نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
۳ |
۵
پرونده جذب مدافع برای پرسپولیس هنوز باز است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل‌محمدی برای تقویت خط دفاعی تیمش همچنان به‌دنبال جذب بازیکن است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع است. کادرفنی پرسپولیس برای جانشینی مدافع خود سراغ گزینه‌های مختلفی رفت اما هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بیایند.

بعضی‌ها شروط غیرمعقولی داشتند، بعضیها پول زیادی میخواستند و تعدادی از این گزینه‌های مدنظر پرسپولیسی نتوانستند از باشگاه فعلی‌شان رضایتنامه بگیرند به همین دلیل فرصت پرسپولیسی شدن را حداقل برای نیم فصل نخست از دست دادند. اما با وجود تمام شدن مهلت نقل‌وانتقالات پرونده جذب مدافع توسط باشگاه پرسپولیس هنوز باز است و مدیران این تیم در حال بررسی گزینه‌های موجود و در دسترس هستند. طبق قوانین نقل‌وانتقالاتی فیفا هر تیمی بعد از اتمام پنجره نقل‌وانتقالات می‌تواند سه بازیکن آزاد جذب کند و به همین دلیل پرسپولیس در صورت پیدا کردن گزینه خود که بازیکن آزاد باشد بدون مشکل می‌تواند آن را به خدمت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد شجاعی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    الان بهترین بازیکنی که مونده برای دفاع پرسپولیس، سیامک کوروشی هستش و بازیکن ازاده
  • ابرام US ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    وا قعا موندم که پنچره پرسپولیس چرا اینقدر بازه ؟ حالا اگه پنچره این اسقلالی های بی نوا هم اینفدر با رز باز بود شما صداتون در نمیومد ؟ واقعا در نمیومد ؟ اگر جوابتون منفی که هیچ ٬ اگر مثبت هست چرا دو خط برای ما نمینویسید ؟ ما یعنی همین سا یت خبر و یا سایت عریض اما نه چندان طویل پرسپولیس ؟ ما هم اگر دو تا آدم درست حسابی داشتیم که از فتل و قندلی یا همون قندلی ترس و واهمه نداشت و پته اشون رو میریخت بیرون خوب بود یا اینکه با ید از حمید خان علوی ها بخوایم که را هشون رو با صلابت هر چه بیشتر ادامه بدهند تا ما پرسپولیسی ها یه خودرده به رگ غیرتمون بر بخوره و بگیم آخه لا مصب ها تیم و بی در پیکر و بی دفاع رها کردید که چی بشه یه دفاع درست و حسابی تو این ۸۰ ملیون قحط بود و گیر شوما نیومد خب اگر ریگی تو کفشتون نبود یه توک پا میرفتید تو کابل و زابل هر جوری شده این ننگ بی دفاعی تیم رو با استخدام یه مدافع شش دونگ تو ما یه های صادقی اسطوره آبی ها و سه دونگ تو خط و خطوط چشمی و غیره و ذالک برای همیشه پاک می کردید . تو افغانستان هم که همه پرسپولیسی اند لا مصب ها . پس چه مرگتونه ؟
    • آرش IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      به تو کیسه ای ربطی ندارم مطمئن باش اگر مسئله ای بود تمام وزرات ورزش ( بابا مسعودتون وشورای شهر تهران ومجلس فِان به رامی انداختن) لازم نیست تو حرص بخوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی