نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فرشاد فلاحت‌زاده: پرسپولیس رقیب خطرناک و جدی برای استقلال نیست
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیس در این فصل نمی‌تواند رقیب خطرناک و جدی برای استقلال باشد و به طور حتم آبی‌های پایتخت از قرمزپوشان در جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ فرشاد فلاحت‌زاده یکی از مدافعان شاخص استقلال در دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ محسوب می‌شود. او با آبی‌پوشان تهرانی موفق شد قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود.

فلاحت‌زاده با امیدواری به آینده استقلال حرف زد، او گفت من به این تیم امیدوار هستم تا به طلسم قهرمان نشدن‌های چند سال اخیر پایان دهد و بتواند در پایان لیگ بیستم جام را بالای سر ببرد. او درباره شرایط این تیم در لیگ بیستم صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*شروع این تیم بر خلاف چهار سال گذشته خوب و مطلوب بود. استقلال با توجه به اینکه در سال‌های گذشته نتوانسته بود دیدار نخست خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، فشار روحی زیادی را روی دوش خود احساس می‌کرد. تمام فوتبالی‌ها می‌دانند در تورنمنت‌های بزرگ اولین بازی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است. اگر در بازی اول به پیروزی برسید می‌توانید با آرامش و روحیه بیشتری مسابقات آینده را پیگیری کنید.

*مهم‌ترین چیزی که از استقلال در این مسابقه شاهد بودیم مالکیت توپ در هر دو نیمه بود، استقلال فضا و توپ را در اختیار داشت و به جز دو گلی که به ثمر رساند چند بار دیگر تا آستانه گل‌زنی پیش رفت اما بدشانس بود که نتوانست تعداد گل‌هایش را در این جدال افزایش دهد.

*وقتی تیمی در مسابقه‌ای گل نمی‌خورد یعنی عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بانش مثبت است. خط دفاعی استقلال در یارگیری و جایگری خوب بود و همانطور که شاهد بودیم موقعیت گل در اختیار مس رفسنجان قرار نداد.

*خط هافبکی دونده که برای ندادن توپ به حریف تلاش و دوندگی زیادی انجام داد. بازیکنان خوب دویدند و جنگیدند اما یک ایراد کوچک داشتند. من توانایی‌های فنی خط هافبک استقلال را زیر سوال نمی‌برم اما هنوز در خط هافبک استقلال بازیکنی طراح که بتواند در یک لحظه جریان بازی را عوض کند و موقعیت صد درصد گلزنی در اختیار سایر نفرات قرار دهد، خالیست.

*با جرات می‌گویم که استقلال بهترین خط حمله لیگ بیستم را در اختیار دارد و آرزوی هر بازیکنی است که بتواند چنین نفراتی را داشته باشد. شیخ‌ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری هر کدام توانایی‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانند هر رقیبی را به خطر بیندازند. یکی از دغدغه‌های شیرین محمود فکری در لیگ امسال این است که از این مثلث زهردار چه زوجی را به زمین بفرستد.

*وزن نیمکت استقلال بالاست، از سرپرست تا مربیان استقلال هر کدام سابقه حضور در این تیم را برای سال‌های متوالی دارند و دلشان برای موفقیت و سربلندی این تیم می‌سوزد. 

*وقتی استقلال گل‌های اول و دوم را به ثمر رساند تمام نیمکت استقلال از خوشحالی به هوا پریدند. در یک تیم فوتبال همدلی و اتحاد حرف اول و آخر را می‌زند وقتی تیم یکدست و هماهنگ باشد میزان رسیدن به موفقیت به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد.

*به شخصه به استقلال این فصل خیلی امیدوار هستم و خوش‌بینی زیادی دارم تا آبی‌پوشان بتوانند پس از سال‌ها به طلسم قهرمان نشدن‌های چند سال اخیر پایان دهند و بتوانند در پایان لیگ بیستم جام را بالای سر ببرند. اگر استقلال در نیم فصل اول بتواند به امتیازات لازم دست یابد، شانس زیادی برای تصاحب جام دارد.

*پرسپولیس در این فصل نمی‌تواند رقیب خطرناک و جدی برای استقلال باشد و به طور حتم آبی‌های پایتخت از قرمزپوشان در جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت.

*دیدار مقابل فولاد بازی سختی برای استقلال است. فولاد تیمی جوان و خوبی است و جواد نکونام برای رویارویی با شاگردان فکری انگیزه‌های فراوانی خواهد داشت. استقلال اگر بتواند در این جدال حداقل امتیاز را کسب کند نتیجه خوبی کسب کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    این هم ازجوک آخرهفته تون.بریدوتاشنبه بخندید
    • اس اسی دستا بالا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      استقلال 4 فصله که تنهارقیبش خطرناکترین فورواد و گلزن فوتبال سرخ ایران بابا مسعوده و سخترین دفاع مقابلش فدراسیون فوتباله پرسپولیس که از اولش هم چیزی نبوده فرشادخان
    • شمسعلی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      هروقت خان و‌خان بازیات تموم شد برو قرصاتو بخور که از توهم دربیای
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    بابامسعود کارو واسه لنگ درمیاره چون از وقتی وزیر شده تنها تیمی که قهرمان شده فقط سوگلیشون لنگ بوده و نمیزاره بقیه تیم ها قهرمان بشن!!!
    • كيسه سوز IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      خوشم مياد،،با همه بريز و بياش كه بابا مسعود و صد البته محمد نادري براتون كردن،،بازم هيجي نيستيد!!! بسوز كيسه كش،كه سوخوتنت قشنكه!!!!!
    • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      اول حرف زدن یاد بگیر بچه جون انصافا تا کلاس چندم درس خوندی؟؟؟ واقعا مرزهای توهم و بی فکری جابجاکردی
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      بسوز که سوخوتنت قشنکه خخخخخخخخ
    • چرکپولیس IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      عاقبت مدارس غیرحضوری
  • ناشناس IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    برکناری مددی و اتنخاب مدیر عامل از خواسته های بحق هواداران میلیونی استقلال بزرگست که هر چه سریعتر بایستی محقق شود والا این آدم ناشی این باشگاه را بنابودی می کشاند
  • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    منتظر تو بودیم تشریف بیاورید ونظر بدیدمشخص که از دانش بالائی برخورداری!؟
  • West6 IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    اینا رو اذیت نکنید. این حرفها آیینه ی تمام نمای مکتبشونه. اول فصل با پولی که منشاءش مشخص نیست راه به راه هرکی رو می خوان با nبرابر مبلغ تیمای دیگه می گیرن و عربده کشان کری می خونن براش، حریف می طلبن و... تو طول فصل هم که داوری ها سه تا بازی به نفعشونه یه دونه به ضررشون، اواسط فصل می گن بوی توطئه میاد، اواخر فصل هم بعد از اینکه با داوری سهمیه گرفتن، سر تیمایی چون پارس جنوبی رو بریدن، هوادار خودشونو کتک زدن و... داد می زنن وزیر پرسپولیسیه و...
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    تازگی ها بارندگی شده ؟؟؟ اونم سر بالا؟؟؟ کیسه کشا زدن زیر آواز
  • زاگرس IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    میبینم کیسه کشا دارن میخندن!!!!!! اواسط فصل دادزدن وحرص خوردنتون رو میبینیم,,اخر فصل اشک ریختن و گریه تون رو....
  • ابرام US ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    قربان شما به فلاحت تان بپردازید و قر و فر و شاد مانی اش رو هم به جناب صادق ا لچپ و الراست المصدوم فی المقابل الهواداران المعصوم و غافل مِن اَلزَدُ و بند ها ی مر سوم بگذارید. در با ب کرونای جناب صادق و گزارش سی پی آر ایشان و صداقت بی بی سی بماند تا گرازش لا بر اتوار مرکزی و رؤیت مجدد آزمایش cbc ایشان . سی تی اسکن هم اندیکا سیون ویا بقول ما سا چو ستی ها ٬ ایندیکیش ندارد . قا چ زین هم فراموش نشود .
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    تیمی که به رقیبش احترام نگذاره حقش آخر فصل نایب قهرمانی لیگه خخخخخخخخخ! تیم ملی عرضه استقلال باوجود کلی ستاره توسط تیم پنبه کاران ازبکستان حذف شد و پرسپولیس با ستاره های کمتر توانست السد قطر و النصر عربستان را شکست دهد ، پاختاکور هم که دوتا از پرسپولیس خورد -:-:)))))))
  • 6 IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    کیسه های متوهم در حال خروج فوری از غار....
  • شاهین ساری IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    استقلالی الان چند ساله اول فصل این جوک رو تعریف می کنند جوجه رو آخر پاییز میشمارن مستر فرشاد کاش قبل نطق کردن یه نگاه به نتایج چند سال قبل رو مینداختین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی