نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
۵ |
۲
دلیل تعویض استقلال در دقیقه ۵+۹۰ چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از اتفاقات سوال برانگیز در تصمیمات کادر فنی استقلال تعویض در دقایق وقت‌های تلف شده بود!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال که در دقیقه ۹۰ توسط لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی گل خورده بود سراسر حمله بود تا به گل تساوی برسد و یکی دو بار هم توپ را تا درون محوطه ۱۸ قدم فولاد جلو برد ولی درست در همان دقایق که ثانیه ها به سرعت برای استقلال سپری می شدند تیم استقلال دست به تعویض زد! فرشید اسماعیلی در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده با تابلوی تعویض مواجه شد که باید از زمین بیرون برود و به جای او بابک مرادی به میدان بیاید! بازیکنی که قدرت حفظ توپ و بازی‌سازی و حتی ایجاد موقعیت داشت را از زمین بیرون کشیدند تا بابک مرادی به میدان برود! 

علاوه بر سؤالات فنی که درباره این تعویض مطرح است این پرسش هم عنوان می شود در آن دقایق که تعویض یا هر توقفی در بازی می‌توانست ضرباهنگ هجومی استقلال را با خلل مواجه کند چرا کادر فنی استقلال اقدام به چنین اقدامی کرد؟ از کادری که پر است از مربیان باتجربه توقع چنین اقدامی نمی‌رفت مگر اینکه دلیل فنی داشته باشد که باز هم باید پرسید در آخرین دقیقه بازی چه تاکتیک مهمی با حضور مرادی می‌شد اجرا شود که نشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    اگه بابک مرادی گل میزد یا پاس گل میداد الان میگفتید تعویض طلایی و درایت و قدرت مربیگری و بازیخوانی فکری . یاد بگیرید به تصمیمات مربی احترام بزارید و هوادارن نوجوان رو تحریک نکنید یک نگاه به توهینها در کامنت به ما میگه که اخلاق در حجامعه ما داره میمیره و دلیل اصلیش هم رسانه ها هستن
  • ابرام US ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    دلیل ؟ وقت کشی ! خب وقتی آدم نمیتونه خود کشی کنه یعنی جیگرش رو نداره ٬ وقت کشی آدم رو آروم میکنه . بعد از ریکاوری فردا هم یه قربو نی گا ومیش یا بزغاله ای متوسط٬ خیلی از مشکلات رو اتومات حل می کنه . یادمون باشه گفتم بعد ریکاوری نه قبلش !! بعد هم بزغاله اش خیلی بزرگ و پیر و پاتال نباشه .
  • الدوچرخه چی IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    میخواستن به این جمله عمل کنند که هر کاری بهتر از بیکاری!البته از ادمی که میترسه ونمیدونه چیکار کنه هرکاری بر میاد!شایدم پیش خودشون با خرد جمعی به این نتیجه رسیدن حالا که باختیم اقلا بزار از حق تعویضات خودمون به نحو احسن استفاده کنیم !
  • وحید IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    هنوز زود است برای فکری...حداقل باید ۵ سال دستیار میشد تو استقلال بعدش میرفت مربی چندتا تیم میشد بعد اگه شد استقلال
  • امیرحسین IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    از کیسه کشا انتظاری نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی