نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
علیرضا منصوریان: نمی‌شود ما حرفه‌ای باشیم و داوران‌مان آماتور!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از اینکه در پایان دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشده است، گلایه کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم مخصوصاً تیم خودمان که خیلی زحمت کشید. تیم ما در روند تاکتیکی فوق‌العاده خوب کار کرد و تنها راه گل خوردن ما اشتباه فردی می‌توانست باشد که همین اتفاق رخ داد و باعث شد یک بر صفر عقب بمانیم.

وی افزود: بعد از دریافت گل همه توان‌مان را روی تساوی گذاشتیم، هرچند که در اواخر بازی می‌توانستیم پیروز شویم. در خلق موقعیت بازیکنان فوق‌العاده کار کردند. تاکتیک‌مان در دو نیمه متفاوت بود، ولی در تمام کردن موقعیت دچار مشکل شدیم و باید در طول هفته کار کنیم، چون ما تیمی مدعی هستیم و نباید به راحتی موقعیت از دست بدهیم. از عملکرد بچه‌ها فوق‌العاده راضی هستم، اما از مصدومیت محمد خانزاده خیلی ناراحت هستم، چون یک بازیکن خوب‌مان از بازی خارج شد.

«پروتکل‌های بهداشتی ایجاب می‌کرد که در این بازی فقط تیم ما و تیم حریف در ورزشگاه حضور داشته باشد.»، منصوریان با بیان این جمله ادامه داد: ۲۵ نفر ما و ۲۵ نفر از نساجی که می‌شود ۵۰ نفر و سایرین باید فقط اعضای یگان و مسئولان باشند، ولی هیچ پروتکلی رعایت نشد و در آخر بازی دیدید که ۲۰۰ نفر در زمین بودند. ما باید الگو باشیم، چون بازی پخش مستقیم است. مثل کار اشتباهی که من انجام داده بودم و دیدید که سریعاً پررنگ شد. امروز ما نساجی را با تماشاگر داشتیم. از بالا روی سکو به ما توهین می‌شد.

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به خبرنگاری که گفت به نظر نمی‌رسد ادعایش درباره حضور ۲۰۰ نفر در زمین درست باشد، تصریح کرد: بعد از بازی فقط ۲۰۰ نفر در زمین «خسته نباشید» می‌گفتند. با احترام به هیئت فوتبال مازنداران که واقعاً دوستش دارم و همیشه برای تفریح و استراحت به اینجا (استان مازندران) می‌آیم، ولی این حرف‌ها را نزنید.

منصوریان درباره وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی گفت: کمترین حق باشگاه نساجی این است که این زمین تبدیل به چمن طبیعی شود. ۲۶ سال پیش در اینجا بازی کردم و به نظرم حیف است. دو تیم زحمت می‌کشند و جا دارد که تغییراتی در ورزشگاه صورت بگیرد. هر چند که می‌دانم برنامه مدیران باشگاه بلندمدت است و جا دارد برای رختکن‌ها به شما تبریک بگویم. می‌توان چمن را برداشت و یک چمن زمستانی کاشت.

وی درباره داوری بازی و صحنه گل تراکتور که به نظر می‌رسید آفساید بود، خاطرنشان کرد: ما اینقدر دور بودیم که نتوانیم این صحنه را ببینیم. خسته نباشید به رضا کرمانشاهی و تیم داوری ایشان می‌گویم که فوق‌العاده خوب قضاوت کرد و مسلط بود. خوشحالم که ایشان برگشت. حتی اگر می‌باختیم هم می‌گفتم ایشان خوب قضاوت کرد. در صحنه گل هم بازیکن نساجی مقداری جلوتر بود. اگر داور دیگری بود مدیریت سختی انجام می‌داد. خواهش می‌کنم از فدراسیون فوتبال که به این نکته توجه داشته باشند که نمی‌شود بازیکن و مربی بالای یک میلیارد پول بگیرند و داور بازی فقط یک میلیون تومان بگیرد! همه داوران ما چند شغله هستند. من از فدراسیون خواهش می‌کنم با ۲۰ داور لیگ برتر قرارداد حرفه‌ای ببندند. نمی‌شود ما حرفه‌ای باشیم ولی داوران ما آماتور باشند. با ۲۰ بازیکن قرارداد ببندند که کلا ۱۰ میلیارد می‌شود و این مبلغ را تقسیم بر ۱۶تیم لیگ برتری کنند تا حق داوری داده شود.

وی اشاره کرد: نمی‌شود که داور ۲۰ بازی داوری کند و در آخر ۲۰ میلیون پول بگیرد. نمی‌شود که کل خدمات ما به بازیکن و مربی باشد. اگر داور حداقل ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد داشته باشد تمرکزش را روی زندگی حرفه‌ای می‌گذارد و صبح و شبش را برای داوری می‌گذارد. در حق داوران ما فوق‌العاده ظلم می‌شود. اینکه به خود اجازه می‌دهیم درباره داوری رضا کرمانشاهی حرف بزنیم بی احترامی به سیستم است. داور ممکن است اشتباه کند، ما در هفته قبل دو امتیاز از دست دادیم ولی این چیزی از مدیریت سید علی کم نمی‌کند. از بهاروند و نبی خواهش می‌کنم به داوران احترام بگذارند و قرارداد رسمی با آنها ببندند. از هر باشگاه ۷۰۰-۶۰۰ میلیون برای حق داوری بگیرند. در لیگ یک هم هر باشگاه ۳۰۰ میلیون پول بدهد.

سرمربی تیم تراکتور درباره وضعیت محمد عباس‌زاده در این تیم یادآور شد: عیار فوتبالش کاپیتان نساجی است. او تجربه بالایی در نساجی و پرسپولیس دارد. من اعتقاد دارم او در طول فصل بالای ۱۰ گل برای ما می‌زند. بازیکنی که می‌گوید برای مرحوم نوروزی ۲۴ گل می‌زند و همین کار را هم می‌کند، اعتماد به نفس بالایی دارد. عباس‌زاده را دو سه سال امانت گرفتیم و به نساجی بر می‌گردانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    خب تراکتور اولین سود از داوری فصل را در هفته دوم برد! گل تراکتور خیلی واضح آفساید بود وقتی توپ بوحمدان به پای دژاگه خورد تو موقعیت آفساید قرار داشت واقعا داور چجوری اینو آفساید نگرفت؟! انصافا نساجی خیلی خوب بازی کرد حیف شد امتیاز از دست داد خدا رو شکر نساجی بدون فکری هم خوب بازی میکنه..امیدوارم نساجی یکی از سه تیم بالای جدول بمونه:/
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    خخخ اینو دیگه کجای دلمون بزاریم میخای بده آقای زنوزی براش کارت به کارت کنه شاید از این اشتباه زیاد کردن برا تون
  • چرکپولیس IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    بدترین مربی تاریخ استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی