بیانیه باشگاه اراکی درباره اشتباهات داوری دیدار آلومینیوم – سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آلومینیوم اراک درباره اشتباهات داوری بازی این تیم مقابل سپاهان بیانه‌ای صادر کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ باشگاه آلومینیوم اراک پس از شکست این تیم مقابل سپاهان در خصوص اشتباهات داوری بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

همواره احترام به همه ارکان فوتبال از جمله داوران زحمت کش را وظیفه خود دانسته و همیشه بر حفظ حرمت ها و ضوابط تاکید ویژه ای دارد اما، گاهی اوقات اتفاقاتی رقم می خورد که چاره ای جز دادخواهی برای حقوق تضییع شده این تیم مردمی باقی نمی گذارد. تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی با سپاهان، از عملکرد داوران و اشتباهات غیرعمد آنها متضرر شده و این اشتباهات تاثیر مستقیمی بر نتایج این تیم داشته است.
در دیدار با سپاهان تیم فوتبال آلومینیوم از عملکرد داور ضربه جدی خورده است و نادیده گرفته شدن آفساید بازیکن سپاهان و در ادامه خطای واضح بازیکن این تیم پیش از به ثمر رسیدن گل که به تایید کارشناسان نیز رسیده است، در نتیجه نهایی این دیدار تاثیر مستقیم داشته و این باشگاه نیز دفاع از حق پایمال شده را حق خود می داند. 
در این بازی کمک داور دوم هم تاثیر بسزایی در نتیجه داشت و در نیمه اول خطای شدید بازیکن سپاهان در مقابل دیدگان کمک داور اتفاق افتاد که کارتی به این بازیکن داده نشد. بر روی به ثمر رسیدن گل سپاهان هم کمک داور در عدم اعلام آفساید و در ادامه عدم اعلام خطای شدید بازیکن حریف اشتباه کرد تا گل سه امتیازی وارد دروازه آلومینیوم شود.

در همین راستا سرمربی محترم تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز پس از دیدار روز پنج شنبه تیمش برابر سپاهان، به دلیل وضوح آفساید و در ادامه خطای بازیکن حریف در نشست خبری پس از بازی انتقاداتی درست و منطقی را نسبت به عملکرد تیم داوری مطرح کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تقاضا دارد که با نظارت بر عملکرد داوران و خطاهای صورت گرفته از تکرار این اشتباهات جلوگیری کند و تا در ادامه مسابقات لیگ حقوق تیم ها ضایع نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هومن IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    اولین کلید فساد داوری تیم حکومتی کیسه زد فصل های آخر لیگ و جام حذفی در بازی های کیسه ۴ بازی ۴ پنالتی ناپاک و گل آفساید هدیه داوری به کیسه حکومتی بود در بازی فینال جام حذفی با انتخاب بنیادی فر داور محبوب کیسه صدای همه و حتی داوران در آورده بود می خواهند با این انتخاب بنیادی فر کیسه ناپاک قهرمان کنند که ولی با فشار افکار عمومی و داوران بنیادی فر در فینال از مواضع نفع داوری به کیسه از ترس رسوا شدن زیاد عقب کشید بعداز قهرمانی تراکتور و مراسم اهدایی جام بابا مسعود کیسه دار این مراسم بود در تجیل از داوران موقعی بنیادی فر به بابا مسعود رسید یک پاکت به بابا مسعود برگرداند معمای برگرداند آن پاکت توسط بنیادی فر به دلیل هدیه ندادن به کیسه و قهرمان نشدن ناپاک کیسه برای همه گان آشکار شد حالا که گل آفساید سپاهان تابلو بود یا گل آفساید تراکتور اینها همه از گسترش فساد داوری و سیستماتیک شدن آن هست یکی با به داد فوتبال برسد واقعا فوتبال فساد دارد نابود می شود چون واقعا این درد کوچک نیست وظیفه رسانه ها به خصوص سایت های معتبر ایران و خبرورزشی مبارزه با ناپاکی های آن هست امیدوارم کامنتم بدون سانسور چاپ شه
  • دانیال GB ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    لیگ شروع نشده ولی نق زدها شروع شد از الومینیوم اراک باید پرسید خوب الان چیکار کیم داور رو دار بزنن یا سپاهانو بلزنده کنن یا چی؟
  • محمدطاها IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    واقعا با این اشتباهات مهلک داوری استفاده از VAR خیلی ضروری شده..هم سپاهان هم تراکتور اولین سود از داوری رو بردند///هر دو تیم با گل خیلی واضح آفساید نتیجه بازی رو تغییر دادند گل تراکتور که دژاگه یه متر تو آفساید بود و توپ گل شد..
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    اگه این توپ گل نمیشد، سپاهان تو ۳۰ دقیقه بعد به آلومینیوم گل میزد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی