نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
۵ |
۰
سرمقاله| لطفاً بیدار شوید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آقایان مدیران بالادستی، چشم‌ها را باز کنید تا این حقیقت بزرگ را خوب ببینید. ایران تا قهرمانی در آسیا فقط به اندازه یک بازی فاصله دارد و فرصت ما هم تا آن یک بازی بسیار اندک است. لطفاً بیدار شوید.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکایت النصر را به طور کلی رد کرد تا پرسپولیس، فینالیست قطعی لیگ قهرمانان باشد. النصر چند وکیل بزرگ بین‌المللی استخدام کرد و صدها صفحه لایحه‌ نوشت تا شکست خود مقابل نماینده ایران را کمرنگ کند. یادمان نمی‌رود که چند ساعت مانده به آن بازی خاص در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، عیسی آل‌کثیر با ناجوانمردی از بازی محروم شد تا روح ایرانی در تیم ما زنده شود. النصر و شیخ سلمان رئیس AFC در حقیقت با آن ظلم بزرگ به ما کمک کردند تا بازیکنان‌مان به اندازه دو بازیکن انرژی بگذارند.

از آن روز تاکنون، النصر، پول‌های زیادی خرج کرد تا آن شکست را کمرنگ کند. می‌گوییم کمرنگ کند چون خود النصری‌ها هم می‌دانستند ادعایشان تا چه اندازه باطل است. النصر بازنده از آن روز تاکنون این همه پول خرج کرد برای یک ادعای باطل... اما پرسپولیس برنده که باید یک ماه دیگر فینال لیگ قهرمانان را برگزار کند، برای بدیهی‌ترین هزینه‌هایش پول ندارد. پول برای حقوق کارکنان و بازیکنان و کادر فنی و هزینه‌های جاری ندارد و آن‌طور که شکوری می‌گفت فقط ۷ میلیون در حساب باشگاه است. چه کسی باید به این مورد مهم رسیدگی کند که چرا پول‌ها در پرسپولیس، پیشخور شده است؟ چرا کسی به داد نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی‌رسد؟ آنها برای شکایت‌های بی‌فرجام، پول‌های کلان خرج می‌کنند اما ما برای فینال پول نداریم. آقایان مدیران بالادستی، چشم‌ها را باز کنید تا این حقیقت بزرگ را خوب ببینید. ایران تا قهرمانی در آسیا فقط به اندازه یک بازی فاصله دارد و فرصت ما هم تا آن یک بازی بسیار اندک است. لطفاً بیدار شوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي زده IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    كدام 7 ميليون وقتي مدير عامل باشگاه را يك هفته اي و مستقيما" از وزارت خانه به آنجا مي برند؟ آيا اين آقا را با جيب خالي فرستاده اند؟ بعد از قرني سه تا بازيكن ازتيم رفته ( نه 17 تا) بجاش غير قانوني 7 تا بازيكن ثبت كرده اند، با كدام پول؟
  • روزبه IL ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    آقایان قهرمانی در آسیا را از گوشتان بیرون کنید تنها سنگر کیسه کشای بیچاره همین دو قهرمانی دروغین عهد دقیانوس آسیاست پرسپولیس قهرمان آسیا شود یعنی کیسه کشا دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارند لذا باید جلوی این فاجعه را تا جایی که می توانند بگیرند تا به حال هم خوب پیش رفته اند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    دوستان بعد از محرومیت آل کثیر چه از طرف مجلس چه از طرف باشگاه گفتند محرومیت رو‌پیگیری می کنیم من یک سوال دارم من نمی دونم قضیه رجب طیب اردوغان و روحانی درباره طارمی درسته یا نه ؟!!! ولی حق طارمی محرومیت بود و فقط وزارت برای از بین بردن پرداخت مالی به ریز اسبور اگه رایزنی کرده ؟؟!!! چرا با اینفانتینو صحبت نمی کنید که این محرومیت به ناحق لغو شه ؟!!!! حق آل کثیر برخلاف طارمی محرومیت نیست خواهش می کنم شما به عنوان وزیربه اصطلاح پرسپولیسی(!!!!!) که نتونستید شجاع و نادری رو برای فینال حفظ کنید(!!!!) حداقل عرضه داشته باشید محرومیت آل کثیر رو با رایزنی رفع کنید !!! واقعا حمایت های وزارت ورزش عربستان از النصر رو دیدم خجالت کشیدم مثلا ما هم مسئول داریم !!!! آقای وزیر به یاوه گویی های یه عده وطن فروش که عیسی رو با کامنت های مسمومشون محروم کردند گوش نکنید و لطفا حق این فوتبالیست بی گناه را بگیرید شما وزیر ورزش ایران هستید نه کشور دیگه !!!!
  • سینا IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    سلام ، خبر ورزشی من هم به مدیران بالادستی گفتم از خواب بیدار شوید ولی گفتندبهتره بیدار نشویم چون این تیم حکومتی هیچی نمیشه
  • ابرام US ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    اولا و بعد از سلام عارضیم که نثر دلگشای نویسنده گرامی مقاله را ابتدا بجا نیاوردیم وبعد از مدتی تعمق و تفکر باز هم بجای نیا وردیم و ثانیا اینکه به آقای شکوری و اون رییس بزرگوارشان بفرمایید قبل از اینکه شما رو جلو بیندازند و براشان دلشوره به جان ما بیا فکنید مگر خبر نداشتید مثل حا ج فتل که معمولا میکه بعدا فهمیدم که :.....پرسپولیس و رقیب همیشگی اش همیشه بهمین وضع افتضاح اداره شدند و مخصوص و ویژه این دوره و دوره های قبل نیست و تا بوده چنین بوده ! خب پس حالا شما چرا برای ابتلا به این کرونایِ وامونده تو صف وایستادید و سر ازدست و پا از همه جوارح و اعضا نمیشناسید تا خودتون رو مبتلا بکنیدو هر که هم باهاتون اومد آلوده کرده بفرستید بین مردم وامونده و بدون کشف واکسن این حرومزاده لعنتی کرونای دربدری . ضمناََ حضرت استادی ٬ ما اصلا خوا ب نداریم که بخواهیم بیدار شیم و قدام و خلف بطن مبارک از فرط پر هیز غذا بهم رسیده و قارت و قور تش مانع قرار پلک روی پلکمان است . قیلو له نکرده ایم که استاد ٬ فرمان حمله صادر فرمودید !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی