نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پرسپولیس با گل سیامک نعمتی برنده نیمه اول بازی با صنعت نفت شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

سیامک نعمتی در دقیقه ۴۳ تک گل نیمه اول را برای سرخپوشان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی عبدی، مهدی شیری، وحید امیری، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، حکیم نصاری، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید، طالب ریکانی، مهدی زبیدی و رضا خالقی‌فر.

نیمه اول

دقیقه ۱۰: تلاش دو تیم در هوای بارانی ورزشگاه آزادی تا این لحظه نتیجه نداشته است و هیچکدام از تیم‌ها موفق به خلق موقعیت خطرناکی نشدند.

دقیقه ۱۸: نفوذ وحید امیری از جناح چپ و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به سیامک نعمتی رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۹: مهدی عبدی روی پاس در عمق نوراللهی پشت مدافعان صنعت نفت به توپ رسید، اما مزاحمت مدافع آبادانی مانع از ضربه زدن مهاجم پرسپولیس شد و توپ در اختیار گروسیان قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: وحید امیری روی ارسال مهدی شیری خطرناک‌ترین صحنه این بازی را تا به اینجای کار روی دروازه صنعت نفت خلق کرد، اما ضربه سر این بازیکن را بازهم گروسیان در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۸: ارسال وحید امیری روی خط شش قدم روی سر مهدی عبدی نشست، اما این بازیکن با بی‌دقتی ضربه خود را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴۰: خطای محمود مطلق‌زاده مدافع صنعت نفت روی محمدحسین کنعانی‌زادگان پرسپولیس را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. مدافع صنعت نفت در این صحنه از داوری بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۳: سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی اولین گل پرسپولیس در این بازی و اولین گل فصل این تیم را به ثمر رساند.

دقیقه ۳+۴۵: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را گروسیان در اختیار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی