نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تکرار یک تجربه بد؛ کمیته فنی باشگاه استقلال آیا کمک حال است؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته فنی سابقه خوبی در فوتبال ایران ندارد؛ به واقع هر تجربه ای در فوتبال ایران ثبت شده منفی بوده است!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه استقلال اعضای کمیته فنی اش را مشخص کرد. باشگاه استقلال اعلام کرد: علی جباری، نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه منصوب شدند. بر اساس آنچه که در سایت باشگاه استقلال اعلام شده این نفرات قرار است در مباحث فنی به مدیریت باشگاه مشاوره بدهند.

کمیته فنی سابقه خوبی در فوتبال ایران ندارد؛ به واقع هر تجربه ای در فوتبال ایران ثبت شده منفی بوده! گاهی این کمیته آنقدر اکتیو می شود که این منجر به دخالت در کار فنی و سرمربی می شود و طبیعتا بعد ازاین اتفاق اختلاف بین اعضای کمیته فنی و کادر فنی تیم به وجود می آید و گاهی هم کمیته فنی این قدر بی اثر و خنثی است که علی پروین از آن به عنوان کشک یاد می کند!

در فوتبال حرفه ای سرمربی نفر اول کادر فنی تیم بحساب می آید و طبیعتا سرمربی دوست ندارد در چنین جایگاهی دیگران را محق به دخالت در کار خویش ببینند. تجربه بدی که در فوتبال ایران به ثبت رسیده این است که کمیته فنی تصور می کنند به طور حتم و برای اثر گذاری باید از کار سرمربی ایراد بگیرند و تفکرات خود را به  او القاء کنند. در حالی که سرمربی ایده ها و تاکتیک های خاص خود را دارد و طبیعی است تیم را بر اساس آنچه که فکر می کند، درست است پیش ببرد. 

بدون شک نفرات نامبرده به عنوان اعضای کمیته فنی میتوانند به تیم استقلال کمک کنند. نه به عنوان اعضای کمیته فنی. بلکه در پست های دیگر. به طور مثال اکنون استقلال در حوزه استعدادیابی کسی را ندارد. یا در دیگر بخش های فنی. بدون شک اگر این نفرات با محمود فکری همسو نباشند چالش های این انتخاب در روزهای آتی و با از دست دادن اولین امتیاز آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    کمک حال ؟! چه عرض کنم ؟!. والله ما کمک فنر و شاه فنر و ازین چیزها میشنویم بعضی وقتها .ا صلاََ بهتره شما سلطان خودتون رو بفرستید پیش سلطان قرمز ها در این مورد رایزنی بکنند و این معضل رو که از قبل از انقلاب مشروطه کما کان فوتبال مارو رها نمیکنه یه جوری حل کنند تا «کمک حالی» بشه برای حل مشکلات مردم منطقه و ساز مان خواروبار جهانی و تولیدات منطقه ای لبنیات و کشک های بومی و فرا منطقه ای . اما در مورد همین سؤال که از بنده و خوانندگان و صاحب نظران می فرمایید باید عرص کنم که بررسی مسثله علاوه بر نظر سلاطین آبی و قرمز ( تقدم و تأخر آبی و قرمز صرفا بر اساس حروف الفبا ء عرض شد و لا غیر) زمان بر است و در عرض مدت کوتاه امکان ندارد پا سخی در خور عرضه گردد . اما شما از جانب بنده اعلام کنید فقط در یک جمله : ضد حا ل است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی