نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
۲ |
۰
فولاد و تلخ‌ترین خاطره لئاندرو پادوانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئاندرو پادوانی از اهواز و فولاد خاطره خوبی ندارد، چرا که در همین دیدار استقلال - فولاد بود که به شدت مصدوم شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بدون شک لئاندرو پادوانی هرگز فولاد خوزستان و شهر اهواز را فراموش نخواهد کرد.

اسفند ماه سال ۹۶ بود که استقلال برای جدال با فولاد راهی اهواز شد و این حریف را در خانه خودش شکست داد تا روحیه بسیار خوبی برای جدال مقابل پرسپولیس پیدا کند ولی جدا از نتیجه، اتفاق فوق‌العاده تلخی رقم خورد که زندگی یک فوتبالیست را به طور کامل تحت تأثیر قرار داد و تمام هواداران فوتبال در کشورمان را به‌معنای واقعی کلمه متأثر کرد. در خلال آن مسابقه، لئاندرو پادوانی به شدت مصدوم شد و دقیقاً از همان روز به بعد نه تنها دیگر نتوانست فوتبال بازی کند بلکه راه رفتن مانند انسان‌های عادی نیز برایش به یک حسرت بدل شد.

حالا حدوداً ۳۳ ماه از دیداری که برای مدافع برزیلی استقلال به یک فاجعه تمام عیار مبدل گشت، می‌گذرد و این بازیکن جدا از بحث آسیب‌دیدگی، به شدت ازمسئولان باشگاه استقلال ناراحت است به طوری که شکایت کرده و خواهان دریافت غرامت چند میلیون یورویی شده است. از آن زمان به بعد هرگاه آبی‌پوشان پایتخت به مصاف سرخپوشان خوزستانی می‌روند، به‌ویژه اگر این دیدار در اهواز باشد دل‌مان ناخودآگاه پیش پادوانی می‌رود و حسرت می‌خوریم که ای کاش چنین اتفاقی برای مدافع برزیلی خوش‌اخلاق استقلال رخ نمی‌داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    واقعا شیرینی برد رو مصدومیت پادوانی کم کرد..خیلی تلخ و ناراحت کننده بود خیلی بد مصدوم شد دلم براش سوخت..
    • مجید IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      کاش میشد یه کم از پول قراردادهای دلی که بسته شد به این بنده خدا میدادند . بعضی از بازیکنها چه توی تیم خودتون باشن یا تیم رقیب قابل احترام هستند. پادوانی یکی از اونها بود. کاش به جای شوی تبلیغاتی به پادو برسن.همین..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی