نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یلدا مرادی: کرونا خانه‌نشینم کرده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان اتومبیلرانی ایران گفت: در همه دنیا نه تنها ایران بلکه برای اتومبیلرانی نیاز به پشتوانه مالی است چراکه علاوه بر ماشین، تجهیزات زیادی می‌خواهد و کسی بدون پشتوانه مالی نمی‌تواند وارد آن شود.

خبرورزشی/ اتومبیلرانی؛ کرونا یلدا مرادی قهرمان اتومبیلرانی ایران را هم خانه‌نشین کرده است. او این روزها فقط تمرین می‌کند تا در قرنطینه آمادگی‌اش کم نشود. او می‌گوید: «من در روزهای کرونایی تمریناتم را انجام می‌دهم، هم تمرینات بدنسازی و هم تمرینات پیست. نمی‌دانم به چه دلیل مجوز برگزاری مسابقات را به اتومبیلرانی نمی‌دهند، مسابقات فرمولا در همه جای دنیا بدون تماشاچی برگزار می‌شود اما در ایران هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. یک‌سال برگزار نشدن مسابقات هم به ضرر ماست چرا که شاید بخواهیم رشته‌مان را در اتومبیلرانی با توجه به سن و شرایط بدنی عوض کنیم و این موضوع اصلاً به نفع ما نیست و باید فکری برای آن کرد.»

مرادی عقیده دارد که بدون پشتوانه مالی نمی‌توان وارد این رشته شد: «در همه دنیا نه تنها ایران بلکه برای اتومبیلرانی نیاز به پشتوانه مالی است چراکه علاوه بر ماشین، تجهیزات زیادی می‌خواهد و کسی بدون پشتوانه مالی نمی‌تواند وارد آن شود. باید در اتومبیلرانی خرج کرد، چندین مسابقه داد تا اسپانسرهای خوب پیدا شود، زن و مرد هم ندارد، همه اتومبیلرانان نیاز به پشتوانه و حمایت دارند.»

قهرمان اتومبیلران کشورمان از کمبود اسپانسر ناراضی است: «اسپانسرها هر جای دنیا به منفعت خود کمپانی فکر می‌کنند. در شرایطی که تماشاچی و پیست کم است در نتیجه به همان نسبت هم تمام استانداردهای بین‌المللی رعایت نشده، توجه کم به اتومبیلرانی باعث می‌شود برای پیدا کردن اسپانسر به مشکل بخوریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی