یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
۳ |
۴
اولین شکست ملوان و مازیار زارع در بندرانزلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملوان مقابل قشقایی شیراز در شرایطی که از موقعیت‌های خود سود نبرد، در نهایت با شکست به کار خود پایان داد.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ اولین بازی خانگی ملوان در فصل جدید لیگ آزادگان برابر قشقایی شیراز برگزار شد. دیداری که انزلی‌چی‌ها به دلیل تغییر و تحولات فراوان در ملوان، امید زیادی به کسب هر ۳ امتیاز بازی داشتند.

قشقایی شیراز که در خانه حریف با تاکتیک دفاعی به میدان رفت، در نهایت روی ضدحمله‌ای خطرناک در دقیقه ۹۰ بازی، پیروزی را به نام خود کرد تا ۳ امتیاز شیرین از انزلی چی ها بگیرد.

فوتبال گیلان این روزه، شرایط غم انگیزی پیدا کرده است. از یک سو سقوط سپیدرود به لیگ یک و سلب امتیاز باشگاه داماش، فوتبال رشت را به ویرانه‌ای شبیه کرده است. 

در گذشته وقتی تیم‌های شیرازی در این فصل به گیلان می‌آمدند و در هوای به شدت بارانی به میدان می رفتند باید ۳ امتیاز را به راحتی تقدیم می‌کردند. در دهه ۶۰ و لیگ سراسری قدس، منتخب فارس یک بار در انزلی ۷ بار دروازه‌اش باز شد و ستاره آن بازی هم سیروس قایقران بود؛ روحش شاد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • قرمز خوش رنگ (koOrd boOkan) IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    خوب شد ک نیستن البته ن بخاطر تیماشون؛بخاطر زمین و آب و هوای شمال نمیدونستی تیما فوتبال بازی میکنن یا واترپلو
  • بیژن IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    نویسنده این مطلب باید یاد بگیره اگه میخواد به قدمت و سابقه ملوان و پیشکسوتی مثل سیروس قایقران اشاره کنه، حق نداره فوتبال فارس رو کوچیک کنه... خوبه تو بازی رفت پارسال هم فجر 4_0 ملوان رو شکست داد و البته این نتایج تو فوتبال کاملا طبیعی هست... خلاصه ش اینکه حالا که از بی نفوذی و البته بی عرضگی مسیولین فارس، تیمای ریشه دار شیراز جایی تو سطح اول فوتبال کشور ندارن، هر نویسنده تازه کاری در جایگاهی نیست که به فوتبال فارس بی احترامی کنه...
  • رضا IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    خدا را شکر که نویسنده هم اذعان می کند که ملوان بدون آب بستن زمین و فحاشی تماشاگرانش حربه ای دیگر برای بردن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی