نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرمان زنگنه: کرونا نمی‌تواند بسکتبال را از حرکت باز دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش تیم مهرام گفت: مدت زیادی بود که از تمرین و بازی دور بودیم اما در این هفته به آمادگی نسبی رسیده‌ایم و با بازی‌های دوستانه شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

خبرورزشیپریسا غفاری؛ تیم ملی بسکتبال فردا در دیداری دوستانه به مصاف اکسون می‌رود. این تیم که برای انتخابی کاپ آسیا آماده می‌شود، بعد از تمرین هشت روزه، دیداری دوستانه برابر تیم لیگ برتری برگزار می‌کند. شاگردان شاهین‌طبع ۵ آذر در دوحه به مصاف الریان قطر می‌روند تا برای دیدار رسمی مقابل عربستان آماده شوند. آرمان زنگنه، ملی‌پوش تیم مهرام درباره اردوها می‌گوید: «فدراسیون شرایط خوبی را فراهم کرده تا در این اوضاع کرونایی به‌راحتی تمرین کنیم. هر چند از شرایط مسابقه دور هستیم اما ما سال‌هاست کنار این کادر فنی کار کرده‌ایم و فکر نکنم مشکلی برای بازی‌ها داشته باشیم. ما تیم ایرانیم و برای هدف‌های‌مان می‌جنگیم.»

او درباره بازی مقابل عربستان و سوریه بیان می‌کند: «مدت زیادی بود که از تمرین و بازی دور بودیم اما در این هفته به آمادگی نسبی رسیده‌ایم و با بازی‌های دوستانه شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. بازی عربستان را هم پنج‌شنبه دیدیم، آنها نوسان زیادی داشتند، مقابل سوریه شب بد آنها بود و برعکس مقابل قطر روز خوب. به هر حال امیدوارم روز بد آنها هم به ما بخورد. با این حال ما تیم ایران هستیم که به المپیک و جام جهانی‌ رفته‌ایم. مجموعه خوبی از لحاظ کادر فنی و بازیکنان داریم و جزو محالات است که به آنها ببازیم ولی نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.»

فیبا در این شرایط بد کرونا تصمیم به برگزاری پنجره‌های انتخابی در قاره‌ها گرفته که به نظر خطرناک است اما آرمان زنگنه در این خصوص می‌گوید: «شرایط سخت است اما نمی‌توان دنیا و بسکتبال را از حرکت باز داشت. من خودم عاشق بسکتبال هستم و دوست دارم درگیر بازی‌ها باشم. ولی باید همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد.»

ملی‌پوش مهرام همچنین امیدوار است در ترکیب اصلی قرار بگیرد: «من خیلی تمرین کرده‌ام و دوست دارم در لیست ۱۲ نفره قرار بگیرم اما همه چیز به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. اگر هم نباشم برای هم‌تیمی‌هایم آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئن هستم که برای سربلندی کشورم تلاش می‌کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی