جهان برگزار نشود. به‌رغم این که هیچ امیدی نداشتیم مسابقه‌جهانی ۲۰۲۰ برگزار شود و برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات صربستان ۵۰ – ۵۰ بود ولی ما باید آمادگی خودمان را حفظ می‌کردیم تا درصورت برگزاری مسابقات بتوانیم در شرایط مسابقه باشیم.

* هرچند سلامتی کشتی‌گیران از هر چیزی مهم‌تر است ولی اگر مسابقات برگزار می‌شد، حداقل می‌توانستم یک مدال جهانی به کارنامه افتخاراتم اضافه کنم ولی الان با لغو رقابتهای‌جهانی، این فرصت را از دست دادم.  

* اصلا نمی‌دانم مسابقات جام‌ جهانی انفرادی موردنظر اتحادیه ‌جهانی ‌کشتی قرار است به ‌چه شکلی برگزار شود. چیزی هم راجع به‌آن نشنیده‌ام ولی بعداز اعلام نحوه برگزاری از سوی اتحادیه‌جهانی، قطعا کادرفنی تیم‌ملی به‌خوبی بررسی می‌کنند و در رابطه باحضور یا عدم‌حضور کشتی‌گیران ایرانی دراین رقابتها و حفظ منافع تیم‌ملی کشورمان، بهترین تصمیم را می‌گیرند.

* دررابطه با حضورم در لیگ‌برتر، کادرفنی تیم بازاربزرگ‌ایران در جریان وضعیت جسمی و حضورم در قرنطینه هستند و به‌محض کسب سلامتی، هرگاه که مسئولان تیم صلاح بدانند، در لیگ کشتی می‌گیرم. باتوجه به‌زمان شروع رقابتها که از هفته آینده خواهد بود، امیدوارم انشاءالله تا آن موقع بتوانم با شرایط مناسب و کسب سلامتی، مهیای حضور در لیگ و کشتی گرفتن برای بازاربزرگ باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی