نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علی موسوی: استقلال قدر موقعیت‌هایش را بداند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی پیش‌ روی استقلال با فولاد به خبرورزشی گفت: استقلال کمی محتاط و با تدبیر فوتبال بازی می‌کند. فولاد هم از وقتی نکونام به این تیم رفته تقریباً همین شکلی بازی می‌کند. 

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علی موسوی تیم فولاد فصل بیستم را خطرناک‌تر از تیم فصل نوزدهم می داند. او درباره بازی پیش‌ روی استقلال با فولاد با ما همکلام شد. 

استقلال با فولاد بازی دارد! پیش‌بینی‌تان از این دیدار چیست؟
قطعاً بازی زیبایی نخواهد بود. 

چطور؟
به خاطر سبک کار هر دو مربی! در بازی اول دیدیم که استقلال تنها در ۲۰ دقیقه پایانی بازی که تیم مس رفسنجان به دلیل ناآشنا بودن با فضای لیگ برتر سردرگم و به‌هم ریخته بازی می‌کرد رو به فوتبال هجومی آورد ولی در نهایت نتیجه‌اش را گرفت. در کل استقلال کمی محتاط و با تدبیر فوتبال بازی می‌کند. فولاد هم از وقتی نکونام به این تیم رفته تقریباً همین شکلی بازی می‌کند. 

نظرتان درباره فولاد فصل بیستم چیست؟
قطعاً خطرناک‌تر از تیم فصل قبل است. چون نکونام حالا یک فصل کامل با این تیم کار کرده و می‌داند از تک‌تک نفراتش چه می‌خواهد. در نقطه مقابل بازیکنان این تیم هم می‌دانند او چه می‌خواهد و اینها کمک می‌کند او راحت‌تر دنبال اهدافش باشد. دیدیم که فولاد در دیدار با ذوب‌آهن در خانه این تیم تا دقیقه ۹۰ دست از تلاش برنداشت و در نهایت تساوی دوگله گرفت. این کم نیست. یعنی تیم فولاد به راحتی پا پس نمی‌کشد. این روحیه خیلی خوبی برای فولاد و البته بد برای حریفانش است. 

استقلال چطور می‌تواند این تیم را شکست دهد؟
باید با این تیم به سبک خودش بازی کرد. اگر بخواهید به فولادی که آماده دفاع کردن است حمله کنید قطعاً رودست می‌خورید. چون آنها منتظر ضدحمله زدن هستند و بالاخره روی یکی از حملات اشتباهات محاسباتی رخ می‌دهد و آن وقت کار برای استقلال سخت می‌شود. استقلال باید خیلی محتاط منتظر اشتباهات حریف باشد. کاری که نکونام دنبالش است. این را هم فراموش نکنیم که استقلال در زمین حریف بازی می‌کند. 

با توجه به بازی اول استقلال نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
در این دیدار هر تیمی بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده است. چون مشخص است که هیچ یک از دو تیم نمی‌خواهند به حریف فرصت گل بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    قدر کدوم موقعیت ها مؤمن ؟ هنوز بازی شروع نشده !٬ کجا ی کاری عامو ؟ نکنه دیشب ا حیا داشتید وباید الان بری زود بخوالی ؟
    • مجید IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
      بابا هرچی میگه بگو چشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی