نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال می‌خواست بین دو نیمه آرش برهانی را تعویض کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 تعداد زیاد اعضای کادر فنی استقلال موجب شده تا این تیم هنگام برگزاری مسابقات برای نیمکت‌نشین کردن آنها دچار دردسر شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری قبل از هر مسابقه باید از میان دستیارانش، یکی، دو نفر را انتخاب کند تا آنها را روی سکوها بفرستد. همین مسئله در جدال مقابل فولاد به یک سوژه عجیب و غریب بدل شد و آرش برهانی را به معنای واقعی کلمه سرگردان کرد. دستیار جوان محمود فکری که علاوه بر هدایت تیم امید استقلال، یکی از اعضای کادر فنی بزرگسالان نیز محسوب می‌شود در اهواز به نوعی میان سکو و نیمکت سرگردان شده بود و نمی‌دانست چه کار کند.

قبل از شروع مسابقه به سرپرست استقلال اعلام شد بابت مدرک مربیگری برهانی مشکلی در این هفته وجود ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند ولی استقلال باید تعداد مربیان خودش را کاهش بدهد و نفرات اضافی را به روی سکوها منتقل کند. در جلسه هماهنگی قبل از بازی فهرست کادر فنی آبی‌ها اعلام شد و نام آرش برهانی داخل آن قرار نداشت به همین خاطر عوامل اجرایی اجازه نیمکت‌نشین شدن ملی‌پوش اسبق کشورمان هنگام آغاز مسابقه را به او ندادند. برهانی نیز بدون اعتراض روانه سکوها شد و کنار بازیکنان ذخیره قرار گرفت ولی در ابتدای نیمه دوم قصد داشت دوباره روی نیمکت بیاید که ناظر بازی مجدداً جلوی او را گرفت و تأکید کرد چون خود استقلالی‌ها نام آرش را عنوان یکی از مردان نیمکت‌نشین این مسابقه ارائه نکرده‌اند، نمی‌تواند اجازه حضورش در جمع نیمکت‌نشینان آبی را صادر کند. جالب اینکه استقلالی‌ها می‌خواستند در بین دو نیمه به نوعی یکی از مربیان خودشان را تعویض کرده و با فرستادن او به روی سکوها زمینه برای بازگشت برهانی را فراهم کنند ولی نماینده فدراسیون این مسئله را خلاف قانون دانست و با آن مخالفت کرد به همین خاطر برهانی بار دیگر روانه سکو شد و تا انتهای مسابقه آنجا ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الکیسه السوخته. IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    باید یه صندلی کودک برا بحرانی از بودجه ی الاستقلال بگیرن و به نیمکت مربیان نصب کنند تا مسئولین اجازه ی نشستن رو به این مربی هوادار بدن!بدون صندلی مخصوص خطرناکه ممکن احساساتی بشه بیفته اوخ بشه
  • علی غریبی IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    از قدیم گفتن سنگ بزرگ نشانه نزدنه، کادر فنی استقلال خیلی از حد معمول شلوغه واین ترافیک که اتفاقا هیچ وجه مشترکی ندارن به این تیم ضربه میزنه در عمل فکری بااخلاق سرمربیه ولی کادر ایشون هرکدام ادعای سرمربیگری دارن مرفاوی ومظلومی قبلا سرمربی های این تیم بودن وهر کدومش نکات فنی به بازیکنان انتقال میدادن به این دونفر نحیف عمران زاده برهانی وسعید عزیزیان هم اضافه کنید هر کدومش یه چیز و نکته ای به بازیکنان گوشزد میکردن این وسط بیچاره بازیکن نمی‌دونست حرف کدومشو گوش کنه یه مثل قدیمی هم میگه آشپز که دوتا شد آش شور میشه یا بی نمک، وقتی اجماع خاصی تو کادر فنی حکمفرما نباشه بازیکنی مثل شیخ دیاباته که درحال حاضر مهمترین بازیکن استقلاله اصلا فکری رو به لحاظ فنی وحتی وجهه کاریزماتیک قبول نداشته باشه وبراش به اصطلاح تره هم خورد نمیکنه این بازیکن تو این چند مدتی که فکری سرمربی استقلال شده بدرستی متوجه شده که فکری از لحاظ دانش مربیگری سطح سواد وعلم کوچینگ چیزی به اصطلاح بارش نیست‌ وبراش طاقچه بالا میزنه.بااین وضعیت عمر مربیگری فکری دراستقلال به نیم فصل هم نمیرسه بدون شک.
  • شمسعلی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    بودن نبودنش رو نیمکت هیچ فرقی نداره
  • رستم IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    بابا اینها مجموعه تاتر خوبی هستند بلاخره اسباب خنده مردم در روزگار کرونا بودن همشون ضروریه
  • آرش IN ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    خداوکیلی این تیم مدیری که دو زار بفهمه نداره وگرنه یه تیم و اینهمه مربی اخه؟؟؟؟!!!!!!! چرا باید اینا رو استخدام کنن فردا هم زیر بدهیشون بمونن.
  • رضل IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    فکری با یک دوراندیشی اشتباه تعداد کادر فنی را زیاد کرد تا تعداد مشتری های صندلی خودش را کم کند ولی همین کار باعث کله پا شدن و اختلافات عدیده در کیسه میشود. به امید دسته سه بگاز برو ای کیسه
    • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      تازه سیروس دین محمدی خودش رو کنار کشید وگرنه دیگه چه شیر تو شیری میشد این نیمکت پرافتخار!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی