نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مسعود اقبالی: محمود فکری با فرهنگ لیگ یک، سرمربی استقلال شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران گفت: امروز افرادی در استقلال تصمیم می‌گیرند که اصلا مدیریت بلد نیستند چه برسد به اینکه مدیر فوتبالی باشند یا شرایط استقلال را بشناسند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مسعود اقبالی کارشناس فوتبال ایران و مردی که روزگاری به عنوان مربی نیز روی نیمکت استقلال نشسته بود درباره محمود فکری و حاشیه‌هایی که برای این مربی به وجود آمده مظرات جالبی دارد که در زیر می‌خوانید:

*اینکه استقلال بازی را به فولاد واگذار کرد موضوع بحث نیست اما اینکه محمود فکری چه واکنشی نسبت به این باخت داشت حتما موضوعی است که باید درباره اش صحبت کنیم .آمدن به استقلال و به طور کلی گرفتن یک تیم لیگ برتری برای محمود فکری زود بود. او با همان فرهنگی به لیگ برتر آمده که در لیگ دسته یک حاکم است. این رفتارهایی که از فکری دیدیم اتفاقا در لیگ دسته یک بسیار معمول است و این جای تاسف دارد که او علیرغم اینکه سال ها در استقلال بازی کرده و کاپیتان هم بوده است هنوز نمی داند که در تیم بزرگی مثل استقلال باید خویشتن دار بود و در شرایط بحرانی رفتار موقرانه ای از خود نشان داد.

*شما فکر می کنید چرا ناصر حجازی آن قدر نزد هواداران استقلال محبوب بود؟ او جدا از اینکه مربی تحصیلکرده ای بود آدم با اخلاق و با شخصیتی بود. نمونه های دیگری هم هست که برای تان مثال بزنم. فکر می کنید فرگوسن چرا 26 سال در منچستر حکمفرما بود و در این باشگاه جاودانه شد. چون او یک مربی با شخصیت و با دانش بود. این فاکتورها است که یک مربی را کامل و پخته تر می کند نه فحاشی و درگیری با داور یا بازیکن یا....

*متاسفم که سال ها است مدیران ورزش کشور با سرنوشت تیمی که میلیون ها هوادار دارد اینگونه بازی می کنند. امروز افرادی در استقلال تصمیم می گیرند و خود را دلسوز این باشگاه می خوانند که اصلا مدیریت بلد نیستند چه برسد به اینکه مدیر فوتبالی باشند یا شرایط استقلال را بشناسند. اینها آمده اند تا از استقلال برای رسیدن به پست های مهم بعدی پل بسازند. افرادی که می آیند تا مدتی موج سواری کنند و برای نفرات بعدی جز یک مشت سیاست های اشتباه، بدهی و خشم هواداران چیز دیگری باقی نمی گذارند. مناظره شرم آور دو مدیری که همین هفته پیش در تلویزیون علیه یکدیگر دست به افشاگری می زدند شاهد روشنی است بر این ادعا که متاسفانه استقلال برای آقایان به محله برو بیا تبدیل شده است و تنها چیزی که اهمیت ندارد احساسات میلیون‌ها هوادار است.

*شما به پرسپولیس نگاه کنید. یحیی گل محمدی مربی بسیار صبور و با اخلاقی است اما برای چند لحظه نمی تواند خشم خودش را کنترل کند و با شوت کردن توپ باعث می شود که داور او را اخراج کند. البته در مورد دیاباته و فکری باید بگویم که بازیکنی در حد و اندازه های دیاباته بعد از مدتی متوجه می شود که مربی که با او کار می‌کند تا چه حد با شرایط فنی آشنا است. بازیکنان بعد از مدتی مربی خود را می شناسند. داشتن کاریزما فقط با گفتن و گفتن به دست نمی آید بلکه یک مربی باید واقعا فاکتورهایی داشته باشد که از او او چهره ای کاریزماتیک بسازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    یطور می گه فرهنگ ناصر خان هنوز فیلم خانواده حجازی در اذهان مانده تازه فیلم خودشم تو اینستا در اومده
    • حامد IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      همون. خاطره سازی های الکی میکنن. همین خبر ورزشی فردای همون بی فرهنگی تیتر زد که حالا خیلی حرف خاصی هم نزده. یکی از خبرنگارای فضای مجازی الاستقلالم اون روز توییت زده بود که فکری چون با نکونام صمیمیه اون حرف ها رو بهش گفته و این چیزا بین آدم هایی که خیلی باهم صمیمی هستن طبیعیه!!!!! نمیدونم اینا کجا و با چه فرهنگی بزرگ شدن. منطقش اینه که اندازه خانزاده که چند سال پیش فحش ناموسی داد به یه هوادار و 9 ماه محروم شد اینم محرومیت سنگین داشته باشه. اما خب تیم حکومتیه و پشتش گرمه. جالبه هنوز فیلم های فروردگاه شون نه به کمیته انضباطی رسیده نه کمیته اخلاق. اگه برای پرسپولیس بود ندیده حکم میدادن. همین کارارو میکنن رنگ جام و نمیبینن.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    یعنی فکری تو لیگ یک مدام فحاشی می‌کرده
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    '''متاسفم که سال ها است مدیران ورزش کشور با سرنوشت تیمی که میلیون ها هوادار دارد اینگونه بازی می کنند.''' مثلا بفرمایید دیگه باید چکار کنند هر چی خودشنون و هواداراشون میخوان همون میشه مثلا همون منصوریان که نصف شب پشت در وزارت ورزش داش علی داش علی میکردن. کی گفته بود شفر رو راه ندن. اون از خوش تیپ بی اعصاب که بانک مرکزی و سفارت ایران در ایتالیا و سفارت ایتالیا در ایران و وزارت ورزش و وزارت امور خارجه و حمید معصومی دنبال قضیه بودن. این هم از فکری که چقدر تک وتعریف کردن و مرد و حاجی و متعصب و خان ... بستن بهش و بازیکن سیزده چارده میلیاردی خریدن که با رمزای محمود فکری قهرمانیم فکری اصلا ما رو با فحشش متعجب نکرد خوب یادمونه وقتی روش خطا شد و داور خطا نگرفت چی جلو دوربین داد زد.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    تا دیروز می گفتند آی پرسپولیس رقیب قدرتمندی برای استقلال نیست ! محمود فکری استقلال رو بدون شک قهرمان ایران می کنه اما با یک باخت مقصر مدیره، محمودفکری در حد استقلال نیست و.....!
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    دقیقا....
  • هاشم DE ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    درود به شرافت شما و واقعیتی که بیان کردید جناب اقبالی. امیدوارم استقلال هم نتیجه بگیرد و هم افرادی که در این مجموعه مشغول هستند به این نتیجه برسند که انسان یکبار زندگی میکند و چه بهتر که با مرام و با ادب این زندگی را بگذراند و نه با حیله و تزویر. همه جا آبییته. کری خواندن هم تا زمانیکه ادب حکم میکند زیباست وگرنه باعث دلخوری ووو میشود.
  • بهنام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    ی انسان با دانشی مثل جناب آقای اقبالی که مدرس فیفا هست خودش به بازیکنای که پا به عرصه مربیگری میزارن بیرون باید بشینه بعد اون کسایی که شاگرد ایشون بودن میان تیم میگیرن با پولهای آنچنانی بعد استاد خودشون رو قبول ندارن که حتی کمکشون باشه در تیم واقعا جای تاسف داره برای این فوتبال و که مدیران غیر فوتبالی در راس کار هستن و انسانهای با دانشی مثل آقای اقبالی،روشن،مهاجرانی،عباس رضوی و ... باید خانه نشین باشن
  • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ# ضد تتلو SE ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    با اینکه استقلالی ام ولی از حق نگذریم حق فکری چند جلسه محرومیت هست متاسفانه فحاشی تو تیم مورد علاقه من مسبوق به سابقه بوده و اهانت آتیلا به نوراللهی فقط یک نمونه اون بود و در شان استقلال کبیر نیست چنین موضوعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی