نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
۴ |
۰
وحید فاضلی: گل تراکتور آفساید بود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وحید فاضلی معتقد است گل تراکتور که با ضربه ایستگاهی دقیقه 82 بازی به ثمر رسید و باعث تساوی بازی تیمش شد، آفساید بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری پایان دیدار تیمش با تراکتور تبریز که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، گفت: به هر حال با این اشتباه داوری تیم ما سه امتیاز این بازی را از دست داد، در حالی که با کسب این پیروزی و سه امتیاز می توانستیم بیشتر شخصیت تیمی خودمان را حفط کنیم.

وی گفت: به هر حال از عملکرد گروه داوری با قضاوت رضا کرمانشاهی از داوران زحمت کش رضایت داریم، ولی در هر صورت بر اساس نظر کارشناسان گل تراکتور سازی آفساید بود.
فاضلی اظهار داشت: برای جلوگیری از اشتباه داوری که در فوتبال اجتناب ناپذیر است ، باید از کمک داور ویدئویی ( VAR) استفاده کنیم  و با بهره گیری از این تکنولوژی و کاستن اشتباهات داوری حق تیم ها از بین نمی رود.
براساس آنچه که رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد هزینه نصب کمک داور ویدئویی در هر ورزشگاه حدود ۳۰۰ هزار دلار است.
سرمربی نساجی مازندران در این کنفرانس خبری از زحمات بازیکنانش نیز قدردانی کرد و اظهار داشت: بازیکنان ما در تمام ثانیه های این بازی زحمات زیادی را متحمل شدند و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند.
فاضلی  در مورد ادعای سرمربی تراکتور تبریز مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پس از این دیدار هم پاسخ داد : من متوجه این حواشی نبودم و بیشتر تمرکزم به تیم و جمع و جور کردن بازیکنانم پس از این دیدار بود.
وی اضافه کرد: اگرچه من در این دیدار متوجه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نشدم ، ولی در برخی بازی های گذشته ما بدتر از این ها را نیز دیدیم ، ولی تمرکز خود را به بر روی تیم خودمان داشتیم و نمی توانم این ادعای علی منصوریان سرمربی تیم تراکتور را تایید و یا تکذیب کنم.
فاضلی در مورد عقب نشینی تیمش پس از به ثمر رساندن گل اول این دیدار در دقیقه ۶۹، اظهار داشت: به هر حال عقب نشینی تیمی که گل به ثمر می رساند در فوتبال امری طبیعی است و امکان این که تراکتور هم پس از زدن گل اول عقب نشینی می کرد، وجود داشت.
سرمربی نساجی مازندران افزود: ما در این دیدار دو تعویض داشتیم و دو بازیکن اصلی ما تا حد زیادی خسته بودند و این عقب نشینی طبیعی بود، ولی خطاهای پیاپی که داوران از بازیکنان ما می گرفتند باعث شد تا آنها کم کم عقب نشینی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در هر صورت تیم تراکتور بازیکنان بزرگ و ملی پوش در اختیار دارد و قرارداد یکی از بازیکنان این تیم در حد اعتبار کل تیم و دستمزد بازیکنان ما است و همه این ها باعث شده تا تیم ما پس از زدن گل عقب نشینی کند، ولی با دریافت گل تساوی بار دیگر ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم تا به نتیجه تساوی رسیدیم و بازی هم خاتمه یافت.
هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران با یک دیدار در شهر قائمشهر پیگیری شد که در این بازی تیم نساجی مازندران میزبان تراکتور تبریز بود. این بازی در ۹۰ دقیقه قانونی با نتیجه یک - یک خاتمه یافت تا نساجی با این تساوی از دو بازی خود با چهار امتیاز برای دومین هفته در صدر جدول قرار گیرد. تراکتور سازی نیز با این تساوی با دو امتیاز از دو دیدارش در رده هفتم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    تراکتور و هوادارانش سرور ما پرسپولیسیا هستن و ما در برابر اونا هیچی نیستیم
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    گل تراکتور آفساید بود اینا اصالت ندارن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    تراکتور سرور لنگ و کیسه ولی استادم سرور تراکتور یعنی سپاهان و شله زرد با فولاد سرور لنگ استقلال سرور ما نه ببخشید تراکتور...؟!!!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    واقعا ۳۰۰هزار یورو برای نصب Var پولی برای باشگاه های ماست ! اگه قانون منع خارجی ها رو وضع کردیم میشه همین پول رو باشگاه صرف Var کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی