لک، پهلوان، شجاعی و رمضانی هیچ پولی از پرسپولیس نگرفته‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفت بازیکن جدید پرسپولیس نمایشی درخشانی برای این تیم داشتند اما عجیب است ۵ نفر آنها تا کنون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال به خریدهای تابستانی تیم پرسپولیس نمره قبولی دادند.  مهدی ترابی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند جزو بهترین بازیکنان لیگ برتر بودند که نقش پررنگی را در قهرمانی‌های تیم سرخپوش ایفا کردند و حفظ آنها می‌توانست وضعیت پرسپولیس را تغییر دهد. با این وجود خرید بازیکنان جوانی چون سرلک و شجاعی، حضور ستاره‌هایی مثل سعید آقایی، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان، جذب آرمان رمضانی به جای اوساگونا و البته حضور حامد لک با پیراهن شماره یک، پرسپولیسی جذاب را برای لیگ قهرمانان آسیا ساخت و این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند. 

هفت بازیکن جدید پرسپولیس نمایشی درخشان برای این تیم داشتند اما عجیب است ۵ نفر آنها هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند. حامد لک، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، علی شجاعی و آرمان رمضانی بنا بر شنیده‌ها هیچ مبلغی بابت عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس از این باشگاه دریافت نکرده‌اند. در این میان تنها میلاد سرلک و سعید آقایی توانسته‌اند مبالغی از باشگاه بگیرند. سعید آقایی که با ۳ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان گران‌ترین خرید جدید پرسپولیس محسوب می‌شود ۲۰ درصد از این مبلغ را برای اجازه آپارتمان از باشگاه دریافت کرده است. 

همچنین میلاد سرلک هافبک سرحال پرسپولیس نیز چک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بابت جدایی از شهرخودرو در اختیار تیم مشهدی گذاشته و کل این ۵۰۰ میلیون تومان را به تیم سابق خودش پرداخت کرده است! این در حالی است که عیسی آل‌کثیر ستاره پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، احسان پهلوان یکی از بهترین‌های این تیم در رقابت‌های دوحه، حامد لک بهترین گلر غرب آسیا، علی شجاعی زننده آخرین پنالتی سرخپوشان برابر النصر عربستان و آرمانی رمضانی هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. البته بازیکنان قدیمی پرسپولیس هم هنوز بابت فصل جدید (‌لیگ بیستم) پولی دریافت نکرده‌اند اما مرسوم است بازیکن جدید پس از عقد قرارداد با یک تیم ۲۰ تا ۳۰ درصد پول دریافت می‌کند. این اتفاق هنوز برای بازیکنان جدید پرسپولیس نیفتاده اما با این حال همه این ۷ تازه‌وارد در تمرینات و مسابقات این تیم حاضر بوده و غیبت نداشته‌اند. 

نکته‌: تنها دریافتی بازیکنان جدید پرسپولیس همان پاداش بردهای این تیم دربازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    لنگی ها قلک ها تونو پاره کنید پول بازیکناتونو بدید
    • ناشناس IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      به لطف وزیر ورزش دست کیسه بی خاصیت تو قلک بیت الماله! قوه قضاییه باید ورود کنه و این دستهای کثیف رو از سر بیت المال قطع کنه
    • تیم هندبال سپاهان IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      خوب خودت هم قبول داری پرسپولیس تیم مردمی و باید مردم پول بدن تا بتونه پول بازیکن هاش رو بده ولی استقلال با بازیکن هاش 10 12 میلیارد قرارداد بسته تازه 10 درصد قرارداد هاشون رو هم داده چی میشه گفت الاستقلال حکومتی
    • مجید IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      به جاش مظاهری دلی رفته استقلالللللللللللل......
    • شیش در چهار IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      آخی رو نادری حساب کرده بودیم که خرج و مخارج این فصل رو تأمین کنه ولی بعضی ها هواییش کردن بردنش خخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    درود به شرف وزیر پرسپولیسی !! سر استقلال سلامت باشد دیگران که مهم نیستند ! جالبه این همه هم بهشون می چینند تو این چند ساله هیچ مقام درست و حسابی هم نیاوردند و بیشتر برای سلامتیشون توپ بازی کردند .
    • مجید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      پرسپولسی : قهرمان بی پول...........
  • ابرام US ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    نا شنا س جون ٬ تا اونجایی که دنیا رو می شه گشت ما گشتیم و خیلی هم گشتیم و حالا هم دنیا دیده حساب میشیم اما از شوما چه پنهان ندیدیم چیزی رو که جنابعالی امر به پاره کردنش می فرمایید کسی پاره کنه! یعنی قلک مورد نظر شریف بود که ما میشکونیم . شنیدم شما پلاستکی اش رو هم دارید که البته ما نداشتیم و تو ما یه این حرفها هم نیستیم که بریم پلاستیکی و بدل اش رو بگیریم حالا بماند . قلک هایی که پاره میشن معمولا خودشون پاره میشن تازه بعد پاره شدن میشه دوباره جمع و جورش کرد و صرفه جویی در واردات و صادرات کرد بخصوص واردات که مهم تر هم هست . از موضوع دور نشیم شکستن قلک اصلا مورد نداره ٬زمانش هم نرسیده گر چه هر وفت هم ما هی رو از آب بگیری مرده است . به تازگی اش تو جه نکنید .
  • مرتضی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    درمورد ترابی و خلیل زاده و بیرانوند هم از این داستان سرایی ها و دروغ پردازیها زیاد شد ولی بعدها به همه ثابت شد که چکاره بودن... لنگ مافیایی تمام رسانه ها رو هم با پول خریده چه رسد به بازیکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی